Challenger Pro League
Re: Proximus league
KVO staat volgens vtm op de rand van de afgrond.. Sommige betalingen worden niet meer uitgevoerd enz enz het slagveld begint al! Nu nog benieuwd naar oa Eupen en Seraing bij degradatie..GeelZwart wrote: ↑Thu Feb 09, 2023 11:53 amTamas Krivitz wrote: ↑Thu Feb 09, 2023 11:15 amVerkondigen dat een andere mening dan de jouwe gelijk staat met debiel zijn is er wel lichtjes over, zegt meer over jouw dan over de anderen denk ik....., een beetje fatsoen mag het wel hebben,niet ?
Sorry maar roepen om buitenlandse investeerders vind ik debiel. Zeker als je dit allemaal ziet.
2.... zeker eupen want daar hebben ze kraan al half dicht gedraaidozzy105 wrote: ↑Thu Feb 09, 2023 1:28 pmKVO staat volgens vtm op de rand van de afgrond.. Sommige betalingen worden niet meer uitgevoerd enz enz het slagveld begint al! Nu nog benieuwd naar oa Eupen en Seraing bij degradatie..GeelZwart wrote: ↑Thu Feb 09, 2023 11:53 amTamas Krivitz wrote: ↑Thu Feb 09, 2023 11:15 am
Verkondigen dat een andere mening dan de jouwe gelijk staat met debiel zijn is er wel lichtjes over, zegt meer over jouw dan over de anderen denk ik....., een beetje fatsoen mag het wel hebben,niet ?
Sorry maar roepen om buitenlandse investeerders vind ik debiel. Zeker als je dit allemaal ziet.
Tv-gelden worden blijkbaar verdeeld op basis van het klassement. Wil dat dan zeggen dat Brugge en Anderlecht nu de mogelijkheid hebben om in 1B nog wat extra te verdienen ten koste van de 1B-clubs? Dat vind ik dan precies wel wat gortig.
Hoe dan ook wel een extra motivatie voor ons om zo hoog mogelijk te eindigen.
Virton-Genk momenteel 0-1
Sebiet met een half oog naar Beerschot - RWDM trachten kijken, en dan valt het doek over de reguliere competitie. Kan niet wachten op 't vervolg!