RFC Seraing - Lierse [12-01-2025]
Re: RFC Seraing - Lierse [12-01-2025]
Moeilijke uitmatch! Seraing is zo een ploeg van alles of niks! Uit Patro gaan kloppen, thuis RWDM op een gelijkspel gehouden na een spektakelmatch oa... Neen het wordt weer geen makkie noteer dit maar mensen! Blij zijn met 1 puntje vrees ik. Las dat Boone geschorst is voor deze match gaat ook een borrel schelen vrees ik.
- Justhomuch
Matchday! We recuperen een paar spelers, maar missen Boonen.
Wij komen áltijd terug!
0-1 wie anders Sow... Laat zijn waarde maar stijgen!!! Hopelijk bij een vertrek weer niet voor een paar stuivers.
Strafschop Lierse en 0-2.. Adinany.., Rode kaart Seraing.
Da Costa tweede geel wat een domme overtreding wetende dat je al een kaart op zak had...
Verdiende zege, onthouden goede eerste helft snel de tweede vergeten... Pluim voor de jonge Mawete die zie je week na weet stappen vooruit zetten spijtig dat je die moet laten gaan!
Ondanks de 0-2 overwinning, wat een verschrikkelijke tweede helft toch weeral daar op dat knollenveld van Seraing.
Geen lijn, geen plan, geen ideeën en slechts twee vervangingen waarvan de tweede vervanging (Sampers voor Adinany) slechts in de 93ste minuut...
Voorlopig heb ik echt totaal geen vertrouwen in onze nieuwe coach, hij bakt er niks van momenteel.
En wat Adinany betreft, dat is geen spits. Sow is dat des te meer, die mag je echt niet meer laten vertrekken.
Om positief te besluiten: heel blij met de winst, hopelijk geeft dat het nodige vertrouwen en zijn we vertrokken, maar het zal toch allemaal snel beter moeten.
Geen lijn, geen plan, geen ideeën en slechts twee vervangingen waarvan de tweede vervanging (Sampers voor Adinany) slechts in de 93ste minuut...
Voorlopig heb ik echt totaal geen vertrouwen in onze nieuwe coach, hij bakt er niks van momenteel.
En wat Adinany betreft, dat is geen spits. Sow is dat des te meer, die mag je echt niet meer laten vertrekken.
Om positief te besluiten: heel blij met de winst, hopelijk geeft dat het nodige vertrouwen en zijn we vertrokken, maar het zal toch allemaal snel beter moeten.
Formerly known as Lisp-boy
2... Tweede helft een draak van een match mede door de uitsluiting van Da Costa. Betreffende Sow dien ben je kwijt idem Mawete die stappen heeft gezet en wss Kireev alhoewel die toch ook in een mindere periode zit! Het flitsende blijft wat achterwege en moet ook nog een stap zetten. Adinany buiten de penalty weinig soeps mag ook vertrekken idem Sampers-Dailly. Je ziet weer veel werk op de plank voor het bestuur zou daar nu toch al werk van maken ik weet wat vroeg maar toch!Netzer wrote: ↑Tue Jan 28, 2025 9:58 pmOndanks de 0-2 overwinning, wat een verschrikkelijke tweede helft toch weeral daar op dat knollenveld van Seraing.
- Justhomuch
Heel eerlijk? Gewoon van die 3 punten genieten nuNetzer wrote: ↑Tue Jan 28, 2025 9:58 pmOndanks de 0-2 overwinning, wat een verschrikkelijke tweede helft toch weeral daar op dat knollenveld van Seraing.
180 man mee op nen dinsdag en de 3 punten mee!
Wij komen áltijd terug!
Ik was er bij en ga dat vandaag met plezier uit zweten . Wekker net afgelopen 4 u15 . Onze start was indrukwekkend we speelden seraing weg . Eerste helft moet je met minstens 0-3 gaan rusten. 2 de helft ook goed tot onze rode kaart en denk ik dat we niet veel energie meer hebben ingestoken....seraing hanteerde vooral lange ballen waar we raad mee wisten . Maar idd van het goede spel was niks meer te zien. Sow terug in goede doen hopelijk vertrekt die niet op laatste nippertje. Daquin mag van mij vervangen worden door matuta al weken niet op niveau. Adinany tja je hebt niks anders spits halen toch verstandig lijkt mij. En luc van tillo waardeerde dat de 170 man die mee was enorm gaf zelfs gratis vat in seraing .