A-kern

Zaken die betrekking hebben tot de ploeg van Lierse Kempenzonen kunnen hier besproken worden.
Fiero67
Re: A-kern

Post by Fiero67 » Tue Apr 23, 2024 10:46 am

Kan je hem buiten dit seizoen iets verwijten sinds zijn komst op het lisp? Altijd een voortrekker geweest, dit seizoen was het minder ondanks zijn goals en assists toegegeven maar nogmaals er speelde factoren mee ten eerste draaide de ploeg vierkant en logisch ook de kern was slecht samengesteld. Niet mijn woorden hé maar die van de trainers die ontslagen werden en van journalisten die kind aan huis zijn! Ten tweede de eis die hij stelde aan Luc om tijdens vorig seizoen te verlengen werd niet ingewilligd nl versterking om minstens evengoed te doen lees minstens top zes. Ondanks een minder seizoen toch weer de topschutter op het lisp met 9 goals en assists. Je gaat nog lang mochten wachten vooralleer er nog een middenvelder op het lisp zal rondlopen met zulke statistieken!
[/quote]

Man, je loopt altijd maar te lullen over een eis die VA zou gesteld hebben ivm top 6. Wat weet jij daar nu van? Zat jij ergens in de kamer? Is die eis er daadwerkelijk geweest? Kan je zoiets eisen?
Je schermt daar altijd mee, herhaalt het 1000x en op de duur neem je het voor waarheid aan.
Topschutter dankzij de penalties - dat hebben hier ook al mensen je proberen duidelijk te maken.

Het enige wat waarheid bevat in je post is dat zijn seizoen inderdaad minder was. En oh ja, dat van die 9 goals.

Ik heb VA graag - heel graag zelfs en ben hem zeer erkentelijk. Maar dit jaar was het gewoon minder en dat hierin spelen vele factoren een rol.

Justhomuch

Post by Justhomuch » Tue Apr 23, 2024 11:50 am

Fiero67 wrote:
Tue Apr 23, 2024 10:46 am
Kan je hem buiten dit seizoen iets verwijten sinds zijn komst op het lisp? Altijd een voortrekker geweest, dit seizoen was het minder ondanks zijn goals en assists toegegeven maar nogmaals er speelde factoren mee ten eerste draaide de ploeg vierkant en logisch ook de kern was slecht samengesteld. Niet mijn woorden hé maar die van de trainers die ontslagen werden en van journalisten die kind aan huis zijn! Ten tweede de eis die hij stelde aan Luc om tijdens vorig seizoen te verlengen werd niet ingewilligd nl versterking om minstens evengoed te doen lees minstens top zes. Ondanks een minder seizoen toch weer de topschutter op het lisp met 9 goals en assists. Je gaat nog lang mochten wachten vooralleer er nog een middenvelder op het lisp zal rondlopen met zulke statistieken!
Man, je loopt altijd maar te lullen over een eis die VA zou gesteld hebben ivm top 6. Wat weet jij daar nu van? Zat jij ergens in de kamer? Is die eis er daadwerkelijk geweest? Kan je zoiets eisen?
Je schermt daar altijd mee, herhaalt het 1000x en op de duur neem je het voor waarheid aan.
Topschutter dankzij de penalties - dat hebben hier ook al mensen je proberen duidelijk te maken.

Het enige wat waarheid bevat in je post is dat zijn seizoen inderdaad minder was. En oh ja, dat van die 9 goals.

Ik heb VA graag - heel graag zelfs en ben hem zeer erkentelijk. Maar dit jaar was het gewoon minder en dat hierin spelen vele factoren een rol.
[/quote]
Schaakmat.

Ozzy hou gewoon de eer aan jezelf man
Wij komen áltijd terug!

Axassin

Post by Axassin » Tue Apr 23, 2024 1:42 pm

Misschien tijd om Ozzy nog eens te laten afkoelen? Kwestie van het hier allemaal wat aangenaam leesbaar te houden.

Over TVA: Zeer erkentelijk voor zijn verdiensten van de afgelopen jaren. Maar dit seizoen was het gewoon een paar niveaus minder. Ook niet de aanjager op het veld die je van je kapitein mag verwachten. Ik kijk dan eerder naar een Tirpan, die ik meer naar het midden zie schuiven. In de voorbereiding komt Pieter ook terug op rechts(wing)back en daarnaast hoor ik ook de naam van Kobe Corbanie vallen.

Akkoord dat de statistieken van Thibaut er wel weer waren dit seizoen, maar het aantal tegengoals die voortkwamen uit het gat op het middenveld wil ik niet beginnen tellen.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

ozzy105

Post by ozzy105 » Tue Apr 23, 2024 1:57 pm

Axassin wrote:
Tue Apr 23, 2024 1:42 pm
Misschien tijd om Ozzy nog eens te laten afkoelen? Kwestie van het hier allemaal wat aangenaam leesbaar te houden.

Over TVA: Zeer erkentelijk voor zijn verdiensten van de afgelopen jaren. Maar dit seizoen was het gewoon een paar niveaus minder. Ook niet de aanjager op het veld die je van je kapitein mag verwachten. Ik kijk dan eerder naar een Tirpan, die ik meer naar het midden zie schuiven. In de voorbereiding komt Pieter ook terug op rechts(wing)back en daarnaast hoor ik ook de naam van Kobe Corbanie vallen.

Akkoord dat de statistieken van Thibaut er wel weer waren dit seizoen, maar het aantal tegengoals die voortkwamen uit het gat op het middenveld wil ik niet beginnen tellen.
Corbanie was toch een Lierse product? Was hij niet de man die tegen Club de gelijkmaker maakte de 1-1? Die prachtgoal? De naam begon een belletje te rinkelen zou wel en zeker op termijn een aanwinst zijn.

Flammea

Post by Flammea » Tue Apr 23, 2024 2:02 pm

Als je de penalties bij Van Acker wegneemt en pakweg bij Brebels zet, dan heeft die bijna dezelfde statistieken. En dat een positie lager op het veld.
En die maakte zijn truitje tenminste nat elke week.
En geloof me, ik heb al meermaals kritiek gehad op Brebels in het verleden, dus dat zegt veel over Van Acker dit seizoen...

XDV1906

Post by XDV1906 » Tue Apr 23, 2024 3:27 pm

Sow blijft tot 2027 onze kleuren verdedigen!

Tamas Krivitz

Post by Tamas Krivitz » Tue Apr 23, 2024 3:36 pm

XDV1906 wrote:
Tue Apr 23, 2024 3:27 pm
Daar wordt ne mens nu eens gelukkig van seh!
Betreft TVA , zijn tijd zit er op, hij heeft dit seizoen meermaals bewezen niet voluit te gaan, zulke spelers gaan ons niet meer beter maken, het middenveld is dringend toe aan een beetje pit bull gehalte met balveroveraars EN offensief voetballend vermogen, veel succes in je verdere carriere TVA.

KRKN

Post by KRKN » Tue Apr 23, 2024 3:51 pm

XDV1906 wrote:
Tue Apr 23, 2024 3:27 pm
Onverwacht maar wel heel blij mee. Prima zet.

Axassin

Post by Axassin » Tue Apr 23, 2024 3:53 pm

En volgens GVA:

Naast Ousmane Sow wil Lierse ook de overeenkomst met Maxim Kireev openbreken. Verdediger Viktor Boone keert na zijn huurperiode niet terug naar Union en kreeg een verbeterd contract aangeboden in Lier. Ook met Sebastiaan Brebels lopen de onderhandelingen.

Het lijkt mij dat we qua sportief beleid de juiste weg zijn ingeslagen. 8-)
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

TV2002

Post by TV2002 » Tue Apr 23, 2024 4:18 pm

Axassin wrote:
Tue Apr 23, 2024 3:53 pm
En volgens GVA:

Naast Ousmane Sow wil Lierse ook de overeenkomst met Maxim Kireev openbreken. Verdediger Viktor Boone keert na zijn huurperiode niet terug naar Union en kreeg een verbeterd contract aangeboden in Lier. Ook met Sebastiaan Brebels lopen de onderhandelingen.

Het lijkt mij dat we qua sportief beleid de juiste weg zijn ingeslagen. 8-)
Amai, dat klinkt allemaal geweldig. Benieuwd wat er bijvoorbeeld nog met Poelmans, Schouterden en El Touile gaat gebeuren, een tijdje geleden liet Poelmans nog weten dat beide partijen openstonden voor een verlengd verblijf. Nu al een tijdje niets meer rond gehoord.

Corbanie zou ook weer een heel leuke optie voor op de rechtsback of rechterwingback zijn én een ex-jeugdspeler van Lierse. Nog een andere ex-jeugdspeler, Kamiel Van De Perre, mogen ze van mij ook gaan ophalen bij Jong Genk. Heeft al laten weten dat hij voor een ander avontuur kiest, kapitein van de ploeg en quasi alles gespeeld. Goeie nummer 8 of 6.

Ik kijk ongelofelijk hard uit naar de komende weken om de eerste transfers en nog meer contractverlengingen te weten te komen. 8-)

Post Reply