Voorbereiding 2024-2025

Bespreek opkomende wedstrijden in dit forumonderdeel.
Netzer
Re: Voorbereiding 2024-2025

Post by Netzer » Sat Jul 06, 2024 10:10 pm

0-3 winst in Putte.
Hoe waren de testers, o.a. Benchaib?
Formerly known as Lisp-boy

ozzy105

Post by ozzy105 » Sat Jul 06, 2024 10:41 pm

Toch wat mager tegen een prov zekers? Nog nieuws wat inkomende versterking op het middenveld betreft?

Carlke

Post by Carlke » Sat Jul 06, 2024 10:58 pm

Vind het ook mager .... maar blijft voorbereiding natuurlijk las op fb wel dat ze enorm veel kansen hebben gemist ... iemand gaan kijken ? Wel positief vorig seizoen slikten we tegen zo een ploegen tegen doelpunt nu niet ! Denk wel dat er al iets staat hoor ozzy ! Maar idd nog een speler of 2 met meerwaarde en liefst wat scorend vermogen zou mogen. Maar speler of 2 ga je makkelijk kunnen inpassen hoor !

ozzy105

Post by ozzy105 » Sat Jul 06, 2024 11:13 pm

Carlke wrote:
Sat Jul 06, 2024 10:58 pm
Vind het ook mager .... maar blijft voorbereiding natuurlijk las op fb wel dat ze enorm veel kansen hebben gemist ... iemand gaan kijken ? Wel positief vorig seizoen slikten we tegen zo een ploegen tegen doelpunt nu niet ! Denk wel dat er al iets staat hoor ozzy ! Maar idd nog een speler of 2 met meerwaarde en liefst wat scorend vermogen zou mogen. Maar speler of 2 ga je makkelijk kunnen inpassen hoor !
Achteraan moet men zich geen zorgen maken maar op het middenveld moet er nog zeker twee ervaren spelers erbij twee die ook de reeks kennen en ook nog liefst 1 spits.

Carlke

Post by Carlke » Sat Jul 06, 2024 11:29 pm

ozzy105 wrote:
Sat Jul 06, 2024 11:13 pm
Carlke wrote:
Achteraan moet men zich geen zorgen maken maar op het middenveld moet er nog zeker twee ervaren spelers erbij twee die ook de reeks kennen en ook nog liefst 1 spits.
Pas op nu denk ik wel die matuka en daquin veel opkuisen voor de verdediging hoor ... verwacht van die 2 wel wat ! Hopelijk word nu het probleem niet aanvallend . Nu moet ik wel zeggen dat die benchabid echt in orde is ze goede middenvelder hebben . Vooraan dacht ik toch gehoord te hebben in praatcafe dat er nog spits kwam. Ik zou graag een kylian vaesen zien komen van westerlo maar vrees er voor .

ozzy105

Post by ozzy105 » Sat Jul 06, 2024 11:51 pm

Carlke wrote:
Sat Jul 06, 2024 11:29 pm
ozzy105 wrote:
Sat Jul 06, 2024 11:13 pm
Carlke wrote:
Pas op nu denk ik wel die matuka en daquin veel opkuisen voor de verdediging hoor ... verwacht van die 2 wel wat ! Hopelijk word nu het probleem niet aanvallend . Nu moet ik wel zeggen dat die benchabid echt in orde is ze goede middenvelder hebben . Vooraan dacht ik toch gehoord te hebben in praatcafe dat er nog spits kwam. Ik zou graag een kylian vaesen zien komen van westerlo maar vrees er voor .
Ik hoop maar dat de zwakte in het elftal het middenveld niet word! De voorbije jaren was de zwakte achteraan te vinden met alle gevolgen vandien nu heb je wss een van de beste defensie in deze reeks zou jammer zijn dat nu het middenveld... Let's hope dat er nog twee worden aangeworven en aub eens eindelijk een nummer 10! Eentje die rust brengt, deftige pass kan geven richting spitsen.

Axassin

Post by Axassin » Sun Jul 07, 2024 8:06 am

Benchaib deed uiteindelijk niet mee. Geen idee van de reden.

Eerste helft viel op:
- onze wingbacks komen zeer hoog, al zal dit aan de tegenstanders gelegen hebben. El Touile (LWB) ging daar telkens gretig zijn man voorbij. Aan de andere kant PDS, al was die minder opvallend. Weet ook niet goed of die rol hem helemaal ligt.
- Kireev: heerlijke voetballer
- Matuta: stevig in duel, probeert altijd verticaal te spelen
- Sampers: pfff tja. Weer een kans op 5 nodig, zelfs 2x alleen voor de keeper om dan een binnenschuiver te scoren
- SVDH blijft toch vaak erg slordig in het inspelen
- verdedigend kan je moeilijk iets zeggen, Putte geraakte in de hele wedstrijd niet aan de baklijn. Perdichizzi kan je dus weinig over zeggen, trapte wel 1 goeie verre crossbal op de flank.

2de helft:

- Nog meer jeugd en dat kwam het spelbeeld niet ten goede
- raar dat je d'alberto als tester rechts in de 3-mans defensie zet. Moest bijna niets doen, werd zo ook niet 'getest'
- Daguin: Daar zie ik het wel in. Gaat altijd in duel en trapt heel makkelijk ballen op de flanken
- Mpanzu: aanvallend blijft die maar lopen. Maar die moet je eens testen tegen een betere ploeg denk ik. Trapte heel egoïstisch zelf op doel waar hij altijd moest afleggen voor een intikker
- Adinany: kan wel wegen op een verdediging met zijn gestalte en snelheid denk Ik. Al leek het mij vandaag echt wel geen zuivere killer.
- Teunckens kreeg ook vandaag weer geen speelminuten
- Tiago Vermeulen: leuke voetballer, heel snel en maakt mooie goal. Maar op 1B-niveau zal dat voorlopig nog iets te plat zijn, denk ik. Uiteraard geen schande, tijd geven en die komt er wel.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

Lipser

Post by Lipser » Sun Jul 07, 2024 8:41 am

Wingbacks stonden wel heel hoog - waren eerder wingers eigenlijk. Daarom dat Samih er veel beter uitkwam dan Pieter DS. Ook draaide Kireev telkens door naar links.
Sampers, tja, die jongen krijgt geen goal gemaakt. Werkt wel hard, maar een spits moet goals maken en niet alleen mee betrokken zijn bij kansen. Als het verhaal van de ketchup fles ook op hem van toepassing is (ineens lukt alles en komt er alles uit), dan gaan we nog gouden tijden tegemoet. Vrees er alleen voor.

Wie me ook nog opviel in de eerste helft was Ekmen (nr 17). Jongere, maar wel eentje met lef. Zeker geen alibivoetballer die alleen maar een balletje opzij aflegt om maar zeker niets mis te doen, maar regelmatig betrokken in een aanvallende actie.

KRKN

Post by KRKN » Sun Jul 07, 2024 8:55 am

Bedankt voor het verslag! Benieuwd hoe we voor de dag gaan komen tegen sterkere tegenstanders.

Carlke

Post by Carlke » Sun Jul 07, 2024 8:56 am

Axassin wrote:
Sun Jul 07, 2024 8:06 am
Benchaib deed uiteindelijk niet mee. Geen idee van de reden.

Eerste helft viel op:
- onze wingbacks komen zeer hoog, al zal dit aan de tegenstanders gelegen hebben. El Touile (LWB) ging daar telkens gretig zijn man voorbij. Aan de andere kant PDS, al was die minder opvallend. Weet ook niet goed of die rol hem helemaal ligt.
- Kireev: heerlijke voetballer
- Matuta: stevig in duel, probeert altijd verticaal te spelen
- Sampers: pfff tja. Weer een kans op 5 nodig, zelfs 2x alleen voor de keeper om dan een binnenschuiver te scoren
- SVDH blijft toch vaak erg slordig in het inspelen
- verdedigend kan je moeilijk iets zeggen, Putte geraakte in de hele wedstrijd niet aan de baklijn. Perdichizzi kan je dus weinig over zeggen, trapte wel 1 goeie verre crossbal op de flank.

2de helft:

- Nog meer jeugd en dat kwam het spelbeeld niet ten goede
- raar dat je d'alberto als tester rechts in de 3-mans defensie zet. Moest bijna niets doen, werd zo ook niet 'getest'
- Daguin: Daar zie ik het wel in. Gaat altijd in duel en trapt heel makkelijk ballen op de flanken
- Mpanzu: aanvallend blijft die maar lopen. Maar die moet je eens testen tegen een betere ploeg denk ik. Trapte heel egoïstisch zelf op doel waar hij altijd moest afleggen voor een intikker
- Adinany: kan wel wegen op een verdediging met zijn gestalte en snelheid denk Ik. Al leek het mij vandaag echt wel geen zuivere killer.
- Teunckens kreeg ook vandaag weer geen speelminuten
- Tiago Vermeulen: leuke voetballer, heel snel en maakt mooie goal. Maar op 1B-niveau zal dat voorlopig nog iets te plat zijn, denk ik. Uiteraard geen schande, tijd geven en die komt er wel.
Pieter de schrijver altijd leuke voetballer gevonden ... maar toen ik hoorde hoe men wil spelen denk ik ai ai dat is denk ik niks voor hem. Hoprlijk zit ik er naast . Mischien kan hij ook wel in een cv spelen met 3. Weet i’ niet want verdedigend vind ik die wel sterk. Zou dit toch eens willen zien. Dan best toch nog scorende spits zoeken al dacht ik dat ze daar zo goed als mee rond waren !

Post Reply