Lierse K. - Deinze [08-10-2023]
Re: Lierse K. - Deinze [08-10-2023]
Hou die 2 maar in de gaten zou de eerste vertrokken speler niet zijn die scoort en een ferme hak zet!
Gaan inderdaad hypergemotiveerd aan de dag komen. Lichte nervositeit hier. C'mon boys!!
DRAMATISCH...
Dat veld, die ploeg, dat spel, ... huilen met de pet op, profvoetbal onwaardig ...
Zou ons "bestuur" eigenlijk beseffen dat we druk bezig zijn met degraderen ?
Ik hoop dat niemand me nog vragen stelt over dit hoopje ellende, ik ben er beschaamd voor.
Een mens zou nog wensen dat LVT er destijds met zijn pollen had afgebleven, hij heeft er geen jota verstand van.
Ik hoop dat niemand me nog vragen stelt over dit hoopje ellende, ik ben er beschaamd voor.
Een mens zou nog wensen dat LVT er destijds met zijn pollen had afgebleven, hij heeft er geen jota verstand van.
Formerly known as Lisp-boy
2...Dikke 2 hoor!Lisp-boy wrote: ↑Sun Oct 08, 2023 8:08 pmDat veld, die ploeg, dat spel, ... huilen met de pet op, profvoetbal onwaardig ...
No money, no glory Luc dat zou je toch moeten weten in de 13 jaar dat je club van je hart in tweede klasse speelde! Ondertussen speelt het orkestje van de Titanic verder, respect daarvoor!!!
Nu terecht VD tweede gele kaart en aldus rood!
Vogeltje voor de kat! Voor mij zijn de twee degradanten bekent nl Jong Standard en LK! Het wanbeleid onder LVT zal cash betaald worden, hetgeen in de sterren geschreven stond. Wie nu nog post WE ZIJN VERSTERKT tov vorig seizoen....
De zwakke prestatie teveel. De schande voorbij. Trainer straalt niks uit, de spelers evenmin. Als er een slechte voorzet wordt getrapt zijn ze meer aan het zuchten en met de handen aan het zwaaien dan proberen de bal te heroveren.
Goal van Deinze komt er weer nadat ze met 2 passen onze verdediging uitspelen.
Zelf spelen we niets klaar, Deinze kruipt achteruit met 11 tegen 10 omdat ze toch weten dat we niets bijeenspelen.
Ik verwacht deze week een statement. Trainer buiten en Luc die eens met een verklaring komt. Ik ben klaar met die Antwerp lul. Investeer serieus of bol het af.
Goal van Deinze komt er weer nadat ze met 2 passen onze verdediging uitspelen.
Zelf spelen we niets klaar, Deinze kruipt achteruit met 11 tegen 10 omdat ze toch weten dat we niets bijeenspelen.
Ik verwacht deze week een statement. Trainer buiten en Luc die eens met een verklaring komt. Ik ben klaar met die Antwerp lul. Investeer serieus of bol het af.
Ik vind het erg voor supporters die hard moeten werken voor een ticket en abonnement aan te kunnen schaffen of die door medische problemen voorlopig of niet meer kunnen afzakken naar het lisp waaronder mezelf en die toch de club willen volgen via tv en daar een abo voor pakken. Dan krijg je zoiets. Supporters staan telkens op post, wanneer mijnheer LVT ga jij eens serieus investeren in de club, een profclub waardig ipv veel bla bla en weinig boem boem?