RSCA Futures - Lierse K. [22-01-2022]
Re: RSCA Futures - Lierse K. [22-01-2022]
2 verdedigende flaters om het nieuwe jaar te beginnen. Zucht.
Sjans dat vele supporters geroepen hebben op De Smet, wss dezelfden die m vorige keer uit de goal wilden.
Wen er maar aan, want Delanghe zijn we kwijt.
Formerly known as Lisp-boy
Inderdaad. Zoals ik reeds zei, hopelijk is Jens snel terug. Nachtmerrie voor een keeper, corner rechtstreeks erin en dan wat vliegen gaan vangen. Jarno en Maxim ogen soms mooier maar van Jens hebben aanvallers én verdedigers schrik. En dat moet zo.
Ik ben wel eens benieuwd wat die tegenstanders van Delanghe en voorstanders van De Smet nu gaan zeggen op Facebook.
Hoe kan een corner nu zo binnenvliegen als die in je kleine baklijn voor je neus passeert? Tweede goal ook een zware inschattingsfout. Dju toch.
Hoe kan een corner nu zo binnenvliegen als die in je kleine baklijn voor je neus passeert? Tweede goal ook een zware inschattingsfout. Dju toch.
Er zeiden hier toch dat deze verdediging ok was... Hopelijk en blijf erbij 2 nieuwe CV volgend seizoen en wendbare! Cijfers liegen nooit! Je ziet nu hoe hard Rocha wordt gemist, geen aanspreekpunt vooraan enz... Nu, ik ga wel eerlijk blijven en het missen van de top zes NIET op het bestuur steken. Men verliest die niet door de verkoop van Rocha wel door de arbitrage die geel-zwart dure punten heeft gekost zeg maar een punt of 7-8 tegen remember uit Genk, uit Deinze en RWDM en thuis Beveren en Virton daar heb je de top zes verloren. Ik hoop dat supporters ook die reactie hebben!!!
Pupe verdomme 2-2
2-2 Pupe, volhouden nu en voor de winst gaan !
Formerly known as Lisp-boy
En eens niet afgekeurt