Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Traint oulare nu terug mee en gaat die blijven?
Die jongen van standard lijkt me dan toch om vrij snel in te zetten? Anders is zo’n gehuurde speler zonder aankoopoptie vrij overbodig, niet?
Kan zowel middenvelder als centraal achteraan spelen en 50 matchen gespeeld in chalenger pro lique . Dus zal wel iets kunnen zeker. Ken hem totaal niet !
Het is vooral een goedkope opportuniteit denk ik. Blijkbaar betalen we maar 25% van zijn loon maar wel met garantie op speelminuten.
Bijna een gratis polyvalente speler erbij dus. Redelijk groot (1m88) en wel wat ervaring in de reeks, zelfs als kapitein.
Bijna een gratis polyvalente speler erbij dus. Redelijk groot (1m88) en wel wat ervaring in de reeks, zelfs als kapitein.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Garantie op speelminuten .... moeten de beste niet meer spelen dan
Is wel nog maar 18 jaar, ik had nog graag wat ervaring zien bijkomen.
Formerly known as Lisp-boy
Mooie transfer, jammer dat ze hem slechts konden huren. Vergis jullie niet hoor ondanks zijn 18 jaar een meer dan degelijke voetballer met progressiemarge! Vorig seizoen regelmatig een match meegepikt op tv van SL en telkens viel hij op in positieve zin, ook ene die zijn kop ervoor legt. Neen goed werk.
Een garantie voor spelminuten? In wie zijn plaats dan wel?
Formerly known as Lisp-boy
Best nog cv halen vanderhallen minstens 3 maand out ! Dus onze laatste aanwinst kan dat ook maar 4 voor 3 plaatsen veel te riskant!