Promotie Playoffs

Bespreek opkomende wedstrijden in dit forumonderdeel.
ozzy105
Re: Promotie Playoffs

Post by ozzy105 » Tue Apr 22, 2025 6:41 pm

Niks nieuws meer blijkbaar...

Devyd

Post by Devyd » Tue Apr 22, 2025 6:58 pm

Zonet verscheen er een bericht op de instagram van Lokeren , waar ze de mededeling maakte dat ze voor beide wedstrijden forfait ging geven .

Binnen de minuut was datzelfde bericht terug offline .

Naar mijn gedacht komen we niet meer in actie .
Heel jammer dat we op deze manier het seizoen gaan moeten eindigen .

Ik hoop nog op een einde seizoenswedstrijd tegen Hasselt ofzo .

ozzy105

Post by ozzy105 » Tue Apr 22, 2025 7:16 pm

Na dit schouwspel alweer mogen ze de licentiecommissie definitief opdoeken. Nu als ze morgen hun werk doen waarom het is opgericht krijgen er nog maar een stuk of 10 hun licentie niet meer, niet minder. België, het land van de duistere achterpoortjes.

Berrem

Post by Berrem » Tue Apr 22, 2025 11:58 pm

Lokeren is nog steeds niet gestart met een ticketverkoop voor de mogelijke match van donderdag. En geen enkele communicatie… ik ben benieuwd hoe dit gaat aflopen.

Ik vind wel correct dat Lierse al het mogelijke doet om zijn gelijk te behalen. Anders heeft een licentiesysteem helemaal geen zin…

Lokeren zou anders beloond worden om boven hun stand te leven.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.

Mark

Post by Mark » Wed Apr 23, 2025 6:43 am

Als Lokeren vandaag(woensdag) geen beroep aantekent tegen de weigering van de 1A-licentie dan moet de voetbalbond en de Pro-League morgenochtend bekend maken dat Lierse de promotie play-offs speelt.
Dat is het enige juiste vlgs de regelementen !

Barry

Post by Barry » Wed Apr 23, 2025 9:57 am

Die tekenen zowiezo beroep aan. Al is het maar om ons een hak te zetten. Ze spelen de rol van slachtoffer en proberen ons verantwoordelijk te stellen.

Ik zie het echt nog gebeuren dat ze vanavond in beroep gaan, en dan morgen aankondigden dat ze forfait geven. Om dan de moraalridder uit te hangen en te zeggen dat ze door hun 7de plaats eigenlijk ook geen recht hebben op die play-off plaats en dat club nxt die moet spelen. Terwijl de echte reden is dat ze toch niet mogen opgaan.

ozzy105

Post by ozzy105 » Wed Apr 23, 2025 10:47 am

Barry wrote:
Wed Apr 23, 2025 9:57 am
Die tekenen zowiezo beroep aan. Al is het maar om ons een hak te zetten. Ze spelen de rol van slachtoffer en proberen ons verantwoordelijk te stellen.

Ik zie het echt nog gebeuren dat ze vanavond in beroep gaan, en dan morgen aankondigden dat ze forfait geven. Om dan de moraalridder uit te hangen en te zeggen dat ze door hun 7de plaats eigenlijk ook geen recht hebben op die play-off plaats en dat club nxt die moet spelen. Terwijl de echte reden is dat ze toch niet mogen opgaan.
2....Twee winnaars, een verliezer...

esreil

Post by esreil » Wed Apr 23, 2025 11:13 am

Barry wrote:

Maar waarom zouden eerst in beroep gaan en dan forfait geven? Als je niet wil spelen ga je toch gewoon niet in beroep? Forfait mis je de inkomsten ook nog. Of zie ik dat verkeerd?

Barry

Post by Barry » Wed Apr 23, 2025 1:29 pm

esreil wrote:
Wed Apr 23, 2025 11:13 am
Barry wrote:

Maar waarom zouden eerst in beroep gaan en dan forfait geven? Als je niet wil spelen ga je toch gewoon niet in beroep? Forfait mis je de inkomsten ook nog. Of zie ik dat verkeerd?
Vraag is of je nog veel inkomsten gaat krijgen als je pas dag ervoor tickets kunt verkopen etc. Ik hoop dat ik er compleet naast zit wel.

XDV1906

Post by XDV1906 » Wed Apr 23, 2025 4:51 pm

Hebben tot midernacht tijd zeker? Zullen wel beroep aantekenen, maar ik verwacht niet dat er morgen een wedstrijd gaat plaatsvinden. :)

Post Reply