Promotie Playoffs
-
Re: Promotie Playoffs
Exact dit. Stoor mij er nu ook al jaren aan. De aankondiging over deelname aan de play offs is daarbij de kers op de taart. Natuurlijk begint het bij de pro league dat we überhaupt in zo een soap als nu terecht zijn gekomen maar de communicatie van onze club uit….. jawadde mannekes echt gênant & dit is maar een van de vele farses die we al meegemaakt hebben. Ik vermoedt dat het Rodrigo Vissers is die verantwoordelijk is voor de communicatie (spreek mij gerust tegen)? Dat dieje mens wordt toegezongen in Geel zou er in dat geval niet inkunnen bij mij. Hetzelfde over het toezingen van Aske Sampers: waarom??? Ge hoeft maar ne keer in een interview te zeggen dat je Lier een schone stad vindt, terwijl ge op 2,5j tijd nog geen prei uiteensjot & ge zijt tegenwoordig blijkbaar al een halve heilige. Sorry maar dat er niemand maar dan ook niemand binnen onze club na zoveel jaren gepruts op dat vlak, zich afvraagt of we niet beter moeten doen dat baart mij enorme zorgen.
Aan de andere kant: op sportief vlak hebben we stappen gezet. Voor het eerst sinds de heropstart het gevoel gekregen dat er knowhow en een degelijk plan achter het transferbeleid zit. Ook wat betreft de scouting moet ik zeggen: chapeau. Als je ziet in welke krochten de jongens zoals Kireev, SOW, Mpanzu, Adinany, Marijnissen zijn gaan halen en welke meerwaarde we erop verdienen. Bij momenten heb ik echt kunnen genieten van de ploeg. Ook de beleving was dit jaar goed. Pallieter 30 heeft bewezen een gemotiveerde jonge groep te zijn. Ik kan al bijna niet meer bijhouden hoeveel acties er zijn geweest dit jaar. Volgend jaar meer van dat!
Aan de andere kant: op sportief vlak hebben we stappen gezet. Voor het eerst sinds de heropstart het gevoel gekregen dat er knowhow en een degelijk plan achter het transferbeleid zit. Ook wat betreft de scouting moet ik zeggen: chapeau. Als je ziet in welke krochten de jongens zoals Kireev, SOW, Mpanzu, Adinany, Marijnissen zijn gaan halen en welke meerwaarde we erop verdienen. Bij momenten heb ik echt kunnen genieten van de ploeg. Ook de beleving was dit jaar goed. Pallieter 30 heeft bewezen een gemotiveerde jonge groep te zijn. Ik kan al bijna niet meer bijhouden hoeveel acties er zijn geweest dit jaar. Volgend jaar meer van dat!
2XDV1906 wrote: ↑Thu Apr 24, 2025 3:02 pmIk vind het (alweer) ronduit schandalige communicatie van onze club. Nooit laten ze de supporters iets weten, maar dan wel plots vooraf met grote mond aankondigen dat we sowieso playoffs spelen. Achteraf gezien bleek dat dus een complete leugen te zijn.
Kwestie van jezelf en de eigen aanhang compleet belachelijk te maken kan dat tellen.
En dan nog het ergste. Sindsdien gewoon niets meer. Lokeren speelt blijkbaar vanavond dan toch tegen RWDM, maar vanuit onze kant radiostilte. In de gazet moet je dan horen dat ze aan het bekijken zijn welke stappen er nog ondernomen kunnen worden.
'Uiteraard houden we jullie op de hoogte' lees je dan bij het vorige bericht. Ze moesten zich schamen.
3...Mark wrote: ↑Thu Apr 24, 2025 4:16 pm2XDV1906 wrote: ↑Thu Apr 24, 2025 3:02 pmIk vind het (alweer) ronduit schandalige communicatie van onze club. Nooit laten ze de supporters iets weten, maar dan wel plots vooraf met grote mond aankondigen dat we sowieso playoffs spelen. Achteraf gezien bleek dat dus een complete leugen te zijn.
Kwestie van jezelf en de eigen aanhang compleet belachelijk te maken kan dat tellen.
En dan nog het ergste. Sindsdien gewoon niets meer. Lokeren speelt blijkbaar vanavond dan toch tegen RWDM, maar vanuit onze kant radiostilte. In de gazet moet je dan horen dat ze aan het bekijken zijn welke stappen er nog ondernomen kunnen worden.
'Uiteraard houden we jullie op de hoogte' lees je dan bij het vorige bericht. Ze moesten zich schamen.
Ik denk dat het bestuur van Lierse een deal heeft gemaakt met Lokeren over hun inkomsten van de match van vanavond…
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Lierse laat in een officieel statement weten zich neer te leggen bij het feit dat Lokeren-Temse in de Promotion Play-offs zal aantreden. “Het is geweten dat we niet akkoord zijn met de beslissingen die genomen zijn door de regulerende voetbalautoriteiten. Maar gelet op de korte termijnen willen we als club nu niet het imago van het voetbal en de reeks schaden door de competitie stil te leggen.”
Ja mannekes, platte vijgen, echt waar, zo met uw kl*ten laten rammelen ...
Als ze plots beweren dat Lokeren-Temse wel een aanvraag had ingediend dan moet je zwart op wit het bewijs vragen, met datum en uur van hun zogezegde aanvraag. Kunnen ze dat niet dan moet je de hele boel plat laten leggen, want hier gebeuren zaken die niet kunnen.
Neen, ze laten nog maar eens over hun heen lopen en ze maken hun belachelijk nu, echt waar, genant dit.
Ja mannekes, platte vijgen, echt waar, zo met uw kl*ten laten rammelen ...

Als ze plots beweren dat Lokeren-Temse wel een aanvraag had ingediend dan moet je zwart op wit het bewijs vragen, met datum en uur van hun zogezegde aanvraag. Kunnen ze dat niet dan moet je de hele boel plat laten leggen, want hier gebeuren zaken die niet kunnen.
Neen, ze laten nog maar eens over hun heen lopen en ze maken hun belachelijk nu, echt waar, genant dit.
Formerly known as Lisp-boy
Doet mij een beetje denken toen Lierse op punt stond te promoveren in 1ste Amateurklasse en men vanuit de licentiecommissie druk zette om Spaenhoven buiten te kieperen of geen licentie en wat deed men op het lisp? Terwijl ze geen poot om op te staan hadden??? Juist... Goed wetende dat Spaenhoven op papier niet de hoofdtrainer was maar Dave DeHerdt....Netzer wrote: ↑Thu Apr 24, 2025 6:42 pmLierse laat in een officieel statement weten zich neer te leggen bij het feit dat Lokeren-Temse in de Promotion Play-offs zal aantreden. “Het is geweten dat we niet akkoord zijn met de beslissingen die genomen zijn door de regulerende voetbalautoriteiten. Maar gelet op de korte termijnen willen we als club nu niet het imago van het voetbal en de reeks schaden door de competitie stil te leggen.”
Ja mannekes, platte vijgen, echt waar, zo met uw kl*ten laten rammelen ...![]()
Ik denk eigenlijk dat het een soort besparing is :
* geen advocaatkosten
* geen wedstrijd premies meer
* te kort dag om eters te hebben voor de match van vandaag
* toch geen inkomsten want zat in abo (maar wel de organisatie kosten)
* wss heel weinig sups van rwdm want buscombi en in de week
En ik vermoed dat Lokeren een som gegeven heeft
* geen advocaatkosten
* geen wedstrijd premies meer
* te kort dag om eters te hebben voor de match van vandaag
* toch geen inkomsten want zat in abo (maar wel de organisatie kosten)
* wss heel weinig sups van rwdm want buscombi en in de week
En ik vermoed dat Lokeren een som gegeven heeft
Zoals ik al eens aanhaalde , gaat Lokeren een financiele compensatie betalen om dat in de minne te regelen en ze zo op zen minst nog 1 wedstrijd gaan kunnen spelen .
Op sportief vlak niet meer dan terecht .
Waar wij op vele momenten als slappe jatten op het plein stonden , heeft Lokeren een geweldige reeks neergezet , en hebben we het enkel aan onszelf te danken .
Door heel die heisa sluiten we dan toch het seizoen af met een minder gevoel !
Als ik dan vandaag in een uitzending van de Spor de voorzitters hoor zeggen , dat ze hun aanhang nog een mooie afsluiter willen geven omdat ze er altijd staan .
Blijft het nu bij ons weer stil .
Degene die het bericht ivm de play offs gepost heeft mag van mij direct vertrekken . Wij , en dan spreek ik als club en als supporter worden in een zeer lastig situatie gezet , en staan eigenlijk gewoon voor heel voetbal liefhebbend Belgie voor schut !
Op sportief vlak niet meer dan terecht .
Waar wij op vele momenten als slappe jatten op het plein stonden , heeft Lokeren een geweldige reeks neergezet , en hebben we het enkel aan onszelf te danken .
Door heel die heisa sluiten we dan toch het seizoen af met een minder gevoel !
Als ik dan vandaag in een uitzending van de Spor de voorzitters hoor zeggen , dat ze hun aanhang nog een mooie afsluiter willen geven omdat ze er altijd staan .
Blijft het nu bij ons weer stil .
Degene die het bericht ivm de play offs gepost heeft mag van mij direct vertrekken . Wij , en dan spreek ik als club en als supporter worden in een zeer lastig situatie gezet , en staan eigenlijk gewoon voor heel voetbal liefhebbend Belgie voor schut !
Nú communiceren ze en is het weer ni goed. Want niet akkoord met de inhoud 
Ik heb nieuws: je moet er niet akkoord mee zijn, zij hebben veel meer verstand van zaken en doen wat zij het beste achten als club zijnde. Dankjewel bestuur en samen op naar volgend jaar en hopelijk wederom een stapje hoger.

Ik heb nieuws: je moet er niet akkoord mee zijn, zij hebben veel meer verstand van zaken en doen wat zij het beste achten als club zijnde. Dankjewel bestuur en samen op naar volgend jaar en hopelijk wederom een stapje hoger.

Stapje hoger? Dit horen we al jaren... Droom maar verder.