K. Lierse S.K. - RFC Antwerp (31 okt-02 nov) 1/16 CUP
-
Re: K. Lierse S.K. - RFC Antwerp (31 okt-02 nov) 1/16 CUP
Het geloof of ongeloof in het bestuur en LVT heeft niks maar dan ook niks met de uitslag van gisteren te maken, je mag mijn posts hierover eens nalezen, maar als je het toch echt wil geloven van wel, go ahead , maar vergeet ze niet te lezen.....Justhomuch wrote: ↑Thu Nov 02, 2023 6:49 pmIk volg u volledig hoor Mark, maar stel dat we gisteren gewonnen hadden dan waren de reacties veel milder op ons bestuur geweest, bij kvm roepen ze ook al bestuur buiten enz...Mark wrote: ↑Thu Nov 02, 2023 6:42 pmDat klopt, vorig jaar was er nog enigszins sportieve vooruitgang en hebben we ook het voorop gestelde doel top 6 bereikt.Justhomuch wrote: ↑Thu Nov 02, 2023 6:25 pmVorig jaar tegen Anderlecht was er precies toch veel minder negativiteit, wat resultaten kunnen doen he...
De kans dat, dat dit seizoen opnieuw gebeurd is minimaal! Misschien wordt het wel een heel jaar vechten om erin te blijven.
Het zal voor iedereen nu toch wel duidelijk zijn dat we dit seizoen sportief geen stappen (zelfs geen stapje) vooruit zullen zetten.
Met dit budget zitten we aan onze limiet!
Dus er moeten dringend investeerders of financiële middelen bijkomen om dit Lierse te laten groeien naar 1A waar wij thuis horen.
Klopt helemaal, maar dat vind ik dan wel normaal ook. Supporters komen, hoe je het ook draait of keert, om hun ploeg te zien winnen. Vorig jaar was het gewoon veel beter, en dus ook leuker. Cultfiguur en absoluut de beste spits in 1b rocha, een goeie voetballer als GDS... En laat een eigenschap van ons publiek nu net zijn dat wij héél snel content zijn (we kennen dan ook al lang sportief mindere tijden).Justhomuch wrote: ↑Thu Nov 02, 2023 6:49 pmIk volg u volledig hoor Mark, maar stel dat we gisteren gewonnen hadden dan waren de reacties veel milder op ons bestuur geweest, bij kvm roepen ze ook al bestuur buiten enz...Mark wrote: ↑Thu Nov 02, 2023 6:42 pmDat klopt, vorig jaar was er nog enigszins sportieve vooruitgang en hebben we ook het voorop gestelde doel top 6 bereikt.Justhomuch wrote: ↑Thu Nov 02, 2023 6:25 pmVorig jaar tegen Anderlecht was er precies toch veel minder negativiteit, wat resultaten kunnen doen he...
De kans dat, dat dit seizoen opnieuw gebeurd is minimaal! Misschien wordt het wel een heel jaar vechten om erin te blijven.
Het zal voor iedereen nu toch wel duidelijk zijn dat we dit seizoen sportief geen stappen (zelfs geen stapje) vooruit zullen zetten.
Met dit budget zitten we aan onze limiet!
Dus er moeten dringend investeerders of financiële middelen bijkomen om dit Lierse te laten groeien naar 1A waar wij thuis horen.
Natuurlijk zijn we, waaronder inzelf zwz, nu even te negatief. Maar we mogen toch ook niet blind zijn.
Hij heeft nu al zoveel beloofd, en oke er zijn een paar goede dingen( kessel, bar achter berg, kleedkamers...) maar eerlijk. Wat maakt dat uit? Interesseert me eerlijk gezegd geen kl*ten want wij, de fans zijn er niks mee. (Buiten de bar dan

Ik wil graag een eerlijk statement. Wat zijn plan nu écht is. Zo kan het niet verder. Er is zóveel potentieel, maar zó weinig geld momenteel.
Je had daarvoor zelfs niet moeten winnen, gewoon een spannende wedstrijd tot op het einde was voldoende geweest.
maar nu was je kansloos na 16 minuten.
En bovendien gaat dit niet alleen over gisteren maar ook over onze resultaten in de competitie. We hebben nu wel een 6 op 6 gehaald maar niet bepaald met mooi of aantrekkelijk voetbal, als we zaterdag verliezen en die kans is groot, staan we nog nergens.
Je moet gewoon toegeven dat het dit seizoen een pak minder is dan de voorbije 2 a 3 jaar, er zit totaal geen progressie meer in.
maar nu was je kansloos na 16 minuten.
En bovendien gaat dit niet alleen over gisteren maar ook over onze resultaten in de competitie. We hebben nu wel een 6 op 6 gehaald maar niet bepaald met mooi of aantrekkelijk voetbal, als we zaterdag verliezen en die kans is groot, staan we nog nergens.
Je moet gewoon toegeven dat het dit seizoen een pak minder is dan de voorbije 2 a 3 jaar, er zit totaal geen progressie meer in.
- Justhomuch
Voor alle duidelijkheid, ik volg jullie standpunten he, zelfs over het bestuur, maar zolang de resultaten goed zijn hoor ik niemand neuten over lvt die het suske en wiske museum koopt bv, is bij elke club zo hoor, geef ze goede resultaten en je hoort ze niet, gaat het ff slecht dan wordt het vergrootglas nogal snel bovengehaald.
Ik hoop dat al die kritische vragen eens worden gesteld op een supportersavond.
Wij komen áltijd terug!
Het eerste jaar met heropstart was het afwachten en werden er een doel gepland.elk jaar beter en beter worden sportief. Eerste jaar in amateur promoveerden we bijna.2 de jaar zakten we bijna naar 2 de amateur. Maar mochten we promoveren maar niet door prestaties. Eerste jaar 1b hadden we geen ploeg begrijpelijk.2 de jaar in 1b hadden we redelijke ploeg. Plots word alles verkocht alle lierse mensen en van lommel vertrekken.stadion gaat ineens niet meer door door afhaken van personen. U ploeg word enorm verzwakt dan worden de beloftes toch niet nagekomen. Ik denk dat het er bij ons dan nog rustig aan toe gaat hoor enkel wat negatieve commentaar. Bij andere clubs staan ze aan de poort hoor. Ik heb ook altijd veel gelooft van luc maar hij gaat toch iets moeten gaan bewijzen op sportieve uitbouw, wantmijn geloof is toch ook al veel minder.Justhomuch wrote: ↑Thu Nov 02, 2023 8:43 pmVoor alle duidelijkheid, ik volg jullie standpunten he, zelfs over het bestuur, maar zolang de resultaten goed zijn hoor ik niemand neuten over lvt die het suske en wiske museum koopt bv, is bij elke club zo hoor, geef ze goede resultaten en je hoort ze niet, gaat het ff slecht dan wordt het vergrootglas nogal snel bovengehaald.
En wat gaat er gebeuren als je aan de poort gaat staan ?
Niets toch ?
Er is geen budget om de kern beter te maken .
We hebben ondanks we TVI meerdere malen hebben buiten geroepen , heel veel geluk gehad dat die groep er op een bepaalde manier toch voor gezorgd heeft dat ze nog degelijk mee draaiden !
Niet meer of minder .
Alles staat on hold tot er een (mede) investeerder is gevonden , zo simpel is het. .
Maar nogmaals zonder VT stonden we nu niet op het lisp met 8500 man . Maar dat zijn we al snel vergeten
Ik ben al blij dat als we een paar jaar in 1B kunnen mee draaien om dan met een gelukje nog eens een keertje in 1 A gaan raken .
Wij zijn op deze moment ondanks het supporters potentieel geen 1A ploeg , die budgetten met al die buitenlandse sponsors zijn totaal niet meer realistisch .
Niets toch ?
We hebben ondanks we TVI meerdere malen hebben buiten geroepen , heel veel geluk gehad dat die groep er op een bepaalde manier toch voor gezorgd heeft dat ze nog degelijk mee draaiden !
Niet meer of minder .
Alles staat on hold tot er een (mede) investeerder is gevonden , zo simpel is het. .
Maar nogmaals zonder VT stonden we nu niet op het lisp met 8500 man . Maar dat zijn we al snel vergeten
Ik ben al blij dat als we een paar jaar in 1B kunnen mee draaien om dan met een gelukje nog eens een keertje in 1 A gaan raken .
Wij zijn op deze moment ondanks het supporters potentieel geen 1A ploeg , die budgetten met al die buitenlandse sponsors zijn totaal niet meer realistisch .
Devyd wrote: ↑Thu Nov 02, 2023 9:52 pmEn wat gaat er gebeuren als je aan de poort gaat staan ?
Niets toch ?
Niet meer of minder .
Ieder zijn mening hoor ik aanvaard die van u ook omdat ik dat ook dacht en nog altijd wil geloven, maar wat er dit jaar gebeurd sportief sta ik niet achter . En ja ook ik ben luc dankbaar voor dat hij de club redde. Maar wil niet zeggen dat we ineens alles eens moeten zijn met wat hij doet. Ik vraag mij nog steeds af ook wat de reden is dat iedereen opstapte !
- Justhomuch
Ik heb wel via via vernomen dat het stadiondossier terug de goeie kant op aan't gaan is
Wij komen áltijd terug!
Voor mij is investeren in het sportieve belangrijker dan in het stadion.
Niet helemaal mee eens. Zo'n stadion is veel minder vergankelijker dan wie er in de spits loopt. Als er een nieuwe tribune komt, staat die er ook nog na LVT. Vind maar eens iemand die door het kluwen van een stadion bouwen/renoveren in België wilt gaan.
Al snap ik ook dat een mooie tribune en een leeg stadion ook niet top is