Shirts 2023 -2024
Re: Shirts 2023 -2024
Wat Gerda zegt, ik vind het heel saai. Maar het kan er mee door.
Tja, effen geel, saai, te veel geel want geen zwarte broeken, weinig moeite voor gedaan eigenlijk.
Formerly known as Lisp-boy
Broekjes hadden inderdaad zwart moeten zijn.
Ik vond onze uit tenu eerst niks nu sponsor erop veel beter het gele vind ik wel knap hoor , ach ja oke zwarte broek had mooier geweest maar met dit heb ik ook geen problemen
Bijzaak.. op de groene mat zal het te doen zijn vanaf morgen..
We mogen de start niet missen
We mogen de start niet missen
Neen, geen bijzaak.
Dit zorgt voor de uitstraling op het veld en in de media en voor merchandising inkomsten.
Trouwens, degene die dat nogmaals heeft verzonnen om met gele broeken te spelen moet daar echt dringend mee stoppen.
Oosterzonen is passé, dit is Lierse en Lierse speelt met een geel shirt en een zwarte broek.
Op de website staan de spelers weergegeven in het grijze shirt.
Dit gaat toch niet het thuisshirt worden dan mag ik hopen ?
Awel, ik moet zeggen dat ik het best geslaagd vond. Mooie integratie van logo van Golden Palace vind ik. Ik ga er me wel eentje aanschaffen ergens in het seizoen.
- Justhomuch
Ik volg je volledigLisp-boy wrote: ↑Fri Aug 11, 2023 4:33 pmNeen, geen bijzaak.
Dit zorgt voor de uitstraling op het veld en in de media en voor merchandising inkomsten.
Trouwens, degene die dat nogmaals heeft verzonnen om met gele broeken te spelen moet daar echt dringend mee stoppen.
Oosterzonen is passé, dit is Lierse en Lierse speelt met een geel shirt en een zwarte broek.
Op de website staan de spelers weergegeven in het grijze shirt.
Dit gaat toch niet het thuisshirt worden dan mag ik hopen ?
Wij komen áltijd terug!
Als ik de tenue nu zo zie in zijn totaliteit, dan is dat véél te veel geel.
Zorg dan tenminste voor een zwarte rand ofzo aan de kousen, dat breekt tenminste nog wat.
Zorg dan tenminste voor een zwarte rand ofzo aan de kousen, dat breekt tenminste nog wat.
Broekjes wisselen met het andere tenue.