internet

Praktische zaken omtrent het forum (lay-out, problemen, verbeteringen,..) kunnen hier besproken worden.
Vergaaneglorie
internet

Post by Vergaaneglorie » Tue Nov 06, 2018 10:57 pm

Deze site is zeer moeilijk te vinden als buitenstaander, probeer maar eens op google of dergelijke :?
Wss is dat door die org in het adres.

KRKN
Re: internet

Post by KRKN » Wed Nov 07, 2018 9:00 am

Vergaaneglorie wrote:
Tue Nov 06, 2018 10:57 pm
Deze site is zeer moeilijk te vinden als buitenstaander, probeer maar eens op google of dergelijke :?
Wss is dat door die org in het adres.
Bedankt voor de feedback :)

Het duurt sowieso een tijdje voor sites opgepikt worden door Google, maar normaal gezien gaat dat in de toekomst beter gaan. We houden 't zeker in de gaten. Zullen ook nog wat op de tags inspelen.

Anti-Lyra

Post by Anti-Lyra » Fri Nov 09, 2018 11:01 am

De URL vind ik eigenlijk ook niet zo handig en het woord Lierse komt er niet eens in voor. Dat woord "onafhankelijk" is voor mij ook niet nodig. Was iets als LierseForum.org niet meer vrij? GeelZwart.org ofzo was voor mij ook in orde, al is die naam natuurlijk besmet door de Lyra-verraders.
Wat niet wegneemt dat ik dankbaar ben dat dit initiatief opgestart is!
“You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favorite football team.” - Eric Cantona. In Berlaar onze aartsrivaal Lyra in het roodwit gaan aanmoedigen, lager kan je echt niet vallen.

KRKN

Post by KRKN » Sat Nov 10, 2018 7:03 pm

Anti-Lyra wrote:
Fri Nov 09, 2018 11:01 am
De URL vind ik eigenlijk ook niet zo handig en het woord Lierse komt er niet eens in voor. Dat woord "onafhankelijk" is voor mij ook niet nodig. Was iets als LierseForum.org niet meer vrij? GeelZwart.org ofzo was voor mij ook in orde, al is die naam natuurlijk besmet door de Lyra-verraders.
Wat niet wegneemt dat ik dankbaar ben dat dit initiatief opgestart is!
We willen voorzichtig zijn met gebruik van het woord ‘Lierse’ en zelfs ‘Lierse Kempenzonen’; ook legaal gezien. We hebben niks met het bestuur te maken en willen ook die indruk niet opwekken.

Donovanbob

Post by Donovanbob » Sat Nov 10, 2018 10:03 pm

Dat vind ik een hele mooie insteek KRKN.

Vergaaneglorie

Post by Vergaaneglorie » Thu Nov 15, 2018 9:56 am

Het is hier doods, de site moet gepromoot worden, mss aan de loketten van LK het webadres uitdelen dat de mensen iets weten? of ….ander voorstellen?

KRKN

Post by KRKN » Thu Nov 15, 2018 11:23 am

Vergaaneglorie wrote:
Thu Nov 15, 2018 9:56 am
Het is hier doods, de site moet gepromoot worden, mss aan de loketten van LK het webadres uitdelen dat de mensen iets weten? of ….ander voorstellen?
Er wordt al wat aan promo gedaan op sociale media, maar het moet uiteraard nog beter. Ik denk dat we het vooral gaan moeten hebben van mond-aan mond reclame, dus bij deze een warme oproep aan iedereen om kennissen met een voorliefde voor LK (of gewoon voetballiefhebbers) uit te nodigen om hier iets moois van te maken. Ook via bv. de FB groep van Lierse Kempenzonen supporters mag er wat mij betreft meer aan promo gedaan worden.

Nu, ik ben er van overtuigd dat dat gaat lukken hoor :)

Ik vind het uitdelen van flyers of iets dergelijks aan de loketten al zeker geen slecht idee. Nog suggesties? :)

Flor

Post by Flor » Thu Nov 15, 2018 3:21 pm

Vandaag toch bijna 15 leden erbij, of vergis ik me? :)

Ze posten jammer genoeg niet allemaal, maar dat lijkt me normaal. The only way is up 8-)

MathiasDG21

Post by MathiasDG21 » Sat Nov 17, 2018 3:40 pm

Handig voor als je een smartphone gebruikt: snelkoppeling maken van dit forum naar het startscherm van je smartphone. Zo moet je nooit het webadres opnieuw invoeren.

Flor

Post by Flor » Sun Nov 18, 2018 10:39 am

MathiasDG21 wrote:
Sat Nov 17, 2018 3:40 pm
Handig voor als je een smartphone gebruikt: snelkoppeling maken van dit forum naar het startscherm van je smartphone. Zo moet je nooit het webadres opnieuw invoeren.
Dat idee ga ik pikken! Op m'n Mozilla staat het al wel als startpagina :)

Post Reply