Lierse - Jong Genk [22-11-2024]
Re: Lierse - Jong Genk [22-11-2024]
Het is net zoals bij Jo Christiaens. De keeper wordt spelverdeler. En als het dan misgaat is dat in het eerste derde van je eigen helft. Met SVB was dat direct afgelopen, maar het is dus terug.
No money, no glory.. Achteraan is het de laatste 6-7 matchen kaas met gaten, Boone, LM, Perdic... nog schimmen tov de eerste 2 maanden en dan een onzekere jonge doelman... Ondanks alles heeft men toch de kans gezien om 20 kansen de nek om te wringen. Te weinig efficiënt, achteraan al twee maand miserie zo win je geen match meer ook al is het tegen jonge snotneuzen.
Nogmaals gefrustreerd naar huis gegaan .
Wat een flater van Daguin om de wedstrijd te starten .
Marijnissen die liep daar ook 45 min te klungelen .
Maar ook al was het rot en rot slecht we waren nog altijd de betere ploeg !
Tweede helft niet veel beterschap , maar beginnen we terug wat vooruit te spelen en komen we verdiend gelijk en daarna op voorsprong .
Sow die da balletje naar Claes zodanig telefoneert ipv eerst een schijnbeweging te maken .
En daar verlies je dan de Vibe om dit tot een goed einde te brengen .
Coach moest altijd die laatste 10 minuten de boel achteraan dicht smijten maar wisselt gewoon positie voor positie , terwijl beide Backs er door zaten !!
En dan komt dat 1 kansje nog en kan onze keeper toch weer niet overtuigen in een 1 tegen 1 situatie .
Ik heb de top 6 uit mijn hoofd gezet , en kan dan alleen maar hopen dat we dat rustig seizoen in de middenmoot tot een goed einde kunnen brengen , want op dit tempo gaan we snel terug onderaan staan !
Sfeer in de groep is ook aan het kantelen heb ik de indruk . Veel gezaag tegen elkaar ..
En nog een warme oproep aan de sfeer groep .
Als de ploeg het moeilijk heeft en iedereen precies slaapt is het aan ons om de boel wakker te schudden!
Als je dan 20 min achter elkaar het zelfde deuntje op den trommel blijft kloppen , daar krijg je de vonk niet mee in de ploeg .
Om dan vervolgens op Oulare te gaan roepen is ook een beetje belachelijk . Daar steun je de ploeg niet mee !
Wat een flater van Daguin om de wedstrijd te starten .
Marijnissen die liep daar ook 45 min te klungelen .
Maar ook al was het rot en rot slecht we waren nog altijd de betere ploeg !
Tweede helft niet veel beterschap , maar beginnen we terug wat vooruit te spelen en komen we verdiend gelijk en daarna op voorsprong .
Sow die da balletje naar Claes zodanig telefoneert ipv eerst een schijnbeweging te maken .
En daar verlies je dan de Vibe om dit tot een goed einde te brengen .
Coach moest altijd die laatste 10 minuten de boel achteraan dicht smijten maar wisselt gewoon positie voor positie , terwijl beide Backs er door zaten !!
En dan komt dat 1 kansje nog en kan onze keeper toch weer niet overtuigen in een 1 tegen 1 situatie .
Ik heb de top 6 uit mijn hoofd gezet , en kan dan alleen maar hopen dat we dat rustig seizoen in de middenmoot tot een goed einde kunnen brengen , want op dit tempo gaan we snel terug onderaan staan !
Sfeer in de groep is ook aan het kantelen heb ik de indruk . Veel gezaag tegen elkaar ..
En nog een warme oproep aan de sfeer groep .
Als de ploeg het moeilijk heeft en iedereen precies slaapt is het aan ons om de boel wakker te schudden!
Als je dan 20 min achter elkaar het zelfde deuntje op den trommel blijft kloppen , daar krijg je de vonk niet mee in de ploeg .
Om dan vervolgens op Oulare te gaan roepen is ook een beetje belachelijk . Daar steun je de ploeg niet mee !
- Justhomuch
Leer misschien eerst de namen van onze spelers is deftig spellen, debieltjeozzy105 wrote: ↑Fri Nov 22, 2024 10:08 pmNo money, no glory.. Achteraan is het de laatste 6-7 matchen kaas met gaten, Boone, LM, Perdic... nog schimmen tov de eerste 2 maanden en dan een onzekere jonge doelman... Ondanks alles heeft men toch de kans gezien om 20 kansen de nek om te wringen. Te weinig efficiënt, achteraan al twee maand miserie zo win je geen match meer ook al is het tegen jonge snotneuzen.

Vanaf je dat kan mag je terug met de grote mensen praten!
Ontopic: eerste helft was een drama, die heeft ons echt de das om gedaan anders hadden we hier niet verloren.
Wij komen áltijd terug!
Tja. Voor de zoveelste maal een klotegevoel. Goed was het niet, maar eigenlijk speel je Genk 90 minuten naar huis. Die gasten hebben 2-3 kansen gehad misschien? En dan geef je de 0-1 nog zo weg ook..
Tweede helft was enorm dominant. Ik had al vrij snel het gevoel dat het goed ging komen. Genk wist niet wat doen, Kireev heerste. Logische 2-1 na
75 minuten. Al had het natuurlijk aaaaaaaltijd 3-1 moeten staan. Met twee man alleen door op de keeper en dan dat bijeen knutselen? Ga toch bij de miniemen sjotten dan..
Uiteraard krijg je dan in het slot nog de 2-2 binnen want deze ploeg is blijkbaar allergisch aan winnen.
Zucht, na zo'n sterke start is dit zo, zo jammer. Ze zeggen dat je op het einde van het seizoen staat waar je hoort te staan, maar wat wij al hebben laten liggen.. ongekend..
Op naar de kille heizel, typisch Lierse om ook tegen de hekkensluiter punten te laten liggen.
Tweede helft was enorm dominant. Ik had al vrij snel het gevoel dat het goed ging komen. Genk wist niet wat doen, Kireev heerste. Logische 2-1 na
75 minuten. Al had het natuurlijk aaaaaaaltijd 3-1 moeten staan. Met twee man alleen door op de keeper en dan dat bijeen knutselen? Ga toch bij de miniemen sjotten dan..
Uiteraard krijg je dan in het slot nog de 2-2 binnen want deze ploeg is blijkbaar allergisch aan winnen.
Zucht, na zo'n sterke start is dit zo, zo jammer. Ze zeggen dat je op het einde van het seizoen staat waar je hoort te staan, maar wat wij al hebben laten liggen.. ongekend..
Op naar de kille heizel, typisch Lierse om ook tegen de hekkensluiter punten te laten liggen.
Toch raar gevoel het was slecht achteraan ballen slecht inspelen en zo...middenveld zeker eerste helf balverliezen en zo waar doelpunt uit voorkomt ook. Maar ondanks dat moeten we match makkelijk winnen, tel onze kansen en wat voor kansen , waren er bij die niet te missen waren. Maar toch slikken we nog de 2-2... en dan komen we op einde nog goed weg na weer te flateren, of we zouden nog niks hebben. Nee top 6 haal je nooit met deze kern ...we gaan volgende week moeten winnen of we kunnen naar beneden kijken ! En roepen op oulare oke ik mis hem ook maar hoe kan die nu fit zijn nog geen minuut ritme opgedaan ! Toch denk ik vandaag adinany er bij win je !
Gigantisch frustrerende match. Daar waar we in het begin van het seizoen zo volwassenen stonden te verdedigen, is het nu enorm slordig en onzuiver.
Wat een kansen wring je vandaag de nek om. Ongezien. Dat moment dat ze met 2 alleen voor de keeper komen was echt te absurd. Die tegengoal is de laatste minuut: daar moet je altijd een kaart pakken.
Op naar de volgende, maar deze doet pijn.
Wat een kansen wring je vandaag de nek om. Ongezien. Dat moment dat ze met 2 alleen voor de keeper komen was echt te absurd. Die tegengoal is de laatste minuut: daar moet je altijd een kaart pakken.
Op naar de volgende, maar deze doet pijn.
-
Het gedoemd Tedesco verhaal begint in mijn gedachten boven te komen al wat ik hier hoor en lees.
Dat vind ik nu wat ver gezocht hoor .... we krijgen kansen genoeg om te winnen ... en geven het knullig weg . Maar onze opstelling en systheem klopt wel . Dus gregoire kan daar op dat ogenbliik niks aan veranderen.Vergaaneglorie wrote: ↑Sat Nov 23, 2024 9:58 amHet gedoemd Tedesco verhaal begint in mijn gedachten boven te komen al wat ik hier hoor en lees.
- Justhomuch
Boenk eroep!XDV1906 wrote: ↑Fri Nov 22, 2024 11:40 pmTja. Voor de zoveelste maal een klotegevoel. Goed was het niet, maar eigenlijk speel je Genk 90 minuten naar huis. Die gasten hebben 2-3 kansen gehad misschien? En dan geef je de 0-1 nog zo weg ook..
En dat op Oulare zingen, ik snap de frustraties en emoties, maar daar help je onzr gasten echt niet mee vooruit he...
Soit, deze verteren en op naar RSCA, ik zal mij maar voorzien van een thermisch ondergoed en skisokken

Wij komen áltijd terug!