EK 2024
Re: EK 2024
Ik hoop dat Tedesco mag ophoepelen cijfers liegen nooit. Amper 2 doelpunten op vier matchen, 4 op 9 in de groepfase tegen met alle respect 3 matige ploegen, niet je sterkste ploeg willen brengen enz enz enz.. Weg ermee!
- Justhomuch
Cdk zo lang op de bank houden terwijl lukaku geen enkele deftige kaatsbal of pas kan geven en totaal niet in de wedstrijd zit, nee nog liever Openda eraf halen.
Hierin volg ik u wel Ozzy, Tedesco onmiddelijk buitenzwieren, maar ze hebben wel voor het ek zijn contract verlengd.
Hierin volg ik u wel Ozzy, Tedesco onmiddelijk buitenzwieren, maar ze hebben wel voor het ek zijn contract verlengd.
Wij komen áltijd terug!
Ontslagvergoeding en weg ermee Justho alhoewel men zit schijnt krap bij kas toch volgens verschillende media. De bedoeling was ver te geraken dus ferme snee in de portemonnee.Justhomuch wrote: ↑Mon Jul 01, 2024 8:15 pmCdk zo lang op de bank houden terwijl lukaku geen enkele deftige kaatsbal of pas kan geven en totaal niet in de wedstrijd zit, nee nog liever Openda eraf halen.
- Justhomuch
Hopelijk komt er een investeerder op de proppen danozzy105 wrote: ↑Mon Jul 01, 2024 8:23 pmOntslagvergoeding en weg ermee Justho alhoewel men zit schijnt krap bij kas toch volgens verschillende media. De bedoeling was ver te geraken dus ferme snee in de portemonnee.Justhomuch wrote: ↑Mon Jul 01, 2024 8:15 pmCdk zo lang op de bank houden terwijl lukaku geen enkele deftige kaatsbal of pas kan geven en totaal niet in de wedstrijd zit, nee nog liever Openda eraf halen.
Wij komen áltijd terug!
Justhomuch wrote: ↑Mon Jul 01, 2024 9:40 pmHopelijk komt er een investeerder op de proppen danozzy105 wrote: ↑Mon Jul 01, 2024 8:23 pmOntslagvergoeding en weg ermee Justho alhoewel men zit schijnt krap bij kas toch volgens verschillende media. De bedoeling was ver te geraken dus ferme snee in de portemonnee.Justhomuch wrote: ↑Mon Jul 01, 2024 8:15 pmCdk zo lang op de bank houden terwijl lukaku geen enkele deftige kaatsbal of pas kan geven en totaal niet in de wedstrijd zit, nee nog liever Openda eraf halen.
Hoop finale spanje - holland . Engeland en frankrijk zo saai dit tornooi !
- Justhomuch
Had daarstraks een Platt gevoel.. Nu hebben de Hollanders gevoeld wat wij 30 jaar geleden voelde tegen de Engelsen maar bon wel verdiende zege.
- Justhomuch