Shirts 2024-2025
Re: Shirts 2024-2025
Er is al een teaser te zien via de sociale netwerken.
Ik ben al blij dat ik geel EN zwart zie verschijnen op het shirt.
Woensdag de voorstelling, ik ben benieuwd.
Ik ben al blij dat ik geel EN zwart zie verschijnen op het shirt.
Woensdag de voorstelling, ik ben benieuwd.
Formerly known as Lisp-boy
Geen drie zwarte strepen, maar toch al een geelzwart truitje.
Ik vind het OK. Geen al te grote fan van, maar kon veel erger. Algemeen lijken de reacties wel positief.
Al bij al leuke thuis-shirts.
Die klassieke geel-zwart gestreepte shirts zullen ooit nog wel eens terugkomen (vb. bij terugkeer in 1° klasse )
Die klassieke geel-zwart gestreepte shirts zullen ooit nog wel eens terugkomen (vb. bij terugkeer in 1° klasse )
Awel ondanks een een liefhebber van de klassieke strepen , ben ik fan .
Onder het motto van , we moeten ook niet altijd in het verleden blijven hangen , en mogen ook het nieuwe elan dat er waait eens presenteren aan de buitenwereld .
En die strepen zullen de revue nog genoeg passeren de komende jaren denk ik
Onder het motto van , we moeten ook niet altijd in het verleden blijven hangen , en mogen ook het nieuwe elan dat er waait eens presenteren aan de buitenwereld .
En die strepen zullen de revue nog genoeg passeren de komende jaren denk ik
Niet dat ik het niet mooi vind, maar er zijn toch een aantal spijtige zaken.
Het is het seizoen waarin we eindelijk opnieuw K. Lierse S.K. zijn en we tonen het niet.
Dit was het ideale moment om opnieuw, uit historisch oogpunt, met onze 3 vertikale strepen voor de dag te komen.
In de plaats daarvan is er gekozen voor het design van Antwerp van vorig seizoen.
Het is dat je het gewoon niet aanvoelt, dat is mijn mening erover.
En ik hoop dat het de foto's zijn, maar ik heb de indruk dat het zwart niet echt zwart is.
Ik vind het ver van lelijk maar ik heb het gevoel van een gemiste kans, maar dat zal dan wel weer aan mij liggen zeker ...
Ik merk ook dat Luc zijn Robotland niet meer op de shirts staat?
Het is het seizoen waarin we eindelijk opnieuw K. Lierse S.K. zijn en we tonen het niet.
Dit was het ideale moment om opnieuw, uit historisch oogpunt, met onze 3 vertikale strepen voor de dag te komen.
In de plaats daarvan is er gekozen voor het design van Antwerp van vorig seizoen.
En ik hoop dat het de foto's zijn, maar ik heb de indruk dat het zwart niet echt zwart is.
Ik vind het ver van lelijk maar ik heb het gevoel van een gemiste kans, maar dat zal dan wel weer aan mij liggen zeker ...
Formerly known as Lisp-boy
- Justhomuch
Ik volg u daarvoor 200% in, net hetzelfde gevoel.Lisp-boy wrote: ↑Wed Aug 14, 2024 4:18 pmNiet dat ik het niet mooi vind, maar er zijn toch een aantal spijtige zaken.
Maar om met een positieve noot af te sluiten, ik ben al lang tevreden dat we van die mottige gele broekjes af zijn!
Wij komen áltijd terug!
Vind het zeker oke ... maar die sponsor moet die in januari 2025 niet achteraan komen ? Nieuwe regels , wat gaan ze dan doen voor van voor iemand idee of iets opgevangen ?
Niet goed voor mij, het hadden zeker dit jaar, de echte traditionele zwarte strepen moeten zijn met goudgeel!