Clubnieuws
- Justhomuch
Re: Clubnieuws
Onze trainer ligt buiten, geen idee wat ik hier van moet denken, het liep natuurlijk al weken voor geen meter, volgens sommigen is dan de trainer kop van jut...
Hopelijk schud dit de ploeg wakker en kan dit een nieuw begin zijn van een positieve periode.
Hopelijk schud dit de ploeg wakker en kan dit een nieuw begin zijn van een positieve periode.
Wij komen áltijd terug!
Ik had in het begin een heel goed gevoel bij onze coach , maar week na week veranderde mijn gevoel .
Ook nu weer , geen tactische wijzigingen .
Wissels weer veel te laat , teveel op zijn bank ,..
Ik sta wel achter deze beslissing .
Ook nu weer , geen tactische wijzigingen .
Wissels weer veel te laat , teveel op zijn bank ,..
Ik sta wel achter deze beslissing .
Kan al niet wachten op de volgende nobody uit amateur die na ongeveer een dik seizoen buitenligt.
Eens. Had voor mij niet gehoeven, maar ben er ook niet kapot van.Justhomuch wrote: ↑Mon Dec 16, 2024 6:16 pmOnze trainer ligt buiten, geen idee wat ik hier van moet denken, het liep natuurlijk al weken voor geen meter, volgens sommigen is dan de trainer kop van jut...
Dit had ik totaal niet zien aankomen. Een rustig jaar, dat kunnen wij toch echt niet hebben he?
Maar goed, graag Issame Charaï nu.
Maar goed, graag Issame Charaï nu.
Dat is natuurlijk de hamvraag nu he, hebben we eigenlijk een budget voor een deftige coach?
Formerly known as Lisp-boy
Benieuwd wie trainer 8 op het lisp zal worden! Sinds de heropstart in 2018 zijn er al 7 trainers gepasseerd gelukkig was er nog VI die 3 jaar aan het roer was of.... Wat een beleid is dit nu.
Ze zullen waarschijnlijk ook niet meer dezelfde fout willen maken als vorig jaar toen toch werd verdergegaan tijdens de winterstop met Christiaens ondanks de twijfels en om hem dan na de eerste match na de winterstop toch te ontslaan.
Nu krijgt de nieuwe coach een mini-voorbereiding om zijn ploeg te leren kennen.
Nu krijgt de nieuwe coach een mini-voorbereiding om zijn ploeg te leren kennen.
Mijn gevoel zegt vreven komt vrij op 31 december