Transfernieuws
- Justhomuch
Re: Transfernieuws
Misschien niet slecht dat we eens degraderen? Terug voetjes op de grond, of zouden ze in't bestuur beseffen dat we al een paar keer goed zijn weggekomen? Loemperikken zijn dat daar niet he.andyosgarcia wrote: ↑Sat Jan 20, 2024 8:45 pmLVT moet "boter bij de vis" geven.
Anders gaat er volgens mij , jammer genoeg, weer een Luchtkasteel instorten in Lier.
Het is jammer dat ik het moet zeggen maar na de voorbije twee weken... geen transfer nieuws / geruchten...
Altijd de overschot... speler die hun truitje nat maakte laat ge gaan want ze waren "ons niveau" niet waard.
Momenteel komen we er ver mee.
Momenteel zie ik het somber in, blijven we er dit jaar in ... dan trekt ie misschien lessen (maar dat doet ie al jaren niet) of je moddert nog een jaartje aan. Zakken we dan hebt ge een stadion , spelershome en ne lichtshow...en hoe lang gaan u "mede" sponsors die er nu zijn nog blijven?
Het is nog niet zo'n ver verleden dat er iemand ons nog een luchtkasteel beloofde...
Wij komen áltijd terug!
Wel erg dat we moeten hopen op een degradatie om ons bestuur wakker te schudden !
Tegen beter weten in hoop ik dat Luc het ook zo beseft.
Tegen beter weten in hoop ik dat Luc het ook zo beseft.
Zot, de middelen zijn er gewoon niet. Ook niet om terug te promoveren nadien. Zou het slechtste zijn wat ons nu kan overkomen. Er komt nu nog amper volk kijken. Mag écht niet gebeuren. Er is meer geld nodig. Het gaat niet op deze manier, vorig jaar geluk gehad, goed aangekocht ook, met een rocha, GDS, Pupe... maar als je er dan niet inslaagt om die gasten te houden, tja dan blijf je achter met een kapitein die spijt heeft dat die is gebleven(en van mijn part dringend naar de bank of bkern mag met zijn snertmentaliteit) en met een hoop vervangers die gewoon niet goed genoeg zijn. Sorry maar bv Oulare, doet het zeker niet slecht he, maar krijgt ook gewoon NIETS van nuttige aanvoer he, NIETS.Justhomuch wrote: ↑Sun Jan 21, 2024 10:49 amMisschien niet slecht dat we eens degraderen? Terug voetjes op de grond, of zouden ze in't bestuur beseffen dat we al een paar keer goed zijn weggekomen? Loemperikken zijn dat daar niet he.andyosgarcia wrote: ↑Sat Jan 20, 2024 8:45 pmLVT moet "boter bij de vis" geven.
Anders gaat er volgens mij , jammer genoeg, weer een Luchtkasteel instorten in Lier.
Het is jammer dat ik het moet zeggen maar na de voorbije twee weken... geen transfer nieuws / geruchten...
Altijd de overschot... speler die hun truitje nat maakte laat ge gaan want ze waren "ons niveau" niet waard.
Momenteel zie ik het somber in, blijven we er dit jaar in ... dan trekt ie misschien lessen (maar dat doet ie al jaren niet) of je moddert nog een jaartje aan. Zakken we dan hebt ge een stadion , spelershome en ne lichtshow...en hoe lang gaan u "mede" sponsors die er nu zijn nog blijven?
Het is nog niet zo'n ver verleden dat er iemand ons nog een luchtkasteel beloofde...
Deze ploeg is gewoon niet goed genoeg, zelfs niet bijna. Ik denk dat enkel Teunckens Boone TVA(mits terug drive) en Oulare zouden kunnen voldoen in een deftige 1b, lierse waardige ploeg. En nee, el touile of bjekovic of PDS gaan het probleem echt niet oplossen, die zijn mss jonger maar echt niet beter dan wat er nu staat.
Sportief gigantisch veel werk, extra sportief schitterend bezig. Maar, wat zijn we, de gewone fans, daar in godsnaam mee?
En die zot, is over het degraderen idee, niet over jouGeelZwart wrote: ↑Sun Jan 21, 2024 1:06 pmZot, de middelen zijn er gewoon niet. Ook niet om terug te promoveren nadien. Zou het slechtste zijn wat ons nu kan overkomen. Er komt nu nog amper volk kijken. Mag écht niet gebeuren. Er is meer geld nodig. Het gaat niet op deze manier, vorig jaar geluk gehad, goed aangekocht ook, met een rocha, GDS, Pupe... maar als je er dan niet inslaagt om die gasten te houden, tja dan blijf je achter met een kapitein die spijt heeft dat die is gebleven(en van mijn part dringend naar de bank of bkern mag met zijn snertmentaliteit) en met een hoop vervangers die gewoon niet goed genoeg zijn. Sorry maar bv Oulare, doet het zeker niet slecht he, maar krijgt ook gewoon NIETS van nuttige aanvoer he, NIETS.Justhomuch wrote: ↑Sun Jan 21, 2024 10:49 amMisschien niet slecht dat we eens degraderen? Terug voetjes op de grond, of zouden ze in't bestuur beseffen dat we al een paar keer goed zijn weggekomen? Loemperikken zijn dat daar niet he.andyosgarcia wrote: ↑Sat Jan 20, 2024 8:45 pmLVT moet "boter bij de vis" geven.
Deze ploeg is gewoon niet goed genoeg, zelfs niet bijna. Ik denk dat enkel Teunckens Boone TVA(mits terug drive) en Oulare zouden kunnen voldoen in een deftige 1b, lierse waardige ploeg. En nee, el touile of bjekovic of PDS gaan het probleem echt niet oplossen, die zijn mss jonger maar echt niet beter dan wat er nu staat.
Sportief gigantisch veel werk, extra sportief schitterend bezig. Maar, wat zijn we, de gewone fans, daar in godsnaam mee?
Kan ook zijn dat bij een degradatie de big boss de club verkoopt en dan hopelijk aan een betrouwbaar iemand met wel kennis van het spel, zaken enz en wel sportief investeerd met gevolg promotie terug naar 1B en daarna de stap waar Lierse thuishoort! Onder deze voorzitter zal het niet gebeuren die stap hoger no way, met dit budgetje mag je blij mogen zijn dat er geen degradatie volgt en hopelijk is het dit jaar niet van datte..GeelZwart wrote: ↑Sun Jan 21, 2024 1:06 pmZot, de middelen zijn er gewoon niet. Ook niet om terug te promoveren nadien. Zou het slechtste zijn wat ons nu kan overkomen. Er komt nu nog amper volk kijken. Mag écht niet gebeuren. Er is meer geld nodig. Het gaat niet op deze manier, vorig jaar geluk gehad, goed aangekocht ook, met een rocha, GDS, Pupe... maar als je er dan niet inslaagt om die gasten te houden, tja dan blijf je achter met een kapitein die spijt heeft dat die is gebleven(en van mijn part dringend naar de bank of bkern mag met zijn snertmentaliteit) en met een hoop vervangers die gewoon niet goed genoeg zijn. Sorry maar bv Oulare, doet het zeker niet slecht he, maar krijgt ook gewoon NIETS van nuttige aanvoer he, NIETS.Justhomuch wrote: ↑Sun Jan 21, 2024 10:49 amMisschien niet slecht dat we eens degraderen? Terug voetjes op de grond, of zouden ze in't bestuur beseffen dat we al een paar keer goed zijn weggekomen? Loemperikken zijn dat daar niet he.andyosgarcia wrote: ↑Sat Jan 20, 2024 8:45 pmLVT moet "boter bij de vis" geven.
- Justhomuch
Ik zou Sow daar ook wel bijzetten.GeelZwart wrote: ↑Sun Jan 21, 2024 1:06 pmZot, de middelen zijn er gewoon niet. Ook niet om terug te promoveren nadien. Zou het slechtste zijn wat ons nu kan overkomen. Er komt nu nog amper volk kijken. Mag écht niet gebeuren. Er is meer geld nodig. Het gaat niet op deze manier, vorig jaar geluk gehad, goed aangekocht ook, met een rocha, GDS, Pupe... maar als je er dan niet inslaagt om die gasten te houden, tja dan blijf je achter met een kapitein die spijt heeft dat die is gebleven(en van mijn part dringend naar de bank of bkern mag met zijn snertmentaliteit) en met een hoop vervangers die gewoon niet goed genoeg zijn. Sorry maar bv Oulare, doet het zeker niet slecht he, maar krijgt ook gewoon NIETS van nuttige aanvoer he, NIETS.Justhomuch wrote: ↑Sun Jan 21, 2024 10:49 amMisschien niet slecht dat we eens degraderen? Terug voetjes op de grond, of zouden ze in't bestuur beseffen dat we al een paar keer goed zijn weggekomen? Loemperikken zijn dat daar niet he.andyosgarcia wrote: ↑Sat Jan 20, 2024 8:45 pmLVT moet "boter bij de vis" geven.
Wij komen áltijd terug!
-
Met dit budget en sportieve financiele middelen kom je dichter bij een degradatie naar 1e Amateur dan naar een promotie naar 1A.
Volgens mij beseft gij evenmin als het bestuur wat zo'n degradatie voor de club zou betekenen.Justhomuch wrote: ↑Sun Jan 21, 2024 10:49 amMisschien niet slecht dat we eens degraderen? Terug voetjes op de grond, of zouden ze in't bestuur beseffen dat we al een paar keer goed zijn weggekomen? Loemperikken zijn dat daar niet he.
Hier leest ge soms toch iets ...
Formerly known as Lisp-boy
- Justhomuch
Tuurlijk besef ik dat wel, en dat zullen ze in't bestuur ook wel beseffen.Lisp-boy wrote: ↑Sun Jan 21, 2024 8:15 pmVolgens mij beseft gij evenmin als het bestuur wat zo'n degradatie voor de club zou betekenen.Justhomuch wrote: ↑Sun Jan 21, 2024 10:49 amMisschien niet slecht dat we eens degraderen? Terug voetjes op de grond, of zouden ze in't bestuur beseffen dat we al een paar keer goed zijn weggekomen? Loemperikken zijn dat daar niet he.
Hier leest ge soms toch iets ...
Wij komen áltijd terug!
-
Het probleem is ook niet alleen of we zeg maar een degradatie zouden overleven met het aantal supporters enzo dat blijft komen...
Maar de regio club van hier (het leuvense) bvb zit in de lagere reeksen nu , heeft lokaal ondersteuning van investeerders en die spreken de ambitie uit om over enkele jaren terug in 2de amateur te spelen maar zijn ook zeer duidelijk dat eerste amateur momenteel een Financiële dode woestijn is en willen daar uit blijven.
Ook weer zo'n reeks aangevuld met de "jongere" ploegen, geen supporters , geen bereik kwa publiciteit of niets...
Daar lopen sponsors niet voor warm, maar u spelers willen wel nog steeds brood op de plank ook al hebt ge geen prof statuut.
Kijkt naar ons reeks, we hebben 3 van die clubs van die jonge gastjes voor ons staan op het moment... voor die mannen is dat een schoon kans om elke week te spelen en te leren, maar financieel enzo brengt dat voor clubs als de onze niets op.
LVT heeft een visie , maar enkel ne koppige mens stelt zijn visie nooit bij.
*Alleen maar (hoofdzakelijk) Belgen , mooi van idee maar dan moet ge voor hun salaris en prijs ook willen concurreren en of de money op tafel leggen.
* wilde geen geld extra op tafel leggen, zulde toch u horizonte moeten verleggen in goedkopere markte
**Wat volgens mij voor hem nog steeds niet duidelijk is : Je kan geen 11 goede spelers halen (zeker niet jaar na jaar) uit 20 tal gratis aangetrokken spelers, zeker niet als je weet dat ze elders (in eigen reeks) doorgestuurd werden, blesuren gevoelig zijn, over hun top zitten, ...
Ziet hij het niet of wil hij het niet zien? Heb de indruk dat hoe meer mensen "in opstand" komen hoe koppiger hij word vooral door te gaan zeggen dat er geen commentaar enzo mag zijn. Onze commentaar als supporters laatste tijd is vrij gegrond en het is niet dat we de laatste jaren in welke reeks dan ook, als is kunnen zeggen "dit was een goed seizoen".
Hoe dat naar buiten werd gebracht kwam mij beetje over als "het is door de comentaar deels dat het vierkant draait" (ma das persoonlijk)
Maar de regio club van hier (het leuvense) bvb zit in de lagere reeksen nu , heeft lokaal ondersteuning van investeerders en die spreken de ambitie uit om over enkele jaren terug in 2de amateur te spelen maar zijn ook zeer duidelijk dat eerste amateur momenteel een Financiële dode woestijn is en willen daar uit blijven.
Ook weer zo'n reeks aangevuld met de "jongere" ploegen, geen supporters , geen bereik kwa publiciteit of niets...
Daar lopen sponsors niet voor warm, maar u spelers willen wel nog steeds brood op de plank ook al hebt ge geen prof statuut.
Kijkt naar ons reeks, we hebben 3 van die clubs van die jonge gastjes voor ons staan op het moment... voor die mannen is dat een schoon kans om elke week te spelen en te leren, maar financieel enzo brengt dat voor clubs als de onze niets op.
LVT heeft een visie , maar enkel ne koppige mens stelt zijn visie nooit bij.
*Alleen maar (hoofdzakelijk) Belgen , mooi van idee maar dan moet ge voor hun salaris en prijs ook willen concurreren en of de money op tafel leggen.
* wilde geen geld extra op tafel leggen, zulde toch u horizonte moeten verleggen in goedkopere markte
**Wat volgens mij voor hem nog steeds niet duidelijk is : Je kan geen 11 goede spelers halen (zeker niet jaar na jaar) uit 20 tal gratis aangetrokken spelers, zeker niet als je weet dat ze elders (in eigen reeks) doorgestuurd werden, blesuren gevoelig zijn, over hun top zitten, ...
Ziet hij het niet of wil hij het niet zien? Heb de indruk dat hoe meer mensen "in opstand" komen hoe koppiger hij word vooral door te gaan zeggen dat er geen commentaar enzo mag zijn. Onze commentaar als supporters laatste tijd is vrij gegrond en het is niet dat we de laatste jaren in welke reeks dan ook, als is kunnen zeggen "dit was een goed seizoen".
Hoe dat naar buiten werd gebracht kwam mij beetje over als "het is door de comentaar deels dat het vierkant draait" (ma das persoonlijk)