Transfernieuws
Re: Transfernieuws
2.....Je hebt toch minstens 1 ervaren CV nodig in je kern, een leider ook die kan sturen en bijsturen! Momenteel heb je 4 centrale verdedigers in je kern met weinig of geen ervaring nl LM-VDH-Wouters-Da Costa. Toekomstgericht kan ik mij daarin vinden alhoewel dien Wouters ex-belofte van Westerlo maar een huurling is voor 1 seizoen. Hopelijk komt daar dus nog een ervaren CV bij!
Oei, viel die dan zo hard tegen? Ik kan er niet veel over zeggen, enkel dat hij vorige week op training een bangelijke goal scoorde.
Tekent voor een jaar.
Jep, stond toen rechtsbuiten en wist geen één keer zijn rechtstreekse tegenstander te passeren. Dan geef je beter kansen aan eigen jeugdspelers.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Die luc marynissen oke leuke aanwinst maar toch weer risicotransfer eigenlijk . Nu is het wel zo hij is nog jong dus mischien pech gehad gewoon ! En is hij nu vertrokken.met oudere spelers weet je dat de risico s pak hoger liggen. Maar ook ik ben het hier met ozzy eens dat er een ervaren pion naast mag staan .
Die ervaren pion kan wel eens binnen onze eigen ploeg zitten, waarom Jens Cools niet uitspelen als centrale verdediger?
- Justhomuch
Zouden ze die samenwerking met Thomas More zijn aangegaan net omdat ze zoveel blessuregevoelige spelers "moeten" binnenhalen?
Wij komen áltijd terug!
Zou kunnen, hopelijk kunnen die dan alles goed sturen zodat kwetsuren snel voorbij zijn.Justhomuch wrote: ↑Fri Jul 07, 2023 6:18 pmZouden ze die samenwerking met Thomas More zijn aangegaan net omdat ze zoveel blessuregevoelige spelers "moeten" binnenhalen?
RSCA Futures wil Thibault Van Acker binnenhalen om hun jonge spelers te begeleiden. De gesprekken zijn al aan de gang en hij heeft al een contractueel aanbod gekregen.
Bron: Sacha Tavolieri
Thibault, laat u a.u.b niet vangen.
Bron: Sacha Tavolieri
Thibault, laat u a.u.b niet vangen.
Triestige club.. sterkhouders wegplukken voor je belofteploeg.. het opzet van beloften in 1B was om je jeugd te laten groeien. Dit is gewoon geen eerlijke gang van zaken.