Series
Re: Series
Ik denk dat we minstens ene hoofdpersonage of 4 gaan zien verdwijnen Je zag sommigen haast weggeschreven worden in hun dialogen (Jora bijvoorbeeld).
Ik ben toch teleurgesteld. Om te beginnen kon ik de eerste 25 minuten al bitter weinig zien, en blijkbaar was ik niet de enige die daar last van had. Verder m'n bedenkingen bij deus ex machina Arya en bepaalde keuzes die genomen werden. Het kwaliteitsverval zet zich toch voort.
Nu: die hele white walker verhaallijn heeft me altijd al minder kunnen boeien dan het politieke spelletje in Kings Landing eerlijkgezegd.
Verder trouwens Matrjoeska's terug op tv. Opgenomen
Nu: die hele white walker verhaallijn heeft me altijd al minder kunnen boeien dan het politieke spelletje in Kings Landing eerlijkgezegd.
De eerste 2 afleveringen van Matroesjkas gezien. Dat accent van de RayKRKN wrote: ↑Tue Apr 30, 2019 6:03 pmIk ben toch teleurgesteld. Om te beginnen kon ik de eerste 25 minuten al bitter weinig zien, en blijkbaar was ik niet de enige die daar last van had. Verder m'n bedenkingen bij deus ex machina Arya en bepaalde keuzes die genomen werden. Het kwaliteitsverval zet zich toch voort.
Homeland aangesneden met de vriendin. Ik erger me serieus aan het hoofdpersonage maar inmiddels al wel 4 seizoenen ver
Iemand Chernobyl al gezien? Zou serieus de moeite moeten zijn.
-
Dat is allemaal op die netflix zeker?
Née, play van Telenet
Hm, toch nog maar efkes wachten dan!
Is verder Telenet Play de moeite eigenlijk? Ik kom niet verder dan netflix maar daar staat toch ook serieus wat bagger op.