A-kern
Re: A-kern
Doelmannen
Jens Teunckens -> contract 2025
Jarno De Smet -> contract tot 2025
Lennerd Leyssens -> contract tot 2025
Totaal onder contract voor seizoen 2024-2025: 3
Verdedigers
Pieter De Schrijver-> contract tot 2025
Michaël Tirpan -> Contract tot 2027
Sam Vanderhallen -> Contract tot 2026
Luc Marijnissen -> contract tot 2026
Viktor Boone -> contract tot 2026
Brent Laes -> contract tot 2026
Totaal onder contract voor seizoen 2024-2025: 6
Middenvelders
Glenn Claes -> Contract tot 2025
Emmanuel Matuta -> contract tot 2027
Noah Hartmann -> contract tot 2026
Victor Daguin -> contract tot 2026 + 1j optie
Totaal onder contract voor seizoen 2024-2025: 4
Aanvallers
Ousmane Sow -> Contract tot 2027
Maxim Kireev -> contract tot 2027
Bryan Adinany -> contract tot 2026
Tiago Vermeulen -> Contract tot 2026 + 2j optie
Samih El Touile -> contract tot 2027
Hugo Masaki -> contract tot 2025 + 1j optie
Jens Teunckens -> contract 2025
Jarno De Smet -> contract tot 2025
Lennerd Leyssens -> contract tot 2025
Totaal onder contract voor seizoen 2024-2025: 3
Verdedigers
Pieter De Schrijver-> contract tot 2025
Michaël Tirpan -> Contract tot 2027
Sam Vanderhallen -> Contract tot 2026
Luc Marijnissen -> contract tot 2026
Viktor Boone -> contract tot 2026
Brent Laes -> contract tot 2026
Middenvelders
Glenn Claes -> Contract tot 2025
Emmanuel Matuta -> contract tot 2027
Noah Hartmann -> contract tot 2026
Victor Daguin -> contract tot 2026 + 1j optie
Totaal onder contract voor seizoen 2024-2025: 4
Aanvallers
Ousmane Sow -> Contract tot 2027
Maxim Kireev -> contract tot 2027
Bryan Adinany -> contract tot 2026
Tiago Vermeulen -> Contract tot 2026 + 2j optie
Samih El Touile -> contract tot 2027
Hugo Masaki -> contract tot 2025 + 1j optie
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Dan beginnen we eindelijk geld te krijgen voor spelers , maar wel met de slechts mogenlijke timing
Maar bon , geen man overboord , ik zie het allemaal wel goed komen dit seizoen .

Maar bon , geen man overboord , ik zie het allemaal wel goed komen dit seizoen .
Een puur informatieve vraag, niet kritisch bedoeld: zijn Laes en Daguin de 2 "namen" en stevige versterkingen waarover je het had?
Nu het mogelijke vertrek van Tirpan, dat zou ik persoonlijk toch vrij degoutant vinden moesten ze die nu al laten vertrekken.
Formerly known as Lisp-boy
Laes niet, ze hadden het over een linkse CV. Daguin wel. Misschien geen echte naam maar een profiel dat wij niet hadden kunnen halen/betalen als het een Belg was.
Dit is wel eentje die al enkele weken vast lag (was nog op vakantie in Azië). Ik vermoed dus dat er ook nog een vervanger voor TVA zal komen.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
- Justhomuch
Awel, hoe zit het?!
Wij komen áltijd terug!
Vergelijk momenteel het middenveld met 2 seizoenen terug dan kan je momenteel niet zeggen dat men versterkt is zeg wel momenteel... Achteraan zou ik het zuur vinden weer een sterkhouder te moeten zien vertrekken met Tirpan. Het is toch de bedoeling niet om een speler telkens te moeten zien vertrekken na een paar maanden of 1 seizoen!
2... ik volg daar wel in maar ja zolang je het financiël niet breed hebt , heb je spelers die geen massa verdienen . Als je u dan in de kijker loopt komen ze u halen en dat zijn dan win win situaties . Je krijgt geld om als club stappen te zetten. Nadeel je gaat elke keer andere spelers moeten zoeken . Dat is nu eenmaal de realiteit. Nu ook weer een kieref sow ell touille goed hebben getekend tot 2027. Maar spelen die goed seizoen komen ze die ook halen hoor. Niet vragen hoe een goede clubspeler van acker niet was zo zijn er niet veel hoor.ozzy105 wrote: ↑Mon Jun 24, 2024 6:00 pmVergelijk momenteel het middenveld met 2 seizoenen terug dan kan je momenteel niet zeggen dat men versterkt is zeg wel momenteel... Achteraan zou ik het zuur vinden weer een sterkhouder te moeten zien vertrekken met Tirpan. Het is toch de bedoeling niet om een speler telkens te moeten zien vertrekken na een paar maanden of 1 seizoen!