Aboverkoop seizoen 2024-2025
Re: Aboverkoop seizoen 2024-2025
Prijzen online, komt voor ons goedkoper uit is een lidmaatschap voor 12 maanden, wordt maandelijks van je rekening gehaald.
Na 12 maanden loopt het automatisch verder, maar is wel op elk moment opzegbaar.
Vaste plaatsen tot 1 augustus.
Na 12 maanden loopt het automatisch verder, maar is wel op elk moment opzegbaar.
Vaste plaatsen tot 1 augustus.
Voila, het mijne is binnen. Lierse tot de dood! Wie volgt?
Het mijne is ook binnen!
Heeft er iemand zicht op hoe de abbo verkoop loopt?
Hoe de abbo verkoop verloopt kan je enigszins volgen.
Als inlogt op robotticket
als je dan op een vak van een tribune klikt krijg je de stoeltjes in dat vak en dan zijn er 4 mogelijkheden:
geel stoeltje: vrij en dus beschikbaar voor aankoop
oranje stoeltje: abbo vorig jaar en voorbehouden voor verlenging
Grijs mannetje: niet beschikbaar voor verkoop (P-vakken, O1 en de oude bezoekers vakken M en tribune 3
vakken I1 en H1 en H2)
Als er nu een grijs mannetje op een oranje stoeltje staat wil dat zeggen dat die persoon zijn abbo vernieuwd heeft voor dit seizoen.
Terwijl een grijs mannetje ipv van een geel stoeltje is een nieuwe abbo's(of mensen die van plaats wisselen).
Als inlogt op robotticket
als je dan op een vak van een tribune klikt krijg je de stoeltjes in dat vak en dan zijn er 4 mogelijkheden:
geel stoeltje: vrij en dus beschikbaar voor aankoop
oranje stoeltje: abbo vorig jaar en voorbehouden voor verlenging
Grijs mannetje: niet beschikbaar voor verkoop (P-vakken, O1 en de oude bezoekers vakken M en tribune 3
vakken I1 en H1 en H2)
Als er nu een grijs mannetje op een oranje stoeltje staat wil dat zeggen dat die persoon zijn abbo vernieuwd heeft voor dit seizoen.
Terwijl een grijs mannetje ipv van een geel stoeltje is een nieuwe abbo's(of mensen die van plaats wisselen).
Iemand iets gehoord over de status?
Ook vandaag gaan halen se. Stond wat volk voor mij en toen ik door ging kwam er nog wat volk af. Naar mijn schatting dus wel onderweg naar een 10000 abo's.
- Justhomuch
Neje, dan blijft het stadion leeg volgend jaar.
Wat mij opvalt is dat in de sfeervakken al de niet voorbehouden plekken bijna weg zijn nu de prijzen het zelfde zijn als op de staanplekken