Stadion
-
Re: Stadion
Waarom liggen de werken stil en wordt er niet verder gewerkt aan de nieuwe bezoekerstribune?
Bouwovertreding ? ( gerucht of waarheid.....) of andere redenen ?.....
-
Er is geen budget meer voor het dak, that's it.Tamas Krivitz wrote: ↑Tue Sep 03, 2024 3:08 pmWaarom liggen de werken stil en wordt er niet verder gewerkt aan de nieuwe bezoekerstribune?
Afwerking moet achteraan nog wel gebeuren tegen dat er een team met veel supporters zou komen.
- Justhomuch
Bron?Thomas1906 wrote: ↑Sat Sep 07, 2024 8:31 amEr is geen budget meer voor het dak, that's it.Tamas Krivitz wrote: ↑Tue Sep 03, 2024 3:08 pmWaarom liggen de werken stil en wordt er niet verder gewerkt aan de nieuwe bezoekerstribune?
Afwerking moet achteraan nog wel gebeuren tegen dat er een team met veel supporters zou komen.
Wij komen áltijd terug!
Zou sneu zijn dat het laatste stuk ontbreekt .
- Justhomuch
-
Door in de (inter)nationale constructiesector te zitten, kennen wat collega's ook Luc en zijn omgeving. Die komen mij spontaan de laatste updates vertellen over het stadion.Justhomuch wrote: ↑Sat Sep 07, 2024 6:59 pmBron?Thomas1906 wrote: ↑Sat Sep 07, 2024 8:31 amEr is geen budget meer voor het dak, that's it.Tamas Krivitz wrote: ↑Tue Sep 03, 2024 3:08 pmWaarom liggen de werken stil en wordt er niet verder gewerkt aan de nieuwe bezoekerstribune?
Bv. Het vertrek van de andere investeerders en de redenen waarom wist ik ook heel snel.
Den Berg is in positieve zin onder handen gepakt. Gaat efkes wennen zijn
Mooi afgewerkt, tribune 3, maar ik hoop dat ook tribune 4 zijn dak krijgt en ingebruik genomen wordt.