Transfernieuws

Zaken die betrekking hebben tot de ploeg van Lierse Kempenzonen kunnen hier besproken worden.
Axassin
Re: Transfernieuws

Post by Axassin » Wed Jan 11, 2023 1:53 pm

GeelZwart wrote:
Wed Jan 11, 2023 1:38 pm
ozzy105 wrote:
Wed Jan 11, 2023 1:32 pm
GeelZwart wrote:
Wed Jan 11, 2023 1:26 pm
Klopt, hopelijk wat voor gecasht. Onvervangbaar wel voor ons. Als we geen vervanger vinden wordt top 6 niet zo simpel.
Vergeet dit aub.. Wordt het ballen tegen oa Virton-Jong Genk, Jong Standard, Deinze enz en dat gaat ook financieel impact hebben... Degraderen kan je niet meer en ga je spelen voor wss 1000 man terwijl je anders topmatchen speelden tegen Beerschot, Beveren, RWDM voor 6000 man of meer... Dus wat je voor de transfer krijgt van Leo verlies je weer een stuk aan inkomsten voor die matchen. Dit had ik niet verwacht. Zegt toch ook veel...

Ik schat dat dat dicht tegen de miljoen gaat zijn die transferprijs. Dat ga je niet verdienen in die playoffs ozzy. En wie weet halen ze wél een degelijke vervanger.
Als het effectief tegen het miljoen is... Daarvoor is gewoon elke speler binnen onze kern te koop. Van waar de info trouwens? Ik vind er nog niet echt iets over terug.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

ozzy105

Post by ozzy105 » Wed Jan 11, 2023 1:54 pm

GeelZwart wrote:
ozzy105 wrote:
GeelZwart wrote:
Wed Jan 11, 2023 1:26 pm
Klopt, hopelijk wat voor gecasht. Onvervangbaar wel voor ons. Als we geen vervanger vinden wordt top 6 niet zo simpel.
Vergeet dit aub.. Wordt het ballen tegen oa Virton-Jong Genk, Jong Standard, Deinze enz en dat gaat ook financieel impact hebben... Degraderen kan je niet meer en ga je spelen voor wss 1000 man terwijl je anders topmatchen speelden tegen Beerschot, Beveren, RWDM voor 6000 man of meer... Dus wat je voor de transfer krijgt van Leo verlies je weer een stuk aan inkomsten voor die matchen. Dit had ik niet verwacht. Zegt toch ook veel...

Ik schat dat dat dicht tegen de miljoen gaat zijn die transferprijs. Dat ga je niet verdienen in die playoffs ozzy. En wie weet halen ze wél een degelijke vervanger.
Je gaat niet altijd in de roos schieten hoor met zulke spits.... Beste spits en zo belangrijk sinds jaren.... Ik dacht dat men stappen sportief vooruit wilde zetten??? Leuk om te spelen voor wss hooguit 1000 man tegen Virton enz ipv voor 6000 of meer tegen Beerschot enz... Daar gaat een stuk van je transfergeld. Neen geen goed teken en zekers sportief niet naar je supporters toe!!! Waarom niet wachten tot de zomer? Kwamen er wss meer gegadigden en met meer geld over de brug? Lag nog onder contrakt tot 2024.

GeelZwart

Post by GeelZwart » Wed Jan 11, 2023 2:06 pm

Axassin wrote:
Wed Jan 11, 2023 1:53 pm
GeelZwart wrote:
ozzy105 wrote:

Als het effectief tegen het miljoen is... Daarvoor is gewoon elke speler binnen onze kern te koop. Van waar de info trouwens? Ik vind er nog niet echt iets over terug.
Zijn transferwaarde is 750k volgens transfermarkt, wat toch vaak echt wel accuraat is. Het feit dat we hem verkopen & dat het dan nog eens in de winter is laat me dit vermoeden. Ik weet het ook niet he, maar het is wel mijn gedacht.

Ik zou het bv. heel slecht beleid vinden moest die nu voor 500k vertrekken. LVT en co. zijn geen dommerikken he, vandaar.

Axassin

Post by Axassin » Wed Jan 11, 2023 2:07 pm

ozzy105 wrote:
Wed Jan 11, 2023 1:54 pm
GeelZwart wrote:
ozzy105 wrote:

Je gaat niet altijd in de roos schieten hoor met zulke spits.... Beste spits en zo belangrijk sinds jaren.... Ik dacht dat men stappen sportief vooruit wilde zetten??? Leuk om te spelen voor wss hooguit 1000 man tegen Virton enz ipv voor 6000 of meer tegen Beerschot enz... Daar gaat een stuk van je transfergeld. Neen geen goed teken en zekers sportief niet naar je supporters toe!!! Waarom niet wachten tot de zomer? Kwamen er wss meer gegadigden en met meer geld over de brug? Lag nog onder contrakt tot 2024.
Al bijna 3.000 posts en praktisch alleen gezaag en doemdenkerij. Als die zoveel oplevert, is het heel terecht dat ze hem laten gaan. Wij hebben echt niet de luxe om een miljoen euro voor een speler te weigeren hoor.

Bovendien ken je nougatbollen over de (contractuele) afspraken met Rocha. Hij heeft zwaar ingeleverd om bij ons te spelen, ik kan mij inbeelden dat er dan wel bepaalde afspraken gemaakt zijn bij interesse van een ploeg waar hij zich kan verbeteren.

Het bestuur en de sportieve cel verdienen ondertussen wel wat meer krediet. Ze hebben de afgelopen drie jaar de ploeg systematisch versterkt. Wat een geluk dat jij geen bal te zeggen hebt binnen onze club of Rocha had nooit op het Lisp gespeeld. In plaats daarvan hadden we nog steeds met jouw held Hakim Abdallah liggen klooien.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

GeelZwart

Post by GeelZwart » Wed Jan 11, 2023 2:09 pm

De info van de transfer komt via hln hun transfers live. Nu daar zeg je wel zoiets. Als er afspraken met Leo gemaakt zijn over verbeteren en staat in zijn contract, zou die transfersom wel kunnen tegenvallen. Bon, hij is inieder geval weg. En voor niets zal dat ook niet zijn.

ozzy105

Post by ozzy105 » Wed Jan 11, 2023 2:20 pm

GeelZwart wrote:
Wed Jan 11, 2023 2:06 pm
Axassin wrote:
Wed Jan 11, 2023 1:53 pm
GeelZwart wrote:

Zijn transferwaarde is 750k volgens transfermarkt, wat toch vaak echt wel accuraat is. Het feit dat we hem verkopen & dat het dan nog eens in de winter is laat me dit vermoeden. Ik weet het ook niet he, maar het is wel mijn gedacht.

Ik zou het bv. heel slecht beleid vinden moest die nu voor 500k vertrekken. LVT en co. zijn geen dommerikken he, vandaar.
Hoeveel denk je dat de club zal verliezen aan inkomsten door niet bij de eerste zes te eindigen? Daar gaat een stuk van je transfersom die je krijgt van Rocha.. Spreek je ook niet over enkele euro's hoor+ welk signaal geef je aan uw supporters? Je zette sportief een stapje vooruit maar nu je beste spits sinds vele jaren zet je die stap terug simpel. Voor mij is het nu wel duidelijk nl Luc heeft niet die financiële middelen om de stap hoger te zetten richting eerste klasse, komt er geen medeinvesteerder zie ik de club blijven hangen in deze reeks of schipperen tussen 1b en 1ste amateurreeks.

ozzy105

Post by ozzy105 » Wed Jan 11, 2023 3:03 pm

Doelstelling overboord. Zie ook geen valabele vervanger komen voor Rocha. Het zal verder werken worden met de enige spits die er nog rondloopt op het lisp tot het nieuwe seizoen aanbreekt.

Nirvana

Post by Nirvana » Wed Jan 11, 2023 3:15 pm

Jammer dat hijzelf niet de ambitie heeft om het seizoen vol te maken, eindronde te halen en topschutter te worden.

Zal ginder veel meer kunnen verdienen waarschijnlijk. Niets mis om op ons niveau louter voor het geld te kiezen.

Aangezien Lierse toch min of meer in een luxepositie zat qua onderhandelingen (nog anderhalf jaar contract en hij moest absoluut niet weg) hoop ik dat er inderdaad minstens 1 miljoen is gecasht.

ozzy105

Post by ozzy105 » Wed Jan 11, 2023 3:47 pm

Nirvana wrote:
Wed Jan 11, 2023 3:15 pm
Jammer dat hijzelf niet de ambitie heeft om het seizoen vol te maken, eindronde te halen en topschutter te worden.

Zal ginder veel meer kunnen verdienen waarschijnlijk. Niets mis om op ons niveau louter voor het geld te kiezen.

Aangezien Lierse toch min of meer in een luxepositie zat qua onderhandelingen (nog anderhalf jaar contract en hij moest absoluut niet weg) hoop ik dat er inderdaad minstens 1 miljoen is gecasht.
Ik vrees dat het een stukje minder zal zijn... Is ook geen topclub met vele euro's hé... Zal wel tussen de 500000-750000 liggen als je daar nog eventueel de verlieskosten rekent bij het mislopen van de top zes.... Zeg het financieel een groot verschil hoor spelen tegen clubs als RWDM-Beerschot-Beveren oa of tegen Virton-Deinze en enkele belofteclubs waar het om niets meer gaat. Men gaat blij mogen zijn dat er bij zulke matchen nog 1000 man op de tribunes zitten! Maak de rekening en je houd peanuts over simpel. En vooral welk signaal geef je aan uw supporters? En vindt naar volgend seizoen maar een waardige vervanger. Ik hoop dat men in de toekomst een medeinvesteerder vind met wat financiële armkracht of je blijft dobberen in deze reeks.

Axassin

Post by Axassin » Wed Jan 11, 2023 4:03 pm

Nirvana wrote:
Wed Jan 11, 2023 3:15 pm

Ik volg wel maar nogmaals: wij weten niet wat er in de contracten staat. Het enige dat ik weet is dat die serieus heeft ingeleverd; had naar verluid 800K/jaar bij Eupen. Dan kan ik mij voorstellen dat er een clausule instaat waarbij hij weg kan voor pakweg 500K als er een ploeg uit een eerste divisie komt aankloppen.

Post Reply