Clubnieuws
Re: Clubnieuws
Vraag mij af is hij de schuldige ! In begin ging het wel ... we krijgen hoop blessures en het loopt veel minder , vooral door smalle kern. We krijgen ineens weer vermijdbare doelpunten tegen , waarop gregoire in gva aangeeft om systheem toch te herzien . Maar er gebeurd niks hij blijft bij huidige systeem, mogelijk omdat club dat wil. En nu lees je verschil in visie spelstijl .
Je vergat er wel bij te vermelden dat de man op een bepaald moment liefst en niet voor 1 match een halve ploeg in de lappenmand zag belanden en dan zit je daar met een zwakke bank! In het begin daar post je het net kon hij over een degelijke kern beschikken, een goede basisploeg maar toen begonnen ze als vliegen te vallen met om te beginnen toen de man in vorm PDS!
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
2... Je post daar de redenen aan waarom het misliep- misloopt terloops gezegt Carlke je moet ook de spelers hebben om een ander systeem op poten te kunnen zetten! Maar bon ok de trainer is altijd de klos terwijl de verantwoordelijken altijd buiten schot blijven voor supporters... Men gaat beter wat meer kritischer worden, de achtste trainer zal arriveren op het lisp sinds 2018,ongeveer 80 basisspelers die kwamen en vertrokken, sportief wordt er geen vooruitgang geboekt en 2 keer de mazzel gehad dat er corona op het pad kwam of je zat daar nog te spelen 1 of 2 reeksen lager tegen LL of Heist enz!Carlke wrote: ↑Mon Dec 16, 2024 7:23 pmVraag mij af is hij de schuldige ! In begin ging het wel ... we krijgen hoop blessures en het loopt veel minder , vooral door smalle kern. We krijgen ineens weer vermijdbare doelpunten tegen , waarop gregoire in gva aangeeft om systheem toch te herzien . Maar er gebeurd niks hij blijft bij huidige systeem, mogelijk omdat club dat wil. En nu lees je verschil in visie spelstijl .
Ik denk net dat de spelers die nu spelen niet dit systheem aankunnen .ozzy105 wrote: ↑Mon Dec 16, 2024 8:34 pm2... Je post daar de redenen aan waarom het misliep- misloopt terloops gezegt Carlke je moet ook de spelers hebben om een ander systeem op poten te kunnen zetten! Maar bon ok de trainer is altijd de klos terwijl de verantwoordelijken altijd buiten schot blijven voor supporters... Men gaat beter wat meer kritischer worden, de achtste trainer zal arriveren op het lisp sinds 2018,ongeveer 80 basisspelers die kwamen en vertrokken, sportief wordt er geen vooruitgang geboekt en 2 keer de mazzel gehad dat er corona op het pad kwam of je zat daar nog te spelen 1 of 2 reeksen lager tegen LL of Heist enz!Carlke wrote: ↑Mon Dec 16, 2024 7:23 pmVraag mij af is hij de schuldige ! In begin ging het wel ... we krijgen hoop blessures en het loopt veel minder , vooral door smalle kern. We krijgen ineens weer vermijdbare doelpunten tegen , waarop gregoire in gva aangeeft om systheem toch te herzien . Maar er gebeurd niks hij blijft bij huidige systeem, mogelijk omdat club dat wil. En nu lees je verschil in visie spelstijl .
Dat denk ik ook en de trainer werd verplicht dit systeem te spelen door de sportieve directieCarlke wrote: ↑Mon Dec 16, 2024 9:47 pmIk denk net dat de spelers die nu spelen niet dit systheem aankunnen .ozzy105 wrote: ↑Mon Dec 16, 2024 8:34 pm2... Je post daar de redenen aan waarom het misliep- misloopt terloops gezegt Carlke je moet ook de spelers hebben om een ander systeem op poten te kunnen zetten! Maar bon ok de trainer is altijd de klos terwijl de verantwoordelijken altijd buiten schot blijven voor supporters... Men gaat beter wat meer kritischer worden, de achtste trainer zal arriveren op het lisp sinds 2018,ongeveer 80 basisspelers die kwamen en vertrokken, sportief wordt er geen vooruitgang geboekt en 2 keer de mazzel gehad dat er corona op het pad kwam of je zat daar nog te spelen 1 of 2 reeksen lager tegen LL of Heist enz!Carlke wrote: ↑Mon Dec 16, 2024 7:23 pmVraag mij af is hij de schuldige ! In begin ging het wel ... we krijgen hoop blessures en het loopt veel minder , vooral door smalle kern. We krijgen ineens weer vermijdbare doelpunten tegen , waarop gregoire in gva aangeeft om systheem toch te herzien . Maar er gebeurd niks hij blijft bij huidige systeem, mogelijk omdat club dat wil. En nu lees je verschil in visie spelstijl .
Voor mij was dit echt niet nodig.
Ik hoop dat ik fout ben maar momenteel heb ik het gevoel dat onze voorzitter de verkeerde ontslagen heeft !
Je haalt 1/9 tegen de 3 belofte-ploegen, je staat al enkele weken zonder grinta te voetballen. Sommige spelers zijn een schim van de mannen die ze in het begin waren. En vooral, je hebt een mooie kans om Play-offs te spelen. Ik denk dat ze daarom dit berekend? risico willen nemen.Mark wrote: ↑Mon Dec 16, 2024 9:59 pmDat denk ik ook en de trainer werd verplicht dit systeem te spelen door de sportieve directieCarlke wrote: ↑Mon Dec 16, 2024 9:47 pmIk denk net dat de spelers die nu spelen niet dit systheem aankunnen .ozzy105 wrote: ↑Mon Dec 16, 2024 8:34 pm
2... Je post daar de redenen aan waarom het misliep- misloopt terloops gezegt Carlke je moet ook de spelers hebben om een ander systeem op poten te kunnen zetten! Maar bon ok de trainer is altijd de klos terwijl de verantwoordelijken altijd buiten schot blijven voor supporters... Men gaat beter wat meer kritischer worden, de achtste trainer zal arriveren op het lisp sinds 2018,ongeveer 80 basisspelers die kwamen en vertrokken, sportief wordt er geen vooruitgang geboekt en 2 keer de mazzel gehad dat er corona op het pad kwam of je zat daar nog te spelen 1 of 2 reeksen lager tegen LL of Heist enz!
Voor mij was dit echt niet nodig.
Ik hoop dat ik fout ben maar momenteel heb ik het gevoel dat onze voorzitter de verkeerde ontslagen heeft !
- Justhomuch
Ik volg hier wel in, volgens mij is het probleem niet de trainer, maar dit zou wel eens een shock effect teweeg kunnen brengen, hopelijk draait dit voor ons positief uit.Barry wrote: ↑Tue Dec 17, 2024 12:15 amJe haalt 1/9 tegen de 3 belofte-ploegen, je staat al enkele weken zonder grinta te voetballen. Sommige spelers zijn een schim van de mannen die ze in het begin waren. En vooral, je hebt een mooie kans om Play-offs te spelen. Ik denk dat ze daarom dit berekend? risico willen nemen.
Er moest ingegrepen worden he mensen, als het bestuur niets doet zouden ze weer dat verwijt krijgen, een hele ploeg buitenflikkeren heeft nog geen enkele club gedaan bij mijn weten.
Wij komen áltijd terug!
Het is nobel om als club voor een bepaald spelsysteem te kiezen, maar als onder meer door het uitvallen van een aantal spelers blijkt dat de ploeg in zijn geheel dit systeem niet efficiënt kan uitvoeren of wanneer blijkt dat de tegenstander een tegenzet heeft waardoor dit lamgelegd wordt, moet je flexibel zijn en íets anders proberen. Ik weet niet of CG dit kon. Maar erger zou zijn als hij niet zou mogen van de club.
Maged is nochtans een keer in de buurt gekomenJusthomuch wrote: ↑Tue Dec 17, 2024 7:24 amIk volg hier wel in, volgens mij is het probleem niet de trainer, maar dit zou wel eens een shock effect teweeg kunnen brengen, hopelijk draait dit voor ons positief uit.Barry wrote: ↑Tue Dec 17, 2024 12:15 amJe haalt 1/9 tegen de 3 belofte-ploegen, je staat al enkele weken zonder grinta te voetballen. Sommige spelers zijn een schim van de mannen die ze in het begin waren. En vooral, je hebt een mooie kans om Play-offs te spelen. Ik denk dat ze daarom dit berekend? risico willen nemen.
Er moest ingegrepen worden he mensen, als het bestuur niets doet zouden ze weer dat verwijt krijgen, een hele ploeg buitenflikkeren heeft nog geen enkele club gedaan bij mijn weten.
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Vanmiddag tijdens een lunch met een klant , die toevallig ook lierse supporter bleek te zijn , er het er nog eens over gehad ,
En die bleek toch ook van mening te zijn dat dit de juiste keuze is , heeft blijkbaar geregeld contact met een medewerker van de ploeg .
En er zouden idd toch wat spelers niet tevreden rond lopen .
De heel verdedigende tactiek en de late wissels waren veel een doorn in het oog .
De veel gekwetsten zouden dan weer liggen aan de veel te intensieve trainingen in de week , waardoor er tijdens de wedstrijden teveel spelers niet uitgerust aan de aftrap kunnen staan .
Maar bon .
Het is nu wat het is .
Ik prefereer eindelijk een coach met ballen , die naast de lijn mee stuurt , die de boel scherp krijgt !
Dat zag ik niet in deze coach ..
En die bleek toch ook van mening te zijn dat dit de juiste keuze is , heeft blijkbaar geregeld contact met een medewerker van de ploeg .
En er zouden idd toch wat spelers niet tevreden rond lopen .
De heel verdedigende tactiek en de late wissels waren veel een doorn in het oog .
De veel gekwetsten zouden dan weer liggen aan de veel te intensieve trainingen in de week , waardoor er tijdens de wedstrijden teveel spelers niet uitgerust aan de aftrap kunnen staan .
Maar bon .
Het is nu wat het is .
Ik prefereer eindelijk een coach met ballen , die naast de lijn mee stuurt , die de boel scherp krijgt !
Dat zag ik niet in deze coach ..