Lierse - Club NXT [19-01-2025]
Lierse - Club NXT [19-01-2025]
Door de afgelasting van afgelopen weekend hebben we nog een weekje moeten wachten op de vuurdoop van onze nieuwe T1.
Wie is er zondag van de partij?
Wie is er zondag van de partij?
- Justhomuch
Re: Lierse - Club NXT [19-01-2025]
Aanwezig! Wel met een bang hartje. Beloftenploegen zijn dit seizoen een weinig hoopgevende tegenstander.
- Justhomuch
En zeker nxt, ik hoop op een 2 - 0 zou goed zijn voor het vertrouwen.
Wij komen áltijd terug!
Aanwezig! Onder de nieuwe coach en zijn eerste match zou het wel eens goed kunnen dat ze hyper gemotiveerd zijn tegen de jonkies van Club.
- Justhomuch
Ik ga er niet meer geraken vandaag, petekind moet voor de eerste keer zijn nieuwjaarsbrief voorlezen en dat moest uitgerekend een uur voor de match zijn
Ik teken voor een zakelijke overwinning tegen ons zwarte beest, ze hebben nog iets recht te zetten na die blamage in Roeselare.
Ik teken voor een zakelijke overwinning tegen ons zwarte beest, ze hebben nog iets recht te zetten na die blamage in Roeselare.
Wij komen áltijd terug!
Weet iemand of De Schrijver nog lang geblesseerd is ? Vandaag er nog niet bij .
Nieuwe trainer, niks verbetering je ziet het ligt niet altijd aan de trainer! Eerste tegengoal op klak van Peersman, tweede tegengoal kaas met gaten achteraan netjes uitgespeeld door de jonkies uit Brugge. De nieuweling De Kerf niet gezien en daar moest Boone voor wijken? Gelukkig zijn er maar 3 Belofteclubs in 1B oef...
- Justhomuch
Die gaten op dat middenveld mannekes toch!
Ik mis grinta en diepgang, waar zijn die voorzetten van in't begin van't seizoen gebleven?
En waarom staat Boonen er niet op? Uitgerekend ene met een over mijn lijk mentaliteit, iets wat de eerste helft echt ontbrak.
Adinany, veel goeie wil, maar staat in mijn ogen altijd op de foute plekken.
Soit het is er uit
Ik mis grinta en diepgang, waar zijn die voorzetten van in't begin van't seizoen gebleven?
En waarom staat Boonen er niet op? Uitgerekend ene met een over mijn lijk mentaliteit, iets wat de eerste helft echt ontbrak.
Adinany, veel goeie wil, maar staat in mijn ogen altijd op de foute plekken.
Soit het is er uit
Wij komen áltijd terug!