Challenger Pro League
Re: Challenger Pro League
Was te denken maar eerlijk vraag mij af of het nu nog nodig was zijn toch zo goed als uitgeteld. Mischien kan het nog he deinze geen licentie verlopig voor 1a. Mogen die dan deelnemen aan eindronde ?
- Justhomuch
Is meer om een statement te maken, er hoeven maar een paar spelers de rest op te stoken en dan weet je als trainer dat je machteloos staat...
Wij komen áltijd terug!
Gefeliciteerd Beerschot. Het was ook een must wetende dat het er financieel weer slecht uitzag,1B daar mag je niet te lang in vertoeven. Jammer dat er weer een trekpleister wegvalt, enkel Beveren-Lokeren zitten er nog is wat clubs uit de regio betreft. Westerlo-Antwerp-Kv Mechelen-OHL-Beerschot het doet toch pijn hoor daar niet bij te horen.
Jammer dat we die affiche volgend jaar moeten missen.
Over SL16 valt nu definitief het doek. Benieuwd naar de uiteindelijke samenstelling van de reeks.
Over SL16 valt nu definitief het doek. Benieuwd naar de uiteindelijke samenstelling van de reeks.
Ik denk persoonlijk dat RWDM-Eupen de reeks zullen vervoegen. Charleroi staat nog ruim voor op de rest en KVK zit momenteel in de flow.
Ik denk persoonlijk dat RWDM-Eupen de reeks zullen vervoegen. Charleroi staat nog ruim voor op de rest en KVK zit momenteel in de flow.
[/quote]
OK, RWDM en Eupen redden zich dus
[/quote]
OK, RWDM en Eupen redden zich dus
Stijnen geschorst voor een slag aan zijn broer. Ongezien toch
SL-Seraing 1-2 geworden, Seraing dat in de slotminuten de twee goals maakte via Fall. Fall die zou ik eens polsen mocht Seraing toch degraderen, goede jonge spits van amper 19 jaar. Zit toch ook al aan dacht 8-9 goals en dit in een zwalpend team.
2... vind ik ook topper ! Kan ook redelijk voetballen !