Challenger Pro League
- Justhomuch
Re: Proximus league
Bij Lommel tekent dan weer ene Djorde Gordic, Servische jeugdinternational van 18 jaar, komt over van MK Mladost.
Wij komen áltijd terug!
Ook wel ne goeie: Pierre Bourdin (ex-Lierse) maakt eind vorig seizoen gebruik van zijn degradatieclausule bij Beerschot met de woorden "ik heb echt geen zin om een seizoen lang wedstrijden tegen belofteploegen te spelen". Nog geen half jaar later tekent hij bij... Virton. 

“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Toch een goede aanwinst voor Virton... Loopt precies wat ex-volk van Lierse rond Allach, Bourdin, Hakim, Vinck,Kino Delorge en hoe heet die geleende ex-speler van Lommel alweer? Schiet mij nu niet direct binnen...Axassin wrote: ↑Wed Jan 04, 2023 3:04 pmOok wel ne goeie: Pierre Bourdin (ex-Lierse) maakt eind vorig seizoen gebruik van zijn degradatieclausule bij Beerschot met de woorden "ik heb echt geen zin om een seizoen lang wedstrijden tegen belofteploegen te spelen". Nog geen half jaar later tekent hij bij... Virton.![]()
Die had gerust naar ons moge komen zowel lcv en linksback nen topperAxassin wrote: ↑Wed Jan 04, 2023 3:04 pmOok wel ne goeie: Pierre Bourdin (ex-Lierse) maakt eind vorig seizoen gebruik van zijn degradatieclausule bij Beerschot met de woorden "ik heb echt geen zin om een seizoen lang wedstrijden tegen belofteploegen te spelen". Nog geen half jaar later tekent hij bij... Virton.![]()
Laatste speeldata zijn bekend. Tegen Beerschot is 't thuis om 20.00 te doen 

Mooi zo! Ik hoop toch op een 6 a 7000 aanwezigen. Kan nog een hele belangrijke match worden. Ik probeer in ieder geval zoveel mogelijk volk op te trommelen.

Tussenstand Deinze-Beerschot 1-0