Lokeren - Lierse [24-01-2025]
Lokeren - Lierse [24-01-2025]
Een leuke affiche om het weekend mee te starten.
Wie zakt er af?
Wie zakt er af?
Re: Lokeren - Lierse [24-01-2025]
Zak af en neem een heleboel vrienden voor de eerste keer mee op verplaatsing. Ik hoop da er wa zieltjes kunnen gewonnen worden.
Ik doe mijn eerste verplaatsing met de bus sinds jaren
Hoop daar toch wel een serieuze herpakking van de spelers te zien . Na die schandalige eerste helft dit weekend .
Hoop daar toch wel een serieuze herpakking van de spelers te zien . Na die schandalige eerste helft dit weekend .
- Justhomuch
Wij pakken met lisp gere bij al 120 man mee
Wij komen áltijd terug!
Rijd ook nog eens mee leuke trip
- Justhomuch
Ik hoop dat die eerste helft tegen nxt ook een les is geweest, zet iedereen gewoon op zijn plek.
Wij komen áltijd terug!
Tegen Naingolan?
Moeilijke uitmatch, heel moeilijke. Lokeren is met niks meer te vergelijken met de eerste maanden, meer voetballend vermogen en vooral strijdkracht! Net daar ontbreekt het geel-zwart bijwijlen vooral in de eerste helft! Bovendien lopen er daar nog een paar rond met een Lierse verleden. Ik gok op een gelijkspel of verlies.
Ik gok op een overwinning, gelijkspel of verlies.ozzy105 wrote: ↑Wed Jan 22, 2025 11:29 amMoeilijke uitmatch, heel moeilijke. Lokeren is met niks meer te vergelijken met de eerste maanden, meer voetballend vermogen en vooral strijdkracht! Net daar ontbreekt het geel-zwart bijwijlen vooral in de eerste helft! Bovendien lopen er daar nog een paar rond met een Lierse verleden. Ik gok op een gelijkspel of verlies.
We kunnen er eens mee lachen maar de statistieken spreken alvast niet in het voordeel op verplaatsing werd tot op heden een 5 op 21 geboekt, 1 overwinning op de eerste speeldag op Zulte-Waregem. Twee gelijke spelen op Lommel met veel geluk en uit Patro waar men wel meer verdiende dan 3-3.esreil wrote: ↑Wed Jan 22, 2025 1:24 pmIk gok op een overwinning, gelijkspel of verlies.ozzy105 wrote: ↑Wed Jan 22, 2025 11:29 amMoeilijke uitmatch, heel moeilijke. Lokeren is met niks meer te vergelijken met de eerste maanden, meer voetballend vermogen en vooral strijdkracht! Net daar ontbreekt het geel-zwart bijwijlen vooral in de eerste helft! Bovendien lopen er daar nog een paar rond met een Lierse verleden. Ik gok op een gelijkspel of verlies.