A-kern
Re: A-kern
Klopt niet echt. Spelers worden vanaf nu gehaald voor een 343 of 352, ongeacht de trainer. Ze zullen ook enkel een trainer halen die dat systeem genegen is (podcast kidermans). goed dat je vaak kritisch bent maar heus niet alles hoeft altijd negatief te zijn.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Die middenvelder is 99% zeker victor daguin. Nu ook geen ongelooflijke naam. Maar misschien wel een profiel dat zeker kan slagen.Carlke wrote: ↑Fri Jun 14, 2024 5:41 pm2 goede jaren , dit seizoen veel te weinig gebracht en ook veel tegen zijn zin...wil echt vertrekken dat merk je in zijn spel ! Zo dat ik kon horen gisteren komen er 2 namen een verdediger en middenvelder... ook nog spits geen naam maar we gaan er veel plezier aan beleven .ozzy105 wrote: ↑Fri Jun 14, 2024 1:04 pmTVA niet gebracht wat werd verwacht? Zijn statistieken na 3 seizoenen spreken anders... Jammer dat hij vertrekt, ik wens hem een mooie club toe hopelijk een eersteklasser! Na zijn vertrek moet je op zoek naar een volledig nieuw middenveld, een tweede spits nadat Oulare ook vertrekt. Nog veel werk aan de winkel dus zeg maar een transfer of 5-6 dat nog moet gebeuren..
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Hopelijk op iedere plek een dubbele bezetting zal nodig zijn voor een plek bij de zes eersten! Nu VA vertrekt ga je minstens 2-3 nieuwe middenvelders moeten aantrekken. Zal toch verdorie moeilijk zijn zo niet onmogelijk een vervanger te vinden die gemiddeld 9 doelpunten per seizoen maakt!!!Carlke wrote: ↑Fri Jun 14, 2024 5:41 pm2 goede jaren , dit seizoen veel te weinig gebracht en ook veel tegen zijn zin...wil echt vertrekken dat merk je in zijn spel ! Zo dat ik kon horen gisteren komen er 2 namen een verdediger en middenvelder... ook nog spits geen naam maar we gaan er veel plezier aan beleven .ozzy105 wrote: ↑Fri Jun 14, 2024 1:04 pmTVA niet gebracht wat werd verwacht? Zijn statistieken na 3 seizoenen spreken anders... Jammer dat hij vertrekt, ik wens hem een mooie club toe hopelijk een eersteklasser! Na zijn vertrek moet je op zoek naar een volledig nieuw middenveld, een tweede spits nadat Oulare ook vertrekt. Nog veel werk aan de winkel dus zeg maar een transfer of 5-6 dat nog moet gebeuren..
Je dubbele bezetting worden de jeugdspelers, die nu contracten tekenen
-
Een absoluut goeie zaak dat trainers een systeem wordt opgelegd vanuit de club, J.Kindermans is dan aan zet om hiervoor de juiste profielen te zoeken en te vinden, trainers zijn toch allemaal maar passanten......Axassin wrote: ↑Fri Jun 14, 2024 5:50 pmKlopt niet echt. Spelers worden vanaf nu gehaald voor een 343 of 352, ongeacht de trainer. Ze zullen ook enkel een trainer halen die dat systeem genegen is (podcast kidermans). goed dat je vaak kritisch bent maar heus niet alles hoeft altijd negatief te zijn.
Zal toch verdorie moeilijk zijn zo niet onmogelijk een vervanger te vinden die gemiddeld 9 doelpunten per seizoen maakt!!!
[/quote]
Als we 9 penalties krijgen en hij ze ook mag trappen, dan zal dit nog wel lukken.
Het was gewoon het seizoen te veel voor TVA.
Ik wens hem een mooie transfer toe.
[/quote]
Als we 9 penalties krijgen en hij ze ook mag trappen, dan zal dit nog wel lukken.
[/quote]
2... genoten van 2 jaar van hem dit jaar veel op gevloekt !
Ik geef de feiten en die zijn dat de trainer die dat systeem wou spelen naar Zulte Waregem is.Axassin wrote: ↑Fri Jun 14, 2024 5:50 pmKlopt niet echt. Spelers worden vanaf nu gehaald voor een 343 of 352, ongeacht de trainer. Ze zullen ook enkel een trainer halen die dat systeem genegen is (podcast kidermans). goed dat je vaak kritisch bent maar heus niet alles hoeft altijd negatief te zijn.
Dus ja, dat is best wel negatief naar mijn gevoel zo kort tegen de opstart van het nieuwe seizoen.
Maar laat ons dan idd hopen dat ze een trainer kunnen halen die dat systeem genegen is, maar hoe zeker kan je daar vooraf van zijn in onze situatie?
Ik zal al blij zijn als ze tijdig een deftige trainer KUNNEN halen, zonder vooraf al eisen te gaan stellen over het systeem dat hij dan blijkbaar zal moeten spelen. Inderdaad geen slechte zaak dat je dat als club vooraf wil bepalen, maar het moet ook nog kunnen.
In zo een sterke positie zitten we als club (voorlopig nog) niet.
Formerly known as Lisp-boy
2... genoten van 2 jaar van hem dit jaar veel op gevloekt !
[/quote]
Toch weer de topschutter van de club het afgelopen seizoen. Welke speler heeft wel een goed niveau gehaald over een gans seizoen?