Challenger Pro League
Re: Challenger Pro League
Eindstanden Dender-SL 4-1 en Jong Genk-KVO 3-1 nog geworden. KVO deed onderaan een bijzondere slechte zaak wetende dat er wss puntenaftrek komt en gezien hun programma nog.
De afgelopen weken een heel gedoe over het salon remise in eerste klasse .
Terwijl de scheidsrechters elke week wedstrijden beinvloeden .
Ralloit van seraing moet altijd 2 de geel krijgen wegens spelbederf . Scheids beslist wel fout te blazen en geen geel te geven .
Dat zijn zaken die ik vele erger vind dan wat er bij westerlo -genk gebeurde .
Terwijl de scheidsrechters elke week wedstrijden beinvloeden .
Ralloit van seraing moet altijd 2 de geel krijgen wegens spelbederf . Scheids beslist wel fout te blazen en geen geel te geven .
Dat zijn zaken die ik vele erger vind dan wat er bij westerlo -genk gebeurde .
Wat een seizoen draaien Dender en het gepromoveerde Patro CHAPEAU! Zit er in dat Patro en of Dender naar de hoogste klasse promoveren en dit met zeer beperkte middelen ook Chapeau zeg ik dan. Clubs die ook met beperkte middelen al een paar jaar bouwen, ik gun het hen.
Patro beperkte middelen? Ik denk dat je het niet goed beseft....
Ozzy heb jij gedronken patro beperkte middelen!
Wel volgens mij stond hij van de week nog in de krant , dacht ergens iets gelezen te hebben over een man die beweerde zat te worden zonder iets te drinken .
Het zou wel 1 en ander van zijn gebrabbel hier kunnen verklaren .
Beveren weer zwaar verloren. Met dat budget en die ambities hebben die uiteindelijk een slechter seizoen dal LK. Dedecker zal kort bij zijn c4 zijn
Oké maar vergeet niet beveren veel kwaliteit heeft laten vertrekken, om voor de titel te spelen. Maar top 6 met die ploeg moet altijd idd.
- Justhomuch