Lierse - Club NXT [19-01-2025]
Re: Lierse - Club NXT [19-01-2025]
dikke vette 2
wraak die man mag niet meer op het lisp komen !
Ik maak mij zorgen. Was dit dan de voetbalvisie van onze nieuwe trainer?
Boone op de bank kan ook tellen, ik hoop niet dat daar meer achter zit dan enkel sportieve redenen.
En dan het veld, dat ligt er toch echt wel (weeral) schandalig bij.
Boone op de bank kan ook tellen, ik hoop niet dat daar meer achter zit dan enkel sportieve redenen.
En dan het veld, dat ligt er toch echt wel (weeral) schandalig bij.
Formerly known as Lisp-boy
-
Het veld ligt er schandalig bij, een profploeg als Lierse met zulke historie onwaardig !!
Het huurgeld dat Antwerp hiervoor betaald hebben ze nodig om wellicht het kleinste budget uit 1B een beetje te spekken....
Voelt iemand zich geroepen op een crowdfunding op te richten opdat ons veld vanaf volgend seizoen nooit meer geprostitueerd wordt aan Antwerp of andere ploegen?
- Justhomuch
Zo'n crowdfuning kan wel het een en ander in gang zetten schijntTamas Krivitz wrote: ↑Mon Jan 20, 2025 3:11 pmHet veld ligt er schandalig bij, een profploeg als Lierse met zulke historie onwaardig !!
Het huurgeld dat Antwerp hiervoor betaald hebben ze nodig om wellicht het kleinste budget uit 1B een beetje te spekken....
Voelt iemand zich geroepen op een crowdfunding op te richten opdat ons veld vanaf volgend seizoen nooit meer geprostitueerd wordt aan Antwerp of andere ploegen?
Wij komen áltijd terug!
Ik blijf er toch mee zitten op welke manier we gekloot zijn .
Los van die barslechte 1ste helft zetten we de scheve situatie wel nog recht , en verdiend de ploeg een punt .
Als ik dan vandaag lees dat de grensrechter zelf zegt , dat de goal is afgekeurd op aangeven van de 4 de ref .
Dan is dat voor mij een reden om die clown ooit nog een wedstrijd van ons te laten fluiten of official te zijn .
Als ik dan vandaag ook nog lees , dat een 4 de ref zulke beslissing helemaal niet mag maken , komt de stoom uit mijn oren ...
Los van die barslechte 1ste helft zetten we de scheve situatie wel nog recht , en verdiend de ploeg een punt .
Als ik dan vandaag lees dat de grensrechter zelf zegt , dat de goal is afgekeurd op aangeven van de 4 de ref .
Dan is dat voor mij een reden om die clown ooit nog een wedstrijd van ons te laten fluiten of official te zijn .
Als ik dan vandaag ook nog lees , dat een 4 de ref zulke beslissing helemaal niet mag maken , komt de stoom uit mijn oren ...
Is dit dan geen scheidsrechterlijke dwaling ... ?
Simonini heeft ons goed teruggepakt. Hij was scheidsrechter tegen Club Luik toen hij Atteri onterecht van het veld stuurde. Beetje payback voor de komedie van Glenn Claes toen.