Challenger Pro League
Re: Challenger Pro League
Top zes is veel te hoog gegrepen Carlke. Te smalle kern, te klein budget. Wil je echt en dit weten we ook meespelen voor de prijzen moet je minstens het budget verdubbelen zoniet blijf je maar aanmodderen in 1B! Dit seizoen zal het weer een plekje worden rond de 10-12 plaats!
- Justhomuch
Genoteerd, indien we plek 9 halen doet gij er ene op he Ozzy? Desnoods komen we wel naar Aarschot hoorozzy105 wrote: ↑Sun Nov 24, 2024 6:38 pmTop zes is veel te hoog gegrepen Carlke. Te smalle kern, te klein budget. Wil je echt en dit weten we ook meespelen voor de prijzen moet je minstens het budget verdubbelen zoniet blijf je maar aanmodderen in 1B! Dit seizoen zal het weer een plekje worden rond de 10-12 plaats!
Wij komen áltijd terug!
Hoe komt het eigenlijk dat Lierse nog geld tegoed heeft van Deinze?
Gingen wij dan akkoord om een deel van de transfersom pas later te betalen?
In dat geval niet slim eigenlijk. Dan betwijfel ik of je uw geld nog gaat zien.
Gingen wij dan akkoord om een deel van de transfersom pas later te betalen?
In dat geval niet slim eigenlijk. Dan betwijfel ik of je uw geld nog gaat zien.
Alle transfersommen worden tegenwoordig in schijven betaald. Niks ongewoons.
- Justhomuch
En Deinze, die kunnen het weer lekker op de lange baan schuiven.
Probeer hier eens als kleine zelfstandige een factuur te laat te betalen.
Probeer hier eens als kleine zelfstandige een factuur te laat te betalen.
Wij komen áltijd terug!
Mertens van Deinze naar Beveren, de uittocht is ingezet! Het zijn vroeg solden, dus kopen maar... En gratis he!
- Justhomuch
Hun loon is niet gratis he, ik las 15k elke maand voor Mertens, begin er maar aan

Wij komen áltijd terug!
en dan ook nog tekengeld, maar ja, dat kan den ozzerd niet weten hèJusthomuch wrote: ↑Wed Nov 27, 2024 1:50 pmHun loon is niet gratis he, ik las 15k elke maand voor Mertens, begin er maar aan![]()

- Justhomuch
Dat zouden ze ook op teletext moeten zettenG.C. wrote: ↑Wed Nov 27, 2024 6:06 pmen dan ook nog tekengeld, maar ja, dat kan den ozzerd niet weten hèJusthomuch wrote: ↑Wed Nov 27, 2024 1:50 pmHun loon is niet gratis he, ik las 15k elke maand voor Mertens, begin er maar aan![]()
![]()
Wij komen áltijd terug!
-
Toch een geweldige competitie, starten met schulden "Deinze" de eerste matchen winnen en de 3 punten innen, daarna met de belofte spelen en alles verliezen.
Fantastische competitie vervalsing, ik hoop zo snel mogelijk failliet en de 3 punten terug naar ons zoals het hoort!
Fantastische competitie vervalsing, ik hoop zo snel mogelijk failliet en de 3 punten terug naar ons zoals het hoort!