Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Jonas De Roeck in pole bij Beerschot.
Spijtig. Had ik graag zien komen…
Spijtig. Had ik graag zien komen…
Er valt nu in de Turkse pers te lezen dat hij weg wil uit Turkije omwille van familiale redenen, ik dacht dat hij een paar jaar geleden ook al dichter bij huis ging spelen om meer bij zijn zieke vrouw te zijn.Justhomuch wrote: ↑Wed Dec 27, 2023 11:24 amOok horen waaienXDV1906 wrote: ↑Tue Dec 26, 2023 11:33 pmMickaël Tirpan heb ik horen waaien.
https://www.transfermarkt.com/mickael-t ... 5jsyJ8Eu2o
Ze zijn er aan het onderhandelen om zijn contract te verbreken. Kan dus zeker kloppen dat gerucht.
Lijkt op het eerste zit toch wel een mooie transfer, al blijft het niveau moeilijk in te schatten. Wel ineens een pak ervaring erbij. Kunnen we gebruiken.
De congés zitten er vanaf morgen op. Tijd om handtekeningen te zetten
Waarom? Dit seizoen gwn erin blijven , moet lukken met deze kern . Beter volgend seizoen een paar laten gaan die echt geen meerwaarde zijn en echt versterkingen kopen . Zou nu niet met te veel geld smijten.
Dacht top zes dat dit de doelstelling was... Toch wel een groot risico om met de huidige verdediging het seizoen rond te maken! Nu LVT zal erop rekenen dat KVO en bv een Boraing nog slechter doet dan Lierse! Het is nu wel duidelijk nl ploeteren tot er een nieuw bestuur komt of een medeinvesteerder die Luc zal dulden!
Top 6 is niet meer haalbaar dit seizoen of je moet er al 5 a 6 gaan bijhalen . Hopelijk volgend jaar nieuwe investeerder .ozzy105 wrote: ↑Tue Jan 02, 2024 2:04 pmDacht top zes dat dit de doelstelling was... Toch wel een groot risico om met de huidige verdediging het seizoen rond te maken! Nu LVT zal erop rekenen dat KVO en bv een Boraing nog slechter doet dan Lierse! Het is nu wel duidelijk nl ploeteren tot er een nieuw bestuur komt of een medeinvesteerder die Luc zal dulden!
Oei, ik wou hier net posten dat ik 2 roddels had. Eerste was dat Sow zou tekenen (net bevestigd), tweede was dat Oulare weg zou zijn.
Laten we hopen dat ik een halve waarheid te horen heb gekregen.
Laten we hopen dat ik een halve waarheid te horen heb gekregen.