Jupiler Pro League
- Justhomuch
Re: Jupiler Pro League
Ik denk iedereen het erover eens is dat TVI een mooi resultaat heeft neergezet met de middelen die hij had...
Wij komen áltijd terug!
Wat een gedoe op Westerlo tegen Genk mooi reclame voor de sport... OHL heeft dus ook het wonder verricht in de allerlaatste seconden de winninggoal tegen onze vrienden uit Mechelen. We krijgen dus volgend seizoen ofwel Charleroi-Kvk-Eupen of RWDM in 1B. Geen trekpleisters dus.
5 punten voorsprong charleroi denk wel dat ze zich redden. Ik zie molenbeek en eupen zakken , en kortrijk erin blijven tegen ploeg uit 1 bozzy105 wrote: ↑Sun Mar 17, 2024 8:39 pmWat een gedoe op Westerlo tegen Genk mooi reclame voor de sport... OHL heeft dus ook het wonder verricht in de allerlaatste seconden de winninggoal tegen onze vrienden uit Mechelen. We krijgen dus volgend seizoen ofwel Charleroi-Kvk-Eupen of RWDM in 1B. Geen trekpleisters dus.
Zoals reeds gezegd. Als je regelmatig naar het Lips zou komen, zou je weten dat RWDM altijd een volle bezoekerstribune bij heeft met heel veel lawaaiozzy105 wrote: ↑Sun Mar 17, 2024 8:39 pmWat een gedoe op Westerlo tegen Genk mooi reclame voor de sport... OHL heeft dus ook het wonder verricht in de allerlaatste seconden de winninggoal tegen onze vrienden uit Mechelen. We krijgen dus volgend seizoen ofwel Charleroi-Kvk-Eupen of RWDM in 1B. Geen trekpleisters dus.
De Mil op straat bij Westerlo na die schandalige vertoning. Was toch wel érg cynisch vind ik.
- Justhomuch
RWDM boekt een levensbelangrijke zege. Eupen lijkt me stilaan een vogel voor de kat.
Ook in de jupiler pro league beinvloedt een scheids weer een wedstrijd !
Vermant die tweede geel krijgt wegens contact met de scheids terwijl hij zelf op de speler loopt .
Ik heb de indruk , dat ondanks alle hulpmiddelen die ze ter beschikking krijgen , het enkel maar erger word.
Vermant die tweede geel krijgt wegens contact met de scheids terwijl hij zelf op de speler loopt .
Ik heb de indruk , dat ondanks alle hulpmiddelen die ze ter beschikking krijgen , het enkel maar erger word.
Quasi zeker nu dat Kortrijk en Eupen ons gaan vervoegen in 1B. Toffe aways
Arm Standard, ziet er slecht uit...