Jupiler Pro League
Re: Jupiler Pro League
KV en WB moeten zich precies toch verder gaan verantwoorden. Ik hoop echt dat we snel duidelijkheid hebben.
Zijn nochtans heel wat fans van ons die dat een goeie zaak lijken te vinden.. dat zou een grote tegenslag voor ons zijn. Mag je echt niet onderschatten denk ik.
Druk op de eindronde neemt toe; dan heb je al die onzekerheid niet.
Ik heb het idee dat veel LK fans denken dat als KV naar 1e amateur zakt, LK in de plek kan komen. Zo werkt het niet gezien Tubeke dan gewoon z'n hachje kan redden (voor het tweede jaar op rij trouwens).
Zucht. Ik vind deze situatie maar niks in alle eerlijkheid. Inderdaad, gewoon volle focus op het sportieve.
Zucht. Ik vind deze situatie maar niks in alle eerlijkheid. Inderdaad, gewoon volle focus op het sportieve.
Het voorstel is om zowel KVM als WB te laten aantreden in 1B. LK heeft dus geen voordeel.
Lokeren zal dan in 1A blijven en BW waarschijnlijk stijgen.
Lokeren zal dan in 1A blijven en BW waarschijnlijk stijgen.
Voila.
KV laten hangen in 1B vind ik trouwens wel een rare maatregel als je reglement zegt dat je moet zakken. Vanuit LK perspectief zie ik dat echter graag gebeuren.
wel met vermindering van punten kv min 12. wat maakt dat uit 1 ste periode dan wss verloren. alles op de 2 de dan he. beetje geluk win je die
daar heb ik nergens iets van gelezen,enkel mechelen begint met min 12 en beveren min 6. zou eigenlijk zo moeten zijn puntenaftrek bijde periodes.
-
het is -6 en -6 per periode voor de kakker en wb -3 en -3
Nu ik zou liever hebben dat ze in 1A blijven de kakkers maar - 20 beginnen

Nu ik zou liever hebben dat ze in 1A blijven de kakkers maar - 20 beginnen