Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Kunnen we weer veel volk uit amateur van gaan halen waarvan we dan de beste deze winter of volgende zomer weer kwijt zijn en met de rommel blijven zitten, joepie!
Ondertussen trekt Claes wss ook richting Lommel.
-
Het wordt tijd dat LVT de club verkoopt aan de Duitsers of een andere degelijke partij MET geld.(zie Union-KV Mechelen-Dender-AA Gent-STVV-Westerlo-OH Leuven-Cercle Brugge).
En ja, hier zitten clubs bij met schulden, maar vroeg of laat wordt ELKE club wel doorverkocht.
Het is niet meer om aan te zien hoe de club zelf NIKS heeft en gepluimd wordt door de steeds hogere huurprijzen van het stadion- Kessel en nu recent ook Emblem die in 1 pocket terecht komen.
Praat niet over een bestuur, want die is er niet, wel een tafel met aan het hoofd de eigenaar LVT, en de rest zijn bedienden!
Inkomende transfergelden worden steeds of gecasht of geinvesteerd in Immo en Real Estate (ook eigendom van LVT dus).
Maged Sammy , gepluimd door Belgen (!) investeerde tenminste en teveel in het sportieve deel van de club, hetgeen slecht afliep, LVT daarentegen gebruikt de transfergelden om zijn investeringen te laten terugbetalen, enkel dat !!
En ja, hier zitten clubs bij met schulden, maar vroeg of laat wordt ELKE club wel doorverkocht.
Het is niet meer om aan te zien hoe de club zelf NIKS heeft en gepluimd wordt door de steeds hogere huurprijzen van het stadion- Kessel en nu recent ook Emblem die in 1 pocket terecht komen.
Praat niet over een bestuur, want die is er niet, wel een tafel met aan het hoofd de eigenaar LVT, en de rest zijn bedienden!
Inkomende transfergelden worden steeds of gecasht of geinvesteerd in Immo en Real Estate (ook eigendom van LVT dus).
Maged Sammy , gepluimd door Belgen (!) investeerde tenminste en teveel in het sportieve deel van de club, hetgeen slecht afliep, LVT daarentegen gebruikt de transfergelden om zijn investeringen te laten terugbetalen, enkel dat !!
Top zes? Gaat niet meer gebeuren onder leiding van LVT!!! Integendeel goed opletten dat er geen degradatie volgt, wakker worden Carlke ik heb ook 3 jaar geslapen toch mijn ogen zijn de voorbije 3 seizoenen open gegaan! De dag en hopelijk mag ik die nog meemaken dat Luc het voor bekeken houd op het lisp doe ik een fles open geloof mij. Het geloof in zijn project bij supporters is aan het afkavelen tot en met, ik hoor wat ik hoor en zie wat ik zie.Carlke wrote: ↑Wed Jun 18, 2025 1:01 pmGroot verlies en weer ervaring weg doodjammer. Ik blijf het nog altijd heel goed vinden dat ze snelle jonge gasten hebben aangetrokken die zich willen bewijzen , maar je hebt ook in elke linie ervaren pion nodig, achteraan liefst 2. Zullen maar denken dat de ervaring nog gaat komen zeker ! Anders gaat de top 6 nooit gehaald worden.
Tamas, LVT is Antwerpman en zakenman nooit vergeten!!! Hij zal enkel Lier verlaten wanneer hij zijn speelgoed moe is en zijn aangekochte velden+het stadion voor veel meer geld kan verkopen dat hij erin heeft gestoken! Niks mis mee, zijn geld en genomen risico maar bedot supporters dan niet met beloftes enz enz enz. Wie gelooft die man nu nog? Voor mij mag hij terug richting Bosuil!Tamas Krivitz wrote: ↑Wed Jun 18, 2025 1:55 pmHet wordt tijd dat LVT de club verkoopt aan de Duitsers of een andere degelijke partij MET geld.(zie Union-KV Mechelen-Dender-AA Gent-STVV-Westerlo-OH Leuven-Cercle Brugge).
Ik zie hier veel mensen hun ongenoegen ventileren wat ik een tijdje geleden ook gedaan heb, alleen werd ik hier daarvoor door bepaalde mensen overgoten met pek en veren ...
Ik zou diezelfde mensen nu heel graag willen zien verdedigen dat deze club, zoals volgens hunzelf, toch echt wel goed bezig is. Pas op, goed bezig als voetbalclub, niet als real estate bedrijf. Ik ben benieuwd.
Nu, ik denk wel dat we nog enkele gerichte en direkt inzetbare spelers mogen verwachten. Enfin, dat hoop ik toch.
Maar we beginnen wel letterlijk elk seizoen "from scratch", telkens terug opnieuw bouwen, als je dit al bouwen mag noemen want zo kan je nooit sportieve stappen zetten. Op deze manier kan dat gewoonweg niet en spelen we binnen 10 jaar nog in deze reeks ofwel terug in het amateurvoetbal.
Daar tegenover staat een nieuwe bezoekerstribune(tje) en een oefenterrein in Emblem, maar na zeven (!) jaar denk ik toch dat de supporters echt wel hunkeren naar prestaties OP het veld in plaats van alleen maar infrastructurele zaken NAAST het veld.
Die mensen, die supporters, hun geduld is echt wel op en dat is meer dan terecht.
Tussen de lijnen lees je in GVA dat dat toch ook de hoofdreden van Viktor Boone is geweest om naar Beveren te trekken, want daar is wel ambitie en hier is na zeven jaar zelfs nog geen spoor van een aanvaardbaar budget voor een professionele voetbalclub.
Ik zou diezelfde mensen nu heel graag willen zien verdedigen dat deze club, zoals volgens hunzelf, toch echt wel goed bezig is. Pas op, goed bezig als voetbalclub, niet als real estate bedrijf. Ik ben benieuwd.
Nu, ik denk wel dat we nog enkele gerichte en direkt inzetbare spelers mogen verwachten. Enfin, dat hoop ik toch.
Maar we beginnen wel letterlijk elk seizoen "from scratch", telkens terug opnieuw bouwen, als je dit al bouwen mag noemen want zo kan je nooit sportieve stappen zetten. Op deze manier kan dat gewoonweg niet en spelen we binnen 10 jaar nog in deze reeks ofwel terug in het amateurvoetbal.
Daar tegenover staat een nieuwe bezoekerstribune(tje) en een oefenterrein in Emblem, maar na zeven (!) jaar denk ik toch dat de supporters echt wel hunkeren naar prestaties OP het veld in plaats van alleen maar infrastructurele zaken NAAST het veld.
Die mensen, die supporters, hun geduld is echt wel op en dat is meer dan terecht.
Tussen de lijnen lees je in GVA dat dat toch ook de hoofdreden van Viktor Boone is geweest om naar Beveren te trekken, want daar is wel ambitie en hier is na zeven jaar zelfs nog geen spoor van een aanvaardbaar budget voor een professionele voetbalclub.
Formerly known as Lisp-boy
2...Nog twee te gaan en we kunnen een kaartje leggen, ook ik werd met pek en veren...... Het doet mij terug denken aan een vroeger Forum tentijde Maged aan zet was en ik poste ' nog een paar seizoenen aanmodderen en daarna failliet'... Ik kreeg toen zowat iedereen over me heen en kijk en plots werd het stil.... Ik heb hier met dit bestuur weer dat gevoel, dit loopt ook weer niet goed af hopelijk sla ik de bal mis...Netzer wrote: ↑Wed Jun 18, 2025 3:29 pmIk zie hier veel mensen ventileren wat ik een tijdje geleden ook gedaan heb, alleen werd ik hier door bepaalde mensen overgoten met pek en veren ...
Ondertussen is er een nieuwe 21-jarige middenvelder aangetrokken, Noah De Ridder van Cercle Brugge.
Ik denk dat we komend seizoen met 7 man in het middenveld gaan spelen.
https://www.lierse.com/nieuws/lierse-ha ... -de-ridder
Ik denk dat we komend seizoen met 7 man in het middenveld gaan spelen.
https://www.lierse.com/nieuws/lierse-ha ... -de-ridder
Last edited by Netzer on Wed Jun 18, 2025 3:44 pm, edited 1 time in total.
Formerly known as Lisp-boy
-
Volledig terecht ! We zijn een instelling geworden met als enige bedoeling het verhandelen van spelers met winstbejag. Dit heeft niks meer te maken met een prestigieuze club die op termijn terug wil naar 1A, daar waar ze eigenlijk thuishoort. Met alle respect, maar als o.a. Dender, en La Louviere een plaats in 1A kunnen bemachtigen , dan mogen wij die ambitie ook hebben, het wederkerend riedeltje, er is geen geld, geen budget en we willen schuldenvrij blijven mag nu wel stoppen na 8 jaar. Zorg dan dat er geld en voldoende budget is, dat is de verantwoordelijkheid van LVT, niet van de supporters!Netzer wrote: ↑Wed Jun 18, 2025 3:29 pmIk zie hier veel mensen hun ongenoegen ventileren wat ik een tijdje geleden ook gedaan heb, alleen werd ik hier daarvoor door bepaalde mensen overgoten met pek en veren ...