Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Iemand die Sow heeft aangedragen verdient zeker een kans Als je die assist van afgelopen vrijdag bekijkt... amaai. Die gaan we niet lang kunnen houden, maar in zijn geval hopelijk eens echt langs de kassa passeren.Axassin wrote: ↑Mon Feb 19, 2024 1:16 pmBuiten dat zijn vader nu bij Antwerp zit, zie ik niet echt een link. Hij was blijkbaar ook degene die met Sow is komen aandraven dus geef hem een kans
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Klopt, eindelijk een speler waar er iets kan gebeuren telkens die aan de bal komtBerrem wrote: ↑Mon Feb 19, 2024 2:26 pmIemand die Sow heeft aangedragen verdient zeker een kans Als je die assist van afgelopen vrijdag bekijkt... amaai. Die gaan we niet lang kunnen houden, maar in zijn geval hopelijk eens echt langs de kassa passeren.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Ik ben er van overtuigd dat voor een club als Lierse dat soort transfers het gaat moeten doen. We moeten gewoon slimmer werken als de rest. Sow zie ik op termijn nog wel een mooie meerwaarde opleveren.
Ik ben zeer beniewd welke in en uitgaande transfers we voor volgend seizoen mogen verwachten .
De Bruyn niks gebracht dit jaar , die wil je niet aan boord houden .
Nkaka niet secuur genoeg
Libert onvoldoende
Brebels onvoldoende
Vekemans te plat voor de reeks
Cools weinig gespeeld , maar volgens mij ook niet meer dan een invaller in deze reeks
Theunkens ?? Bij een aanbieding is die weg vermoed ik .
Van Acker vertrekt ook , als die financieel een beter bod krijgt .
Sow gehuurd , maar gaat zich zeker in de kijker gespeeld hebben .
...
Dit was zo maar even los uit de vinger , moesten we dit in detail bekijken , gaan we nog amper iets over houden .
En moet er serieus binnen gehaald worden .
Nkaka niet secuur genoeg
Libert onvoldoende
Brebels onvoldoende
Cools weinig gespeeld , maar volgens mij ook niet meer dan een invaller in deze reeks
...
Dit was zo maar even los uit de vinger , moesten we dit in detail bekijken , gaan we nog amper iets over houden .
Sow en Van Acker hebben nog een contract tot juni 2025.Devyd wrote: ↑Sun Mar 17, 2024 12:42 pmIk ben zeer beniewd welke in en uitgaande transfers we voor volgend seizoen mogen verwachten .
Nkaka niet secuur genoeg
Libert onvoldoende
Brebels onvoldoende
...
Cools krijgt nu pas een kans. Voegt maturiteit toe aan de ploeg.
Met een paar gerichte versterkingen kunnen wij een goed ploegske hebben. Zeker met een coach die blijkbaar gedragen wordt door de groep.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Met De Smet heb je meer dan een degelijke vervanger voor Teunkens. VA zou je moeten trachten te behouden is zo belangrijk voor de club. Sow ook trachten te behouden. Je was er nog een paar vergeten die voor mij persoonlijk mogen vertrekken nl Sampers, Claes, Marijnissen, Tarfi,Poelmans en ET. Hopelijk kan men VB aan boord houden. Dus hoe spijtig genoeg het wordt weer eens een seizoen bijna vanaf nul herbeginnen! Dit zou niet mogen wil je een rustig seizoen draaien en stappen vooruit zetten.Devyd wrote: ↑Sun Mar 17, 2024 12:42 pmIk ben zeer beniewd welke in en uitgaande transfers we voor volgend seizoen mogen verwachten .
Nkaka niet secuur genoeg
Libert onvoldoende
Brebels onvoldoende
...
Ik las hierboven 'met een paar' doelgerichte versterkingen kan men een degelijk ploegske op de been brengen wel het zullen niet een paar moeten zijn maar een half dozijn! Momenteel tel ik er maar een stuk of 7-8 in de ganse kern die meekunnen in deze reeks die sterker en sterker word.
Zijn er toch paar bij die jullie vernoemen die van mij niet weg hoeven. Brebels , poelmans en cools . Wat niet wil zeggen dat ze nog echt basisspeler zijn , maar moet ook bank hebben. En dan moeten ze maar zien dat ze zich bewijzen of ze moeten spelen. Voor van acker gaat er toch wat moeten gebeuren denk anders is die weg. Sow laat die maar zich verder bewijzen.
Denk dat Thibaut zich geen twee keer zal laten vangen aan beloftes... Wil je en zal toch de bedoeling weer zijn van het bestuur volgend seizoen top zes halen zal je andere spelers moeten hebben dan bv een Poelmans, Cools, Brebels en co daar zijn we het toch over eens? Ondertussen blijf ik hopen dat er ofwel een medeinvesteerder komt of een overname. Met dit kleine budget blijf je het risico nemen dat je vroeg of laat prijs hebt.Carlke wrote: ↑Mon Mar 18, 2024 9:02 amZijn er toch paar bij die jullie vernoemen die van mij niet weg hoeven. Brebels , poelmans en cools . Wat niet wil zeggen dat ze nog echt basisspeler zijn , maar moet ook bank hebben. En dan moeten ze maar zien dat ze zich bewijzen of ze moeten spelen. Voor van acker gaat er toch wat moeten gebeuren denk anders is die weg. Sow laat die maar zich verder bewijzen.
Ozzy, ik denk dat je alleen baseert op TV beelden. Ik ben iedere thuismatch aanwezig en het werk dat een Brebels, Poelmans verzetten als je de match in zijn geheel bekijkt, zijn zij 2 die er altijd en overal voor gaan.