Lierse - Club NXT [06-04-2024]
- Justhomuch
Re: Lierse - Club NXT [06-04-2024]
Beste match van seizoen , duels gewonnen , bij momenten mooi voetbal, niks weg gegeven tot min 90 de tegen doelpunt. En vlot gescoord. 12 op 15 . Trainer heeft er op korte tijd echt veel uitgehaald zeg ik dan ! Wat met oulare aan de hand , vorige week op sl 16 vierde hij precies tegen zijn zin mee, vandaag geraakt hij bank niet af ... sow blijft toch onvoorspelbare speler je kan je eraan ergeren en ineens kan hij toveren . Beetje zoals tabekoe vind ik .
Zag er een prima voetbalnamiddag uit op het Lisp. Net de samenvatting gezien, best veel kansen gehad precies.
En vooral: het behoud is zeker. Nu al volop aan de slag voor komend seizoen aub.
En vooral: het behoud is zeker. Nu al volop aan de slag voor komend seizoen aub.
Bedankt Lierse voor deze mooie zaterdagnamiddag ! Perfecte wedstrijd tot dat tegen doelpunt, echt spijtig voor Jens had hem graag een clean sheet gegund.
SVDB is een goede trainer, maar één zaak begrijp ik niet waarom die nutteloze De Bruyn !
Al een heel seizoen bewijst die dat hij 2 reeksen te hoog speelt, ook gisteren. Wat heeft hij gebracht, slechte passen en overbodige en gevaarlijk overtredingen, voor de rest niks, nul komma nul ! Onbegrijpelijk dat spelers als Ocansey of Van Dessel daarvoor uit de ploeg moeten !
Het moet nu toch voor iedereen overduidelijk zijn dat je de optie van De Bruyn NIET moet lichten, je gaat daar toch niet nog eens een jaar mee verder prutsen en de supporters ergeren.
Wat een verschil met Maxim Kireev, zo'n speler hebben we de laatste 10 jaar niet meer gehad bij Lierse !
Hopelijk kunnen we dit volgende week nog eens herhalen en het seizoen afsluiten op een 9de of 10de plaats.
SVDB is een goede trainer, maar één zaak begrijp ik niet waarom die nutteloze De Bruyn !
Al een heel seizoen bewijst die dat hij 2 reeksen te hoog speelt, ook gisteren. Wat heeft hij gebracht, slechte passen en overbodige en gevaarlijk overtredingen, voor de rest niks, nul komma nul ! Onbegrijpelijk dat spelers als Ocansey of Van Dessel daarvoor uit de ploeg moeten !
Het moet nu toch voor iedereen overduidelijk zijn dat je de optie van De Bruyn NIET moet lichten, je gaat daar toch niet nog eens een jaar mee verder prutsen en de supporters ergeren.
Wat een verschil met Maxim Kireev, zo'n speler hebben we de laatste 10 jaar niet meer gehad bij Lierse !
Hopelijk kunnen we dit volgende week nog eens herhalen en het seizoen afsluiten op een 9de of 10de plaats.
De Bruyn is idd een raadsel. En wat nog meer verbaast, elke trainer geeft hem enorm veel kansen. Laat die dan op training zo een fantastische dingen zien? Ik snap het ook niet.
Iemand een idee waarom Oulare niet heeft gespeeld? Zelfs niet ingevallen?
Iemand een idee waarom Oulare niet heeft gespeeld? Zelfs niet ingevallen?
Ik snap ook niet wat ze in de Bruyn zien !
Oulare zou niet gestart zijn omdat de coach vooral wat meer snelheid in de ploeg wou , dixit Oulare zelf
- Justhomuch
Iemand zei me eens dat die wss andere talenten heeft....
Wij komen áltijd terug!
- Justhomuch
Perfecte zaterdagmiddag, mooi weer, mooi voetbal gezien.
Zo zie je maar dat een trainer wel het verschil kan maken, en dat er wel degelijk WEL kwaliteit in deze kern zit.
Zo zie je maar dat een trainer wel het verschil kan maken, en dat er wel degelijk WEL kwaliteit in deze kern zit.
Wij komen áltijd terug!
-
Redding accomplished ! Toch vooral de verdienste van onze trainer SVDB, die bij zijn aanstelling in mijn hoofd voor de nodige twijfels zorgde, maar zie, het bewijs dat een snel oordeel niet altijd de goede is.....
Hopelijk was dit seizoen het absolute sportieve dieptepunt en kunnen we met een vernieuwd sportief en financieel beleid opnieuw naar boven kijken.Hoe je het ook draait of keert, dit is geen club om aan te modderen in 1B, onze plek en ambitie in de toekomst moet altijd 1A zijn.
Hopelijk was dit seizoen het absolute sportieve dieptepunt en kunnen we met een vernieuwd sportief en financieel beleid opnieuw naar boven kijken.Hoe je het ook draait of keert, dit is geen club om aan te modderen in 1B, onze plek en ambitie in de toekomst moet altijd 1A zijn.
Zonder een medeinvesteerder of overnemer die sportief meer wil investeren geraak je nooit meer weg uit deze reeks zo simpel liggen de kaarten Tamas, ik denk dat ondertussen dit iedere supporter wel doorheeft. Ook niet vergeten de reeks zal sterker en sterker worden en dat zit je nog met het gegeven dat je binnen enkele seizoenen nog wss zit met in de hoogste klasse 12-14 clubs! Het zal de volgende jaren moeten gebeuren promotie of vergeet 1A!Tamas Krivitz wrote: ↑Sun Apr 07, 2024 10:42 amRedding accomplished ! Toch vooral de verdienste van onze trainer SVDB, die bij zijn aanstelling in mijn hoofd voor de nodige twijfels zorgde, maar zie, het bewijs dat een snel oordeel niet altijd de goede is.....