Lierse K. - Beerschot [24-09-2023]
Re: Lierse K. - Beerschot [24-09-2023]
[ Denk jij nu echt dat Tom het beter zou doen dan JC? Echt? Waarom denk jij dat hij niet WOU verlengen? Waarom denk jij dat VA er de laatste weken niet zo gemotiveerd bijloopt? JC kan je op dit moment bijna niks aanwrijven poep en poepsimpel! Hij zit met een kern spelers waarvan 3/4 niet meekan door langdurig out te zijn geweest lees Oulare-Claes-Cools-Brebels-Vekemans-Sampers, Nkaka die jaar lang geen club heeft gehad en niet speelde, jongelingen als Foubert-ET-Kireeev die goed zijn voor een klasse lager! Dan zit je nog met een Schouterden die 34 is en eigenlijk passe is voor 1B.Geloof mij een nieuwe trainer gaat geen soelaas brengen. Wie is er nu verwondert tenzij je geen kenner bent dat het nu zo aan het lopen is? Dit zag je toch al 2-3 maanden geleden aankomen toch?
[/quote]
Komaan, Ozzy, we praten over 1B in België, he man, niet de Champion's League.
En we praten ook over een beperkt budget en een politiek van Belgische spelers (laten we nu even niet focussen op de relevantie van deze elementen).
Al die gasten die je noemt moeten stuk voor stuk intrinsiek in staat zijn tot beter dan wat ze nu brengen.
Dat het zo plattekes ging zijn had ik alleszins 2-3 maanden geleden niet ingeschat - toch niet in de mate zoals het nu loopt.
Dat er risico's aan de transfers verbonden waren - akkoord. Maar in se vond ik de kern zeker niet diep verzwakt.
Risico met een onervaren trainer - akkooord. Maar JC had wel enigszins goede adelbrieven.
Vooralsnog zijn we geen enkele match echt weg gespeeld - vind ik dan toch. Maar vrolijk kan je niet worden van het geleverde spel.
Iedereen ziet dat er iets scheelt en iedereen heeft zijn eigen vermoedens van wat.
Maar dat we zo een slechte start gingen nemen - dat had ik niet verwacht. Achteraf is het natuurlijk altijd makkelijker praten. Dat is zo bij ons, dat is zo bijj Anderlecht en dat is zo bij Manchester United and so on.
[/quote]
Komaan, Ozzy, we praten over 1B in België, he man, niet de Champion's League.
En we praten ook over een beperkt budget en een politiek van Belgische spelers (laten we nu even niet focussen op de relevantie van deze elementen).
Al die gasten die je noemt moeten stuk voor stuk intrinsiek in staat zijn tot beter dan wat ze nu brengen.
Dat het zo plattekes ging zijn had ik alleszins 2-3 maanden geleden niet ingeschat - toch niet in de mate zoals het nu loopt.
Dat er risico's aan de transfers verbonden waren - akkoord. Maar in se vond ik de kern zeker niet diep verzwakt.
Risico met een onervaren trainer - akkooord. Maar JC had wel enigszins goede adelbrieven.
Vooralsnog zijn we geen enkele match echt weg gespeeld - vind ik dan toch. Maar vrolijk kan je niet worden van het geleverde spel.
Iedereen ziet dat er iets scheelt en iedereen heeft zijn eigen vermoedens van wat.
Maar dat we zo een slechte start gingen nemen - dat had ik niet verwacht. Achteraf is het natuurlijk altijd makkelijker praten. Dat is zo bij ons, dat is zo bijj Anderlecht en dat is zo bij Manchester United and so on.
Komaan, Ozzy, we praten over 1B in België, he man, niet de Champion's League.Fiero67 wrote: ↑Tue Sep 26, 2023 6:03 pm[ Denk jij nu echt dat Tom het beter zou doen dan JC? Echt? Waarom denk jij dat hij niet WOU verlengen? Waarom denk jij dat VA er de laatste weken niet zo gemotiveerd bijloopt? JC kan je op dit moment bijna niks aanwrijven poep en poepsimpel! Hij zit met een kern spelers waarvan 3/4 niet meekan door langdurig out te zijn geweest lees Oulare-Claes-Cools-Brebels-Vekemans-Sampers, Nkaka die jaar lang geen club heeft gehad en niet speelde, jongelingen als Foubert-ET-Kireeev die goed zijn voor een klasse lager! Dan zit je nog met een Schouterden die 34 is en eigenlijk passe is voor 1B.Geloof mij een nieuwe trainer gaat geen soelaas brengen. Wie is er nu verwondert tenzij je geen kenner bent dat het nu zo aan het lopen is? Dit zag je toch al 2-3 maanden geleden aankomen toch?
[/quote]
Ik en wss nog supporters hadden dit wel verwacht Fiero waarom? Vrij simpel, 7 basisspelers die vertrokken+jammer Pieter dat zijn er liefst 8.Wie kwam er in de plaats? Veelal spelers die een jaar of meer niet speelden wegens langdurige blessures en of die zonder club zaten aangevuld dan nog met jonge beloften die geen ervaring hebben. Bepaalde spelers hebben zelfs geen volledige oefencampagne kunnen afhaspellen denk maar aan Oulare, Claes, Tarfi, Ocansay, Cools en Sampers reken daar nog bij dat 1B een stuk sterker is geworden tov de vorige seizoenen dan kom je aan de huidige situatie. Ik hoop van harte dat Lierse gespaard blijft van een degradatie want kom dan nog maar eens uit de vergeethoek wat de Amateurreeksen toch is en met alle gevolgen vandien.
Ik vind tarfi op dit moment onze beste speler . Niet zijn positie word gezegd maar denk dat we dat moeten herzien .
Ze hadden nooit voor een onervaren trainer als JC mogen kiezen, maar voor een ervaren trainer met kennis van 1b.
Ja, ik denk toch ook echt dat een andere trainer meer kan verwezenlijken met deze kern, ook al is deze ver van ideaal.
Hij heeft het (nog) niet, JC, je ziet dat toch aan zijn variatie van opstellingen en rare positiekeuzes van spelers en systemen ?
Die man is aan het zwalpen en ziet geen oplossingen voor de huidige malaise en je merkt gewoon aan sommige spelers dat ze er ook zo over denken.
Ook ik krijg heimwee naar TVI, en dat wil iets zeggen want ik was daar echt geen fan van.
Wat mij betreft de korte pijn en exit JC, dat gaat echt nodig zijn willen we van dit seizoen nog iets maken.
JC gaat ons niet uit de gevarenzone kunnen trekken en dat is een risico dat we absoluut niet kunnen en mogen nemen.
Ik hoop dat LVT niet zijn naieve zelve gaat blijven en actie onderneemt. Het moet gewoon.
Ja, ik denk toch ook echt dat een andere trainer meer kan verwezenlijken met deze kern, ook al is deze ver van ideaal.
Hij heeft het (nog) niet, JC, je ziet dat toch aan zijn variatie van opstellingen en rare positiekeuzes van spelers en systemen ?
Die man is aan het zwalpen en ziet geen oplossingen voor de huidige malaise en je merkt gewoon aan sommige spelers dat ze er ook zo over denken.
Ook ik krijg heimwee naar TVI, en dat wil iets zeggen want ik was daar echt geen fan van.
Wat mij betreft de korte pijn en exit JC, dat gaat echt nodig zijn willen we van dit seizoen nog iets maken.
JC gaat ons niet uit de gevarenzone kunnen trekken en dat is een risico dat we absoluut niet kunnen en mogen nemen.
Ik hoop dat LVT niet zijn naieve zelve gaat blijven en actie onderneemt. Het moet gewoon.
Formerly known as Lisp-boy
Remember ene RP destijds met 1 op 27...Die is ook bijzonder lang op zijn stoeltje blijven zitten! Te lang tot.... JC ontslaan is schuld bekennen! Toch weiger ik JC nu al te beoordelen, in vorige post heb ik daar al de redenen voor gegeven! Maar meningen mogen verschillen uiteraard. JC nu alle schuld geven zou onterecht zijn. Dat bv Oulare en Sampers niet mochten starten tegen Beerschot heeft heel wss te maken dat zij onvoldoende fit zijn, het zou ook logisch zijn na hun langdurige blessures en geen degelijke voorbereiding! Ieder van ons wist dat het risicovolle transfers waren en kijk...Lisp-boy wrote: ↑Wed Sep 27, 2023 3:16 pmZe hadden nooit voor een onervaren trainer als JC mogen kiezen, maar voor een ervaren trainer met kennis van 1b.
- Justhomuch
Ik deel uw mening, gegokt en verloren, ander en beter.Lisp-boy wrote: ↑Wed Sep 27, 2023 3:16 pmZe hadden nooit voor een onervaren trainer als JC mogen kiezen, maar voor een ervaren trainer met kennis van 1b.
Wij komen áltijd terug!
Ik moet zeggen, ik had ook hoge verwachtingen van JC en die heeft hij totaal nog niet kunnen inlossen. Ik keek heel erg uit naar zijn 3-5-2, maar dat heeft hij eigenlijk al na de match op Club NXT overboord gegooid, na nochtans in de voorbereiding toch bijna alle matchen zo gespeeld te hebben. Tarfi op de rechtsback/rechterwingback zetten was wel een heel goeie keuze, speelt daar heel sterk.Justhomuch wrote: ↑Wed Sep 27, 2023 6:33 pmIk deel uw mening, gegokt en verloren, ander en beter.Lisp-boy wrote: ↑Wed Sep 27, 2023 3:16 pmZe hadden nooit voor een onervaren trainer als JC mogen kiezen, maar voor een ervaren trainer met kennis van 1b.
Dit weekend moet er gewonnen worden, van mij krijgt hij dus zeker nog een kans. Bij zijn vorige clubs (toch zeker bij Heist) pakte de mayonaise ook pas na een paar matchen, laat ons hopen dat dat bij ons ook zo is.
Als je hem zou ontslaan dan is natuurlijk de vraag: welke andere coach ga je pakken? Daarnet nog even gezien naar welke trainers er vrij zijn, en ik moet zeggen, daar zit héél weinig tussen.
Trouwens over de afgelopen match, hulde aan Pallieter 30. Sfeervolle avond. 90 minuten steun. Knap!
En wat de ploeg betreft, een groot manco vind ik het gebrek aan snelheid vooraan. Ik dacht dat Ocansey dit kon bijbrengen, maar heeft precies zijn snelheid verloren.
E. Still …