Virton - Lierse Kempenzonen [11-05-2019]
Re: Virton - Lierse Kempenzonen [11-05-2019]
in principe zijn het er 5, maar als we dan gelijk aan komen is het deinze want krijgen dan dat half punt bij. dus daarom zetten de meeste het al op 6 Punten. als we dan gelijk aankomen tellen de gewonnen matchen, of doelpuntensaldo
Daar kan het toch nog op aankomen denk ik. Zien dus dat we dit weekend de twijfel al wegwerken.
Eigenlijk zou ik op exact dezelfde manier spelen als vorige keer. Virton heeft evenveel voetballend vermogen dus we mogen niet te naïef naar voren trekken.
Nu: als je achter komt sta je daar wel met zo'n verdedigende opstelling natuurlijk.
Alle tickets de deur uit, zo blijkt. Ik ben er zelf helaas niet bij.
Carlke, bij gelijke stand wordt in dat geval éérst het half punt van Deinze terug afgetrokken.
Het hangt er als ik dus goed voor heb vanaf of je nu rekent met de 6 of 5 punten. Reken je nu met de 6 punten en kom je dan gelijk, dan wordt er een half punt afgetrokken van Deinze. Tel je met 5, dan kan je er bij LK een half punt bijtellen.
En die halve punten worden dan afgerond naar boven? Dus het kan eigenlijk niet op doelpuntensaldo / gewonnen matchen aankomen?
Of zie ik het fout?

de voetbalbond zal het weten hoop ik 

100 extra tickets ter beschikking gesteld voor de Lierse supporters 

Flor, inderdaad tussen Deinze en Lierse wel. Zie art V1551 3.33 van het bondsreglement.
Argh, de stress is er. Ik denk dat dit wel eens onze moeilijkste match van de eindronde kan worden.
Dezelfde formatie als vorige keer mag. Niet te bruusk naar voren stormen want Virton kan ons in de omschakeling heel veel pijn doen.
Dezelfde formatie als vorige keer mag. Niet te bruusk naar voren stormen want Virton kan ons in de omschakeling heel veel pijn doen.