Zulte Waregem - Lierse K. [18-08-2024]
- Justhomuch
Re: Zulte Waregem - Lierse K. [18-08-2024]
Idd, Laes mag ook wel iets aan zijn voorzetten doen, blijft een pijnpunt
Wij komen áltijd terug!
10 grootte bussen 2 mini busjes zijn er ingelegd en we hebben bijna 500 away fans mee.
Er is nog plaats op de bussen dus er.kunnen er nog bij komen.
Er is nog plaats op de bussen dus er.kunnen er nog bij komen.
- Justhomuch
Pallieter30 zou ook al een leuke actie op poten gezet hebben met geldbriefjes met de Sven zijn kop er op
Wij komen áltijd terug!
Toch god geklaagd dat er nog steeds ksk lierse kempenzonen staat op DAZN
Mpanzu heeft het moeilijk, kan beter vervangen worden door Laes vind ik.
Formerly known as Lisp-boy
Burgess 0-1 en verdiend
Verdiende 0-1 ruststand, verdediging staat er alleen te weinig grip op het middenveld waardoor Zulte druk blijft uitoefenen.
Verdedigend geeft het alvast een veel stabielere indruk dan vorig seizoen, aanvallend gaat het voorlopig moeilijk.
Enkel Mpanzu heeft het soms moeilijk, misschien toch beter Laes inbrengen.
Mooie kopbal toch wel van Perdichizzi en niet eens onverdiend. Het zou mooi zijn als we dit kunnen vasthouden maar ik verwacht een ander Zulte in de tweede helft.
Mooie kopbal toch wel van Perdichizzi en niet eens onverdiend. Het zou mooi zijn als we dit kunnen vasthouden maar ik verwacht een ander Zulte in de tweede helft.
Formerly known as Lisp-boy
Een nummer 10 ontbreekt nog op het middenveld ene die rust brengt in de tent enz. Asare begon zwak vond ik de eerste 20-25 minuten slechte passes, teveel balverlies maar herpakte zich wel daarna.Lisp-boy wrote: ↑Sun Aug 18, 2024 8:07 pmVerdedigend geeft het alvast een veel stabielere indruk dan vorig seizoen, aanvallend gaat het voorlopig moeilijk.