Clubnieuws
- Justhomuch
Re: Clubnieuws
Zin in!Axassin wrote: ↑Fri May 26, 2023 10:43 amZe hebben toch helemaal niet gezegd dat de komende 5 jaar top 6 altijd het doel zal zijn? Het doel is om tot de laatste speeldag mee te spelen voor promotie dit seizoen, wat mogelijk is door bij bij de eerste 6 te eindigen. Elk jaar willen ze een volgende stap zetten.Mark wrote: ↑Fri May 26, 2023 10:28 amHet beste zou natuurlijk zijn dat er toch een mede-investeerder komt, zodat we toch nog vooruit kunnen.
Weet niet hoelang LVT dit nog (hoofdzakelijk alleen) kan volhouden.
Bovendien zullen er toch supporters afhaken als je nog 5 jaar zegt dat top 6 halen het enige doel is.
Ik hoop op een seizoen zoals het voorbije, hebben toch een aantal mooie wedstrijden gezien en lang uitzicht gehad op een mogelijke promotie. Als we hetzelfde presteren ben ik tevreden.
Luc staat open voor mede-investeerders. En als ik tussen de regels kan lezen, denk ik wel dat hij binnen dit en een jaar of 5 zal verkopen. Maar of dat dan weer een goeie zaak gaat zijn? Op korte termijn meer ambitie, dat wel.
Betreffende dat afhaken van de supporters: Hou de L-vakken maar in het oog volgend jaar
Wij komen áltijd terug!
2.... ozzy denkt dat het voetbal nog gelijk vroeger is ! Zie zulte als zo een ploeg in 1b zit weet je dat het niet zo vanzelfsprekend is hoor. Vroeger was er 1 ste klasse en 2 de klasse , nu zie ik dit meer als in eerste klasse in 2 groepen omdat ze 1a met minder ploegen willen. Ze zouden ook met 20 ploegen in 1a kunnen spelen gelijk in nog landen en dan zou een ploeg als lierse,en nog andere er wel bij zijn.ik denk dat veel fans dat nog niet goed begrijpen. Zie Anderlecht en standard jaren de top zie nu middelmaat eerste klas. Denk je dat die fans het leuk vinden. Iedereen wil een antwerp senario.Axassin wrote: ↑Fri May 26, 2023 10:43 amZe hebben toch helemaal niet gezegd dat de komende 5 jaar top 6 altijd het doel zal zijn? Het doel is om tot de laatste speeldag mee te spelen voor promotie dit seizoen, wat mogelijk is door bij bij de eerste 6 te eindigen. Elk jaar willen ze een volgende stap zetten.Mark wrote: ↑Fri May 26, 2023 10:28 amHet beste zou natuurlijk zijn dat er toch een mede-investeerder komt, zodat we toch nog vooruit kunnen.
Bovendien zullen er toch supporters afhaken als je nog 5 jaar zegt dat top 6 halen het enige doel is.
Ik hoop op een seizoen zoals het voorbije, hebben toch een aantal mooie wedstrijden gezien en lang uitzicht gehad op een mogelijke promotie. Als we hetzelfde presteren ben ik tevreden.
Luc staat open voor mede-investeerders. En als ik tussen de regels kan lezen, denk ik wel dat hij binnen dit en een jaar of 5 zal verkopen. Maar of dat dan weer een goeie zaak gaat zijn? Op korte termijn meer ambitie, dat wel.
Betreffende dat afhaken van de supporters: Hou de L-vakken maar in het oog volgend jaar
Nog een vraag, komt er een nieuw veld, zo ja welk?
En ozzy nu ben je aan zeveren he we gaan nog jaren in 1 b zitten maar u schrijft wel altijd dat we met andere schijdsrechters mee gedaan zouden hebben om promotie. En nu ineens gaat het lang duren . Jij draait met de wind precies !
- Justhomuch
Axassin wrote: ↑Fri May 26, 2023 10:43 amZe hebben toch helemaal niet gezegd dat de komende 5 jaar top 6 altijd het doel zal zijn? Het doel is om tot de laatste speeldag mee te spelen voor promotie dit seizoen, wat mogelijk is door bij bij de eerste 6 te eindigen. Elk jaar willen ze een volgende stap zetten.Mark wrote: ↑Fri May 26, 2023 10:28 amHet beste zou natuurlijk zijn dat er toch een mede-investeerder komt, zodat we toch nog vooruit kunnen.
Nieuwe sfeergroep??
DEZE CLUB GAAT NOOIT KAPOT!
LTID1906 wrote: ↑Fri May 26, 2023 11:40 amKan er nog niet veel over zeggen omdat het helemaal niet zeker is. Maar er wordt door verschillende partijen heel goed aan gewerkt hopelijk komende weken meer nieuws!Axassin wrote: ↑Fri May 26, 2023 10:43 amZe hebben toch helemaal niet gezegd dat de komende 5 jaar top 6 altijd het doel zal zijn? Het doel is om tot de laatste speeldag mee te spelen voor promotie dit seizoen, wat mogelijk is door bij bij de eerste 6 te eindigen. Elk jaar willen ze een volgende stap zetten.Mark wrote: ↑Fri May 26, 2023 10:28 amHet beste zou natuurlijk zijn dat er toch een mede-investeerder komt, zodat we toch nog vooruit kunnen.
Nieuwe sfeergroep??
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
https://www.lierse.com/nieuws/heraanleg-eerste-veld
De werken zijn van start gegaan aan het nieuwe veld.
Mooi zo! Iemand een zicht wanneer de voorbereiding start?KRKN wrote: ↑Tue May 30, 2023 10:28 amhttps://www.lierse.com/nieuws/heraanleg-eerste-veld