A-kern
Re: A-kern
De lijst van vertrekkers eens bekeken op de website. Met de meeste kan men akkoord gaan maat wat ik niet begrijp bv is dat Ocansey moest vertrekken een speler die op sommige momenten van goudwaarde is geweest enz en ene met alle respect hoor voor de speler nl Sampers aan boord mag blijven. Ik kan even niet volgen excuus daarvoor. Sampers kan je vergelijken met destijds ene Maessen mislukte transfer tot en met onbegrijpelijk!
Ocancy toch merendeels niks hoor ... 5 goede matchen vind ik mager ! Ik kan het lijstje wel volgen .dus schouterden en oulare vallen wel in de gratie van de trainer ! Kan ik ook in volgen ... maar oulare vrees toch dat die niet meer gaat spelen voor ons...zeggen dat ze op hem niet meer rekende ...ozzy105 wrote: ↑Tue Jun 25, 2024 9:15 pmDe lijst van vertrekkers eens bekeken op de website. Met de meeste kan men akkoord gaan maat wat ik niet begrijp bv is dat Ocansey moest vertrekken een speler die op sommige momenten van goudwaarde is geweest enz en ene met alle respect hoor voor de speler nl Sampers aan boord mag blijven. Ik kan even niet volgen excuus daarvoor. Sampers kan je vergelijken met destijds ene Maessen mislukte transfer tot en met onbegrijpelijk!
Ocansey heeft op een gans seizoen nog van goudwaarde geweest en punten opgeleverd, hoeveel Sampers? Ben je niks mee. Twee seizoenen op het lisp en geen pot gebroken. Twintig matchen gespeelt 0 goals, 1 assist...Carlke wrote: ↑Tue Jun 25, 2024 9:53 pmOcancy toch merendeels niks hoor ... 5 goede matchen vind ik mager ! Ik kan het lijstje wel volgen .dus schouterden en oulare vallen wel in de gratie van de trainer ! Kan ik ook in volgen ... maar oulare vrees toch dat die niet meer gaat spelen voor ons...zeggen dat ze op hem niet meer rekende ...ozzy105 wrote: ↑Tue Jun 25, 2024 9:15 pmDe lijst van vertrekkers eens bekeken op de website. Met de meeste kan men akkoord gaan maat wat ik niet begrijp bv is dat Ocansey moest vertrekken een speler die op sommige momenten van goudwaarde is geweest enz en ene met alle respect hoor voor de speler nl Sampers aan boord mag blijven. Ik kan even niet volgen excuus daarvoor. Sampers kan je vergelijken met destijds ene Maessen mislukte transfer tot en met onbegrijpelijk!
Sorry ozzy mij overtuig je niet ben blij dat hij weg is ... hoop op beter ... wat sampers betreft heb je gelijk !ozzy105 wrote: ↑Tue Jun 25, 2024 11:41 pmOcansey heeft op een gans seizoen nog van goudwaarde geweest en punten opgeleverd, hoeveel Sampers? Ben je niks mee. Twee seizoenen op het lisp en geen pot gebroken. Twintig matchen gespeelt 0 goals, 1 assist...Carlke wrote: ↑Tue Jun 25, 2024 9:53 pmOcancy toch merendeels niks hoor ... 5 goede matchen vind ik mager ! Ik kan het lijstje wel volgen .dus schouterden en oulare vallen wel in de gratie van de trainer ! Kan ik ook in volgen ... maar oulare vrees toch dat die niet meer gaat spelen voor ons...zeggen dat ze op hem niet meer rekende ...ozzy105 wrote: ↑Tue Jun 25, 2024 9:15 pmDe lijst van vertrekkers eens bekeken op de website. Met de meeste kan men akkoord gaan maat wat ik niet begrijp bv is dat Ocansey moest vertrekken een speler die op sommige momenten van goudwaarde is geweest enz en ene met alle respect hoor voor de speler nl Sampers aan boord mag blijven. Ik kan even niet volgen excuus daarvoor. Sampers kan je vergelijken met destijds ene Maessen mislukte transfer tot en met onbegrijpelijk!
Geen Oulare en Tirpan op de eerste training.
Tirpan zou ik graag zien blijven en hoeveel gaat de som maar weer zijn die ze ontvangen? Van al de gedane uittransfers buiten wss VA gerekend is de club zeker niet rijker geworden. Er moet dringend een medeinvesteerder komen wil men echt sportief een stap vooruit zetten! Eens meedoen met de lotto se!
Ah goed dat gij dat zegt, Jelle!