A-kern
Re: A-kern
Serieuze gok van VDB toch. Hopelijk vangen ze er nog iets voor.
In GVA een art over en met Oulare conclusie dat smoesje was om de rust te bewaren, volgens Oulare was de uitleg heel zwakjes waarom hij onder de Rosse niet of nauwelijks aan de bak komt en vraagt om een onderhoud met het bestuur. Dien zie je heel wss volgend seizoen niet meer op het lisp.
[/quote]
Zullen we u dan vanaf nu de Dikke noemen, Ozzy?
Die mens heeft gewoon een naam.
[/quote]
Zullen we u dan vanaf nu de Dikke noemen, Ozzy?
Zullen we u dan vanaf nu de Dikke noemen, Ozzy?Fiero67 wrote: ↑Mon Apr 15, 2024 10:25 pmIn GVA een art over en met Oulare conclusie dat smoesje was om de rust te bewaren, volgens Oulare was de uitleg heel zwakjes waarom hij onder de Rosse niet of nauwelijks aan de bak komt en vraagt om een onderhoud met het bestuur. Dien zie je heel wss volgend seizoen niet meer op het lisp.
[/quote]
Men moet er niks slecht achter zoeken Fiero. Remember tentijde van Hans of de Raf kregen ze toch ook dikwijls de 'rosse'.
Is inderdaad een grote gok, als je dan ook nog spelers als Van Dessel en Ocansey laat vertrekken en een speler als De Bruyn zou bijhouden ???
Momenteel ben ik erg tevreden van SVDB, de resultaten zijn er en het voetbal is best ok. Eigenlijk had ik dit zelfs niet verwacht.
Maar bij slechte resultaten zal hij dan heel snel afgerekend worden door de supporters, ook door mijzelf, want zo verspeel je al je krediet.
Mischien komen er betere he .... ik zeg het van dessel en Ocansey zo lopen er veel rond. Kijk sow toch veel beter als Ocansey. Obbi is ander geval vind ik heel sterke spits , enigste wat ontbreekte waren doelpunten ... maar ja we weten aan wat dat lag. Als hij vertrekt gaan ze toch met iets moeten afkomen dat even goed is. Maar denk dat ze wel tevreden zijn maar ja sven speelt liever met snelle aanvallers.Mark wrote: ↑Tue Apr 16, 2024 6:45 amIs inderdaad een grote gok, als je dan ook nog spelers als Van Dessel en Ocansey laat vertrekken en een speler als De Bruyn zou bijhouden ???
Momenteel ben ik erg tevreden van SVDB, de resultaten zijn er en het voetbal is best ok. Eigenlijk had ik dit zelfs niet verwacht.
Maar bij slechte resultaten zal hij dan heel snel afgerekend worden door de supporters, ook door mijzelf, want zo verspeel je al je krediet.
- Justhomuch
Pas op he smalle.
Anno 2024 iemand aanspreken als de rosse , vindt ik ook not done . Als ge zo over maten onder elkaar spreekt en ge weet iedereen is daar mee akkoord dat is 1 ding .
Maar een coach die net een half wonder verricht benoemen naar zijn haar kleur laat duidelijk zien dat jij gewoon een onrust zaaier ben nimeer of minder !
Ivm Oulare vindt ik zijn uitleg wat kort door de bocht .
Heeft een heel moeilijk seizoens begin gehad ,
Onderweg nog een serieuse blessure opgelopen waardoor hij lange tijd out was .
De nieuwe coach is er nog maar enkele weken , en in het begin was hij nog geblesseerd ! Dus zeggen dat hij te weinig kansen kreeg vindt ik niet correct .
Hij heeft wel een groot aandeel in het behoud , zonder twijfel !
Maar zoals dit weekend vondt ik het maar normaal dat svdb is de jonge gasten hun kans wilde geven .
Met het oog op volgend seizoen .
Dat wil toch noet onmiddelijk zeggen dat ze niet meer op hem rekenen .
De nieuwe coach is er nog maar enkele weken , en in het begin was hij nog geblesseerd ! Dus zeggen dat hij te weinig kansen kreeg vindt ik niet correct .
Maar zoals dit weekend vondt ik het maar normaal dat svdb is de jonge gasten hun kans wilde geven .
- Justhomuch
Zo had ik er zelfs nog niet over nagedacht, ik hoop dat sven hem er toch nog bij wilt volgend jaar, het is en blijft een wapen.Devyd wrote: ↑Tue Apr 16, 2024 2:29 pmIvm Oulare vindt ik zijn uitleg wat kort door de bocht .
Wij komen áltijd terug!