A-kern
Re: A-kern
Alle mannen er is een investeerder op zoek naar een ploeg : Beerschot, Mechelen en Kortrijk hebben al njet gezegd.
Als die al njet gezegd hebben denk ik dat we dat beter ook doen. Zowel de Ratten als Kortrijk zijn niet zo kieskeurig dus laat maar weg!
Verdomme. PDS gisteren voorste kruisband gescheurd op training. Die zijn we voor maanden kwijt. 
Ik wil niet te ozzyiaans overkomen, maar er was al heel veel werk. Met het uitvallen van Pieter komt daar alleen maar meer bij. Na vorig jaar Teunckens nu weer een vaste pion in de verdediging kwijt. In een verdediging die nu volledig vervangen gaat moeten worden. Begin er maar aan.
Verder ook rot voor Pieter zelf natuurlijk, groeide enorm tot nu toe. Komt hopelijk alleen maar sterker terug.
Verder ook rot voor Pieter zelf natuurlijk, groeide enorm tot nu toe. Komt hopelijk alleen maar sterker terug.
Net terug van vakantie, en had wat tijd over met fiets eens naar training gaan zien. Was een tester blijkbaar centrale verdediger van Eindhoven. Hoorde daar ook dat vanacker nog out is met enkel , en ook de schryver blijkbaar, pieter kruisband gescheurd dus achteraan spoeling heel dun. Zo ik kon opmaken wil Christiaans met 3 centrale verdedigers spelen. Obbi oulare deed het wel heel rustig denk dat er nog veel werk aan is, maar ja dat wisten we.
Van je verdediging vorig seizoen schiet niets meer van over! Dus je moet op zoek naar 3 CV, linksachter-rechtsachter. Begin er maar aan op 6 weken voor de competitiestart! LVT mag eens in actie schieten, had al tijdje geleden moeten gebeuren of is zijn doelstelling nl degradatie vermijden? Kaarten op tafel Luc! Voor de rest spoedig herstel PDS!Carlke wrote: ↑Tue Jun 27, 2023 5:37 pmNet terug van vakantie, en had wat tijd over met fiets eens naar training gaan zien. Was een tester blijkbaar centrale verdediger van Eindhoven. Hoorde daar ook dat vanacker nog out is met enkel , en ook de schryver blijkbaar, pieter kruisband gescheurd dus achteraan spoeling heel dun. Zo ik kon opmaken wil Christiaans met 3 centrale verdedigers spelen. Obbi oulare deed het wel heel rustig denk dat er nog veel werk aan is, maar ja dat wisten we.
Wordt dus hoog tijd dat er een 5-tal nieuwe goede verdedigers aangetrokken worden.
Het wordt nu wel echt tijd voor actie !
Het wordt nu wel echt tijd voor actie !
Ik persoonlijk Mark ga tevreden zijn net als mijn neef trouwens bij een handhaving in 1B. Men moet realistisch blijven, je zit met een voorzitter die niet over zijn klein budget heen wil gaan dus realisme mag wel. Die 2 ervaren CV die een must zijn bv hadden er al moeten zijn, de vervanger voor Laes idem. Men weet al een hele periode dat 4 van je verdedigers niet zouden blijven. Als ik dan lees dat hij op zoek gaat na 1 enkele ervaren CV.... Mag er niet aan denken dat hij wil beginnen met onervaren beloften achteraan! Neen voor mij is het seizoen geslaagd bij een redding, je ziet de problemen al van mijlenver aankomen...
Oulare al meer gekwetst geweest in zijn carrière dan hem lief is mede daarom ook dat hij al zovele clubs versleet! Claes ook jaar out geweest door een zware blessure. Vraag mij af wie die tip geeft om zulke spelers transfervrij of niet te gaan halen? Voor hetzelfde geld zit je met 2 nieuwe gevallen JN.Carlke wrote: ↑Tue Jun 27, 2023 5:37 pmNet terug van vakantie, en had wat tijd over met fiets eens naar training gaan zien. Was een tester blijkbaar centrale verdediger van Eindhoven. Hoorde daar ook dat vanacker nog out is met enkel , en ook de schryver blijkbaar, pieter kruisband gescheurd dus achteraan spoeling heel dun. Zo ik kon opmaken wil Christiaans met 3 centrale verdedigers spelen. Obbi oulare deed het wel heel rustig denk dat er nog veel werk aan is, maar ja dat wisten we.
En voor het hetzelfde geld doe je een supertransfer die zich op termijn heel dik terugbetaald... het glas is halfvol of halfleeg natuurlijk...ozzy105 wrote: ↑Wed Jun 28, 2023 11:34 amOulare al meer gekwetst geweest in zijn carrière dan hem lief is mede daarom ook dat hij al zovele clubs versleet! Claes ook jaar out geweest door een zware blessure. Vraag mij af wie die tip geeft om zulke spelers transfervrij of niet te gaan halen? Voor hetzelfde geld zit je met 2 nieuwe gevallen JN.Carlke wrote: ↑Tue Jun 27, 2023 5:37 pmNet terug van vakantie, en had wat tijd over met fiets eens naar training gaan zien. Was een tester blijkbaar centrale verdediger van Eindhoven. Hoorde daar ook dat vanacker nog out is met enkel , en ook de schryver blijkbaar, pieter kruisband gescheurd dus achteraan spoeling heel dun. Zo ik kon opmaken wil Christiaans met 3 centrale verdedigers spelen. Obbi oulare deed het wel heel rustig denk dat er nog veel werk aan is, maar ja dat wisten we.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.