Clubnieuws

Alle algemene zaken over het reilen & zeilen binnen Lierse kunnen hier besproken worden.
Thomas1906

Re: Clubnieuws

Bericht door Thomas1906 »

Hoe was de verenigingenmarkt?
Eric

Bericht door Eric »

Thomas1906 schreef: za jun 22, 2019 4:07 pm Hoe was de verenigingenmarkt?
Zelf niet aanwezig, maar afgaand van op de foto’s zag het er goed uit :) iemand anders er hier geraakt?

Sols en Smolders tekenden present.
KRKN

Bericht door KRKN »

De kaap van de 500 abo’s is overschreden. Zouden dat diegene zijn die effectief opgehaald zijn of diegene die besteld zijn?

Had nog op iets meer gehoopt.
Carlke

Bericht door Carlke »

KRKN schreef: vr jun 28, 2019 8:39 am De kaap van de 500 abo’s is overschreden. Zouden dat diegene zijn die effectief opgehaald zijn of diegene die besteld zijn?

ik neem aan dat dat alle betaalde zullen zijn he :lol: is dat meer of minder dan vorig seizoen rond deze tijd ? ik ga binnen 14 dagen vertrek naar zee nu.
misschien koop ik er een in Oostende :lol: :lol: :lol:
KRKN

Bericht door KRKN »

Carlke schreef: vr jun 28, 2019 9:07 am
KRKN schreef: vr jun 28, 2019 8:39 am De kaap van de 500 abo’s is overschreden. Zouden dat diegene zijn die effectief opgehaald zijn of diegene die besteld zijn?

ik neem aan dat dat alle betaalde zullen zijn he :lol: is dat meer of minder dan vorig seizoen rond deze tijd ? ik ga binnen 14 dagen vertrek naar zee nu.
misschien koop ik er een in Oostende :lol: :lol: :lol:
Op 17 augustus waren het er ongeveer 1750. Valt nog wel mee dus.

Moet de mijne overigens nog ophalen, m'n geld hebben ze al wel gekregen. Het begint al serieus te kriebelen.
Axassin

Bericht door Axassin »

Ik denk dat die aantallen best OK zijn aangezien we nog maar net bezig zijn met de abo-verkoop.

Waar ik echter op zit te wachten; DE TENUEKES :twisted: Hopelijk mooi Geel-Zwarte horizontale strepen als ode aan de Sportkring!
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Flor

Bericht door Flor »

Axassin schreef: vr jun 28, 2019 1:35 pm Ik denk dat die aantallen best OK zijn aangezien we nog maar net bezig zijn met de abo-verkoop.

Waar ik echter op zit te wachten; DE TENUEKES :twisted: Hopelijk mooi Geel-Zwarte horizontale strepen als ode aan de Sportkring!
Voila, daar wacht ik ook met heel veel spanning op. Minder felgeel zou schoon zijn.

Ik denk dat die niet meer zo lag op zich gaan laten wachten.
KRKN

Bericht door KRKN »

Update van de abo’s: de 1000 zijn in zicht :)
Flor

Bericht door Flor »

Het drankkrediet van vorig seizoen blijft langer geldig. Waren aardig wat mensen die zich daaraan stoorden.

Voor den deze was dat helaas al geen probleem 8-)
Berrem

Bericht door Berrem »

Flor schreef: di jul 02, 2019 2:00 pm Het drankkrediet van vorig seizoen blijft langer geldig. Waren aardig wat mensen die zich daaraan stoorden.

Voor den deze was dat helaas al geen probleem 8-)
Ze hebben het verstandig opgelost.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Plaats reactie