Clubnieuws
Re: Clubnieuws
eerst huilen we dat het gedaan is met lierse, dan gelukkig kunnen we terug beginnen en kwam er redelijk wat volk kijken voor 1 ste amateur.
en nu zouden sommige afhaken omdat we geen kampioen zijn of promoveren. vergeet niet wij zijn groot deel van de club dus steun ze dan ook. dus oproep schaf er een aan
en nu zouden sommige afhaken omdat we geen kampioen zijn of promoveren. vergeet niet wij zijn groot deel van de club dus steun ze dan ook. dus oproep schaf er een aan

Het zijn er 4

ik ga ze ter plaatse halen denk dat ik uit verlof kom in juli ergens.
Wij verlengen onze 3 abo's. Laatste match stond ik bij een vader wiens 2 zonen bij de jeugd komen spelen en die daardoor ook een abo ging nemen. Ik gok/duim dat er zo ook wel wat zullen bijkomen. Ik hoop wel dat we nog wat zwaarwichtige versterkingen gaan krijgen. Met de huidige ploeg ( met versterkingen tot nu toe incluis) verwacht ik nu niet meteen swingend en goed voetbal. En dat heb ik toch serieus gemist vorig seizoen.KRKN wrote: ↑Sun Jun 16, 2019 11:27 amHet zijn er 4nog iemand anders kunnen overtuigen! Hoe staat het bij de rest hier?
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Wij pakken er 4 , 1 meer dan vorig jaar 

Iemand een idee of ge op de ophaalmomenten ook de abo’s van uw maten kunt afhalen?
nu te warm voor te rijden, en volgende week zaterdag voor week naar zee, daarna zal ik onze abonnementen gaan halen ! het is toch voor den berg dus geen vaste plaats
en uitverkocht zal het dan nog wel niet zijn he

Dat denk ik ook niet nee

Zou toch graag al eens een tussenaantal weten. Volgens de FB loopt het goed.