Lisp-boy wrote: Thu Jan 18, 2024 7:01 am
Justhomuch wrote: Wed Jan 17, 2024 9:35 pm
Ik geef LVT 100% gelijk, als ondernemer zijnde heb ik daar ook meer kaas van gegegen dan de doorsnee supporter denk ik dan.
Normaal reageer ik niet meer op zulke posts omdat het toch niet uithaalt, iedereen denkt er het zijne van.
Dat is nu net het probleem.
Wij hebben geen "ondernemer" nodig, maar iemand die sportief met deze club vooruit wil.
Iemand die deze club terug wil brengen daar waar ze thuis hoort.
Want daar betalen de mensen toch hun abonnement voor ? Om de ploeg te zien presteren, om ambitie te proeven, om trots te kunnen zijn op hun ploeg, om hun ploeg te zien strijden om opnieuw te promoveren.
Daar is allemaal weinig tot niets van te merken. Wij als supporters willen geen ondernemer zien, wij willen na al die jaren zo stilaan wel eens iets van resultaten zien. Op het veld, want daar moet het gebeuren. En daar is al jaren helemaal niets te zien, armoe troef zelfs.
Sorry Justho, met alle respect, maar daar hebben wij als supporters helemaal niets aan.
Dit is een lange termijn visie he, op dit moment is er geen geld voor dure spelers, dit komt op termijn als de club zelfbedruipend wordt, maar daar zijn we atm nog niet, ik snap na al die jaren van wanbeleid, slechte prestaties, kortom kommer en kwel dat de supporters hogerop willen, maar ik heb er het volle vertrouwen in dat dit komt op den duur.
Eerst investeren in vastgoed (stadion, parking, jeugdterreinen erc). Daarna pas in het sportieve is eigenlijk een oerlogische en gezonde(ere) redenering dan veel te dure spelers kopen (nog geen zekerheid van te promoveren) en dan overkop te gaan en te zitten met een stadion dat niets waard is, want daar doet LVT het voor he, net zoals elke investeerder trouwens, er is geen enkele mens op aarde die in Lierse gaat investeren en zijn centen niet meer terug wilt zien.
Soms moet je ook door uw eigen sentiment zien, ik sta daar ook 90 min in de kou hoor, en ik vloek dan ook, maar ik zie wel waar we naartoe aan het bouwen zijn.
Waar ik het echter veel moeilijker mee heb is de communicatie en transparantie van het bestuur, en dat kost geen geld, dus dat excuus kunnen ze al niet gebruiken.