Young Reds gaan zo goed als zeker niet meer op het Lisp spelen volgend jaar.stakke wrote: Tue Apr 29, 2025 11:39 pm Top nieuws! Emblem is een heel mooie stap in de uitbouw van de club. Nu die young reds nog uitwuiven van het lisp. Voor onze grasmat én onze fierheid. En dan beginnen we structureel langzaam maar zeker toch weer eerste klasse uit te stralen. Knap werk.
Clubnieuws
Re: Clubnieuws
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Eindelijk, zodat we zelf op een deftige grasmat kunnen voetballen.Axassin wrote: Wed Apr 30, 2025 10:05 amYoung Reds gaan zo goed als zeker niet meer op het Lisp spelen volgend jaar.stakke wrote: Tue Apr 29, 2025 11:39 pm Top nieuws! Emblem is een heel mooie stap in de uitbouw van de club. Nu die young reds nog uitwuiven van het lisp. Voor onze grasmat én onze fierheid. En dan beginnen we structureel langzaam maar zeker toch weer eerste klasse uit te stralen. Knap werk.
Heeft niet alleen maar met de young reds te maken vrees ik.
Financieel toch een jammere zaak.Axassin wrote: Wed Apr 30, 2025 10:05 amYoung Reds gaan zo goed als zeker niet meer op het Lisp spelen volgend jaar.stakke wrote: Tue Apr 29, 2025 11:39 pm Top nieuws! Emblem is een heel mooie stap in de uitbouw van de club. Nu die young reds nog uitwuiven van het lisp. Voor onze grasmat én onze fierheid. En dan beginnen we structureel langzaam maar zeker toch weer eerste klasse uit te stralen. Knap werk.
- Justhomuch
Idd, gewoon slecht aangelegd, ik denk dat ze echt from scratch dat veld moeten heraanleggen... en de kosten op de aannemer verhalen, maar je weet hoe zoiets gaat...
Wij komen áltijd terug!
Hoe ver staan ze ondertussen met die klacht over de vergoedingen i.v.m. Lukaku?
Formerly known as Lisp-boy
Iemand een idee of de gronden van Emblem gekocht worden?
Ik heb vernomen via bron + radio dat de gronden gekocht zijn en dit zal dienen voor een spelershome en trainingscomplex enkel eerste ploeg.
Uitspraak zou uitgesteld zijn van 10 april naar eind mei. Heb me laten vertellen dat we wel over goede papieren beschikken voor een uitspraak in ons voordeel.Netzer wrote: Wed Apr 30, 2025 5:49 pm Hoe ver staan ze ondertussen met die klacht over de vergoedingen i.v.m. Lukaku?
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Ja dat hadden we ook met geval lokeren ....Axassin wrote: Sun May 04, 2025 6:28 pmUitspraak zou uitgesteld zijn van 10 april naar eind mei. Heb me laten vertellen dat we wel over goede papieren beschikken voor een uitspraak in ons voordeel.Netzer wrote: Wed Apr 30, 2025 5:49 pm Hoe ver staan ze ondertussen met die klacht over de vergoedingen i.v.m. Lukaku?