Patro Eisden - Lierse [03-11-2024]
Re: Patro Eisden - Lierse [03-11-2024]
Volgens gva sow hamstring en perdichizzy spierletsel , dus vrees voor beide volgende week fit gaan geraken !
Goed resultaat gezien de omstandigheden, gestreden als Leeuwen. Mawete en Da Costa hebben dat heel goed gedaan, Sampers veel inzet en strijdlust, Adinany scoort eindelijk hopelijk is hij nu vertrokken. Volgende 3 wedstrijden zou toch een 7 op 9 moeten zijn.
Zo kunt ge het ook brengen
. Patro Eisden-coach Stijn Stijnen ziet dat zijn tegenstander wat frisser aan de wedstrijd kon beginnen. "Lierse had zes of zeven spelers die geen midweekmatch in de benen hadden, daardoor was er wel wat ‘frisheidsverschil’", vertelde hij bij Het Belang van Limburg.
Heel last minute besloten om af te zakken. Een memorabele avond, door de mist amper iets kunnen zien veel volk, goeie sfeer.
Bijzonder blij met dit punt. We streden als leeuwen met een bijzonder gehavende ploeg. Misschien is de breedte van onze kern toch beter dan we soms denken?
Dikke pluim voor Adinany. Dit kunnen twee heel belangrijke goals zijn. Laat Da Costa ook maar staan, die was erg dreigend. Mawate kon me ook bekoren.
Op naar de thuismatch tegen Lokeren!
Bijzonder blij met dit punt. We streden als leeuwen met een bijzonder gehavende ploeg. Misschien is de breedte van onze kern toch beter dan we soms denken?
Dikke pluim voor Adinany. Dit kunnen twee heel belangrijke goals zijn. Laat Da Costa ook maar staan, die was erg dreigend. Mawate kon me ook bekoren.
Op naar de thuismatch tegen Lokeren!
-
Maar hij vergeet wel te zeggen dat de tegenstander met wel wat invallers moest aantreden door blessures......tompax wrote: ↑Mon Nov 04, 2024 8:16 amZo kunt ge het ook brengen
. Patro Eisden-coach Stijn Stijnen ziet dat zijn tegenstander wat frisser aan de wedstrijd kon beginnen. "Lierse had zes of zeven spelers die geen midweekmatch in de benen hadden, daardoor was er wel wat ‘frisheidsverschil’", vertelde hij bij Het Belang van Limburg.
- Justhomuch
Ik zou die clown niet te serieus nemenVergaaneglorie wrote: ↑Mon Nov 04, 2024 10:25 amMaar hij vergeet wel te zeggen dat de tegenstander met wel wat invallers moest aantreden door blessures......tompax wrote: ↑Mon Nov 04, 2024 8:16 amZo kunt ge het ook brengen
Wij komen áltijd terug!
Alsof de invallers mijn laatste post hier gelezen hadden en iets wilden recht zetten
Zeer veel inzet en strijd gezien tegen een moeilijk te bekampen tegenstander !
Enkel Dailly viel door de mand voor mij . (Speelde wel niet op zijn positie )
Terechte uitslag op een mistig veld , wat een drama om het spel deftig te volgen .
Voor mij is op deze moment de transfer van het jaar eentje dat we al hadden . Want wat een dijk van een wedstrijd speelde Claes weer ! Dat is echt de lijm van dit team volgens mij . Terecht capi gisteren
Zeer veel inzet en strijd gezien tegen een moeilijk te bekampen tegenstander !
Enkel Dailly viel door de mand voor mij . (Speelde wel niet op zijn positie )
Terechte uitslag op een mistig veld , wat een drama om het spel deftig te volgen .
Voor mij is op deze moment de transfer van het jaar eentje dat we al hadden . Want wat een dijk van een wedstrijd speelde Claes weer ! Dat is echt de lijm van dit team volgens mij . Terecht capi gisteren
En wanneer krijgen we te horen wanneer al die gekwetsten terug zijn ?
- Justhomuch
Mogen we nog ff euforisch zijn na dit weekend? Sfeerspons!
Wij komen áltijd terug!
Zonde he
Maar een Oulare had feitelijk wel gekund, dat wil ik maar zeggen.
Hij is fit en ze betalen hem, dus waarom hem niet gebruiken?
Voor zijn blessure had hij een goeie wedstrijd gespeeld waarin hij belangrijk was. Sven VDB kwam en Oulare werd plots persona non grata.
Tot op heden wordt hij nog steeds zo behandeld, terwijl we allemaal weten dat een fitte Oulare onze beste aanvaller is.
Formerly known as Lisp-boy